• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

    Vandaag begravenis gehad van mijn oma. Toen we bij het graf stonden vloog er de hele tijd een vlinder bij, onwijs mooi. Rust zacht oma <3


    -

    Ik haat mensen met macht. Daarom wil ik later ook heel erg machtig worden, want ik heb al een hekel aan mezelf. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Balance schreef:
    Vandaag begravenis gehad van mijn oma. Toen we bij het graf stonden vloog er de hele tijd een vlinder bij, onwijs mooi. Rust zacht oma <3


    Awh, gecondoleerd. :[


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Seriously?
    ... Lame. :')

    Gaat ze me in jurkjes hijsen.. Nee , ik ga ze never nooit in het openbaar dragen :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Balance schreef:
    Vandaag begravenis gehad van mijn oma. Toen we bij het graf stonden vloog er de hele tijd een vlinder bij, onwijs mooi. Rust zacht oma <3


    Heel veel sterkte met het verwerken van de rouw..


    26 - 02 - '16

    Waarom word er nooit een nieuw topic aangemaakt als iets in opspraak komt?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ANIC schreef:
    (...)

    Ik vond het de eerste keer echt heel eng ahaha, nu heb ik het vaker gedaan en nu is het grappig x3


    Haha. Ik ben gewoon te bang omdat ik iedere keer verwacht dat Slender man opeens voor m'n neus staat. Vandaar dat ik steeds stop met spelen. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Uppsala schreef:
    (...)

    Awh, gecondoleerd. :[


    Ahri schreef:
    (...)

    Heel veel sterkte met het verwerken van de rouw..


    Dankjewel. ^^


    -

    CyberLord schreef:
    Waarom word er nooit een nieuw topic aangemaakt als iets in opspraak komt?

    Omdat sommige mensen bang zijn voor mensen die zelf kunnen nadenken. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Balance schreef:
    (...)

    Dankjewel. ^^

    Heel veel sterkte! (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb gigantische honger en we gaan nog lang niet eten >.>


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Hele diepe zucht*

    Ik heb een KOPTELEFOON op en toch praten mensen dan tegen me. KOM OP. Snap dan dat ik je niet kan verstaan. Jesus. x3

    Silverlance schreef:
    Ik heb een KOPTELEFOON op en toch praten mensen dan tegen me. KOM OP. Snap dan dat ik je niet kan verstaan. Jesus. x3


    Ok, dan ben je wel heel dom; het is een vrij duidelijk signaal. Och arme. *send support*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife