• Jep, ook ik zoek stories.
    Ik hou absoluut niet van fanfiction, dus alleen stories met onbekende personen. Ik hou ook niet van fantasy en avontuur maar voor de rest vind ik alles wel leuk denk ik. Mijn lievelingsboeken zijn Nachtvlinder door Rachel Klein, Wintermeisjes van Laurie Halse Anderson en Het fluisterboek door Debora Zachariasse dus als jou story daar een beetje op lijkt vind ik hem vast en zeker leuk.
    Post hieronder de titel van je story en een korte samenvatting en als je story me interessant lijkt zal ik eens een kijkje nemen ;-)


    raindrops are the perfect lullaby

    hmm, ik wel een story zonder fantasy, het heet believe
    Believe

    hopelijk lijkt het je wat (:


    Hell is empty..al the devils are here

    Misschien vind je dit wat (:



    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone









    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Verhaallijn en personages bedacht door BLOF
    x Thriller
    x 16+ en horror-stukjes worden indirect aangegeven door de vragen en
    opdrachten die de personages elkaar geven. Verder geef ik het niet aan
    x Ik waarschuw niet
    x Link in plaatje


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Profiel.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Misschien is een van deze wat voor je? (: Zijn beiden OPs!


    Na een auto-ongeluk is Islène niet meer wie ze was. Ze is haar geheugen kwijt en moet alles opnieuw ontdekken. Net als haar familie en vrienden weer betekenis voor haar krijgen en ze weer deel aan het leven kan nemen, glippen ze één voor één door haar vingers en moet ze hen aan de natuur teruggeven. Is dit toeval? Of schuilt hier een brein achter dat haar ergste nachtmerries overtreft? Islène raakt ervan overtuigd dat iemand haar leven wil ruïneren, maar wie zal haar geloven? Wie kan ze vertrouwen nu zelfs haar eigen geheugen haar in de steek gelaten heeft?
    *Onbekende personen
    *Thriller
    *Link in plaatje



    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *link in plaatje

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 12:00 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    How do you let something go, when it's all you hope for?



    When the world says give up.
    Hope whispers try it one more time


    - soundtrack
    - Kan 16+ bevatten

    Levensstrijd


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    He's the dangerous one..

    * Onbekende personen
    * Just started!



    Never Lose Hope - ft. Zayn Malik

    "I said i'm fine, why can't you just leave me alone?" She sighed.
    "Because you're obviously not fine, and i just want to help you." He said softly.
    " I don't need you're help." She turned around and he watched her walk away into the night.


    And you can stay with me forever
    Or you could stay with me for now

    Tell me if I'm wrong, tell me if I'm right
    Tell me if you need a loving hand
    To help you fall asleep tonight
    Tell me if I know, tell me if I do
    Tell me how to fall in love the way you want me to


    - 16 +
    - Soundtrack
    - Engels gesproken
    - One direction bestaat niet
    © Sharman


    She built up a world of magic, because her real life was tragic.

    Ik ben net begonnen aan een nieuw verhaal, ik heb al 1 hoofdstuk (en dan nog 2 in het engels..), maar ik wil eigenlijk pas vanaf 10 abo's verder gaan schrijven... Dit is de eerste keer dat ik een verhaal online zet en eigenlijk ook wel de eerste keer dat ik (van plan ben) veel hoofdstukken te gaan schrijven. Hoe meer abo's ik heb, hoe sneller ik hoofdstukken toe ga voegen!! Het zou echt super zijn als je het zou willen lezen en een abo nam!
    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Hey, misschien zijn deze stories wel iets voor jou! ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - volledig ABN
    - Fanfiction van the vampire diaries (alleen namen daar uit gebruikt)
    - Post minimaal 1x per week, hoe meer abo’s hoe sneller ik post
    - avontuur, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/101871/me-myself-and-i/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - Volledig ABN
    - Geen fanfiction, onbekende personen
    - Thriller (er wordt, tot nu toe wat mijn idee is, niemand vermoord, het is alleen een vrij heftig verhaal), 12+, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/98075/crazy-about-you--harry-edward-styles/
    Deze is geschreven door een vriendin van mij, en het is echt een super leuke fanfiction van 1 Direction (vooral als je ook van Harry houdt!). Ik vind dat ze echt wel wat meer lezers/abo’s/reacties mag krijgen!
    - Ze post zo vaak mogelijk (zeker 1x per week), dus je hebt altijd wat te lezen.
    - Het verhaal heeft al 35 hoofdstukken
    - Nederlands geschreven, maar soms wat engelse zinnen tussendoor
    - Romantiek, alle leeftijden



    Het zou echt super zijn als je het zou lezen! :D
    tnxx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!