• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

    Moe...


    You are beautiful, you are love.

    Het lijkt alsof er terug een band komt tussen ons? Oh god. Al die eindeloze gevoelens weer. Wees duidelijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik hou echt veel van je, ik weet alleen niet of je het ziet. En ik mis je zo erg...


    The sun will rise and we will try again.

    Ik heb nu alweer honger


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil niet sporten vanavond !


    26 - 02 - '16

    Na 10 seconden Slender te 'spelen' deed ikhet al bijna in m'n broek van angst. Jezus, wat ben ik een schijterd. XD

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 16:57 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Fanning schreef:
    Na 10 seconden Slender te 'spelen' deed ikhet al bijna in m'n broek van angst. Jezus, wat ben ik een schijterd. XD


    Ik vond het de eerste keer echt heel eng ahaha, nu heb ik het vaker gedaan en nu is het grappig x3

    Zo veel te doen in zo weinig tijd..


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    Zo veel te doen in zo weinig tijd..


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Veel te doen.. Maar geen zin


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    De film van Lord of the Flies uit 1990 is stom (bat)

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 18:00 ]


    Caution first, always.

    Meh ik snap fisica gewoon niet.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Fuck.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Duimen! *O*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sommige mensen mag je echt niet aan RPG's mee laten doen. Vre-se-lijk!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.