• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

    CyberLord schreef:
    (...)
    Voor Assassin en mij is dat de Primark waar we het snelst kunnen komen. Dus best logisch als je het mij vraagt ;p


    Voor jullie dan wel ja. Maar al een aantal keren hoor ik dat mensen die in Friesland wonen dáár helemaal heen gaan. Achja, het zal wel door de vakantie komen. xd


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Voor jullie dan wel ja. Maar al een aantal keren hoor ik dat mensen die in Friesland wonen dáár helemaal heen gaan. Achja, het zal wel door de vakantie komen. xd

    Hij heeft 2 verdiepingen en is best groot voor een kledingwinkel. Misschien daardoor?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hij heeft 2 verdiepingen en is best groot voor een kledingwinkel. Misschien daardoor?


    Probably. :') Ik ben een noob, want ik heb helemaal geen beeld bij de primark. (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Waarom gaat íedereen ineens naar de Primark in Zaandam?

    Waarom is er maar één Primark in België? Aan de andere kant van het land dan nog. (cat) Ik wil die winkel gewoon ooit eens gezien hebben.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 21:17 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Omnivium schreef:
    (...)

    Voor jullie dan wel ja. Maar al een aantal keren hoor ik dat mensen die in Friesland wonen dáár helemaal heen gaan. Achja, het zal wel door de vakantie komen. xd

    Kennen wij dezelfde persoon? Ik zag op Facebook en Twitter namelijk dat een meisje daarheen wil.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Kennen wij dezelfde persoon? Ik zag op Facebook en Twitter namelijk dat een meisje daarheen wil.


    Wie weet. ;P Op facebook zag ik twee keer dat meisjes er heen gingen/gaan (niet willen). (:


    You are beautiful, you are love.

    Pft. Ik begrijp niet waarom sommige users genoegen nemen met zulke crappy covers (cat) No, ik ben niet arrogant, maar ik ben er zo op gericht om goede covers af te leveren en als ik dan zie hoe nonchalant anderen daar soms in zijn...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Longclaw schreef:
    Pft. Ik begrijp niet waarom sommige users genoegen nemen met zulke crappy covers (cat) No, ik ben niet arrogant, maar ik ben er zo op gericht om goede covers af te leveren en als ik dan zie hoe nonchalant anderen daar soms in zijn...
    Agreed


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ga maar eens op tijd slapen, want vandaag viel ik ook zowat in slaap op het strand. En die Ibizaanse zon is echt warm :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hoe moet ik hemelsnaam komende 3 dagen overleven?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Eepiline schreef:
    We need to wake up, we need to wise up.
    We need to open our eyes and do it now, now now.
    We need to build a better future, and we need to start right now.


    Volgens mij moet jij hetzelfde zingen als mij. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    We weten het nu wel hoor, je hebt het nu al vijf keer gezegd of zo.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Kidding me right?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Fuuuuck. Hoofdpijn. :/

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 22:49 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb zo'n geweldig rooster de komende periode! Woensdag en vrijdag vrij! I love my life (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel