• Ik was een tijd geleden begonnen aan deze anime maar ben toen niet verder gaan kijken omdat ik dacht dat het zo'n standaard verhaallijn zou zijn.
    Maar vannacht had ik een anime marathon en heb hem toen dus helemaal gekeken en echt; Wauw!
    Het is een hele leuke anime, heeft maar 13 episodes die elk zo'n 23 minuten duren. Dus het is wel snel uitgekeken.
    Maar het einde is ook zó geniaal! Het bevat zelfs een stuk geschiedenis wat echt is gebeurd. Echt amazing dat ze dat erin hebben verwerkt aangezien ik nogal een obessie heb met Vlad the Impaler (Vlad Tepes Dracula). Hehehe. :9~


    Simpele uitleg:
    De serie speelt zich af in een wereld waarin buiten het weten van de mensheid om een oorlog plaatsvindt tussen een geheime organisatie genaamd Hellsing, en een groep ondode wezens. Het sterkste lid van de organisatie is een eeuwenoude vampier genaamd Alucard. Ondanks de overwinningen van Alucard en Hellsing blijven de ondoden komen.
    Al vroeg in de serie maakt Alucard een vrouwelijke politieagent op haar aandringen tot vampier. In de rest van de serie wordt ze Alucards dienaar en moet ze om leren gaan met zowel het verlies van haar menselijkheid als met haar nieuwe krachten en verantwoordelijkheden.


    Nu krijg ik de neiging om mijn oude username terug te nemen. (cat)

    Online kijken (sites):
    GoGoAnime
    AnimePlus

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 17:09 ]

    Waar heb je die gekeken of gedownload??
    Ben wel benieuwd eigenlijk...


    - The last look back is black -

    Nu wil ik hem kijken c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb hem gevonden!!..


    - The last look back is black -

    Raveness schreef:
    Ik heb hem gevonden!!..

    Oké, mooi!
    Daemon schreef:
    Nu wil ik hem kijken c:

    Heb 2 linkjes geplaatst als je ze nodig hebt.

    Ja, ik heb al heel vaak overwogen om hem te kijken, maar ik krabbel steeds terug vanwege het vampier-gedeelte...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Daemon schreef:
    Nu wil ik hem kijken c:


    •*• Lululu •*•

    BLOF schreef:
    Ja, ik heb al heel vaak overwogen om hem te kijken, maar ik krabbel steeds terug vanwege het vampier-gedeelte...

    Waarom dan? Het is wel een beetje een brute anime, veel doden/bloed/vampieren en zo. Maar het is toch maar 13 episodes dus het valt heel erg mee. Plus, het is gewoon een leuke anime haha.

    Ja, het is echt een vette anime! Ik weet het, heb 'm zelf ook een keer gekeken & dacht eerst ook dat 'ie tegen zou vallen, maar hijs echt vet. En zeker waard om 'm te kijken. C:


    † Love? I want to sleep.

    Ik nam eens een kijkje en damn, waren dat zombies? Ik ben als de dood voor zombies.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Ik nam eens een kijkje en damn, waren dat zombies? Ik ben als de dood voor zombies.

    Het zijn Ghouls; zombie-achtige wezens die gecreëerd worden wanneer een vampier bloed drinkt van een non-virgin mens.
    Dus, ja. Het zijn zombie/vampier-achtige wezens.

    Noxious schreef:
    Ja, het is echt een vette anime! Ik weet het, heb 'm zelf ook een keer gekeken & dacht eerst ook dat 'ie tegen zou vallen, maar hijs echt vet. En zeker waard om 'm te kijken. C:

    Jaa, inderdaad! En ik vind Alucard zooooo badass. :9~

    Silverlance schreef:
    (...)
    Waarom dan? Het is wel een beetje een brute anime, veel doden/bloed/vampieren en zo. Maar het is toch maar 13 episodes dus het valt heel erg mee. Plus, het is gewoon een leuke anime haha.


    O, ik hou wel van bruut, haha. Maar ik heb het niet zo op vampierverhalen door Twilight...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    BLOF schreef:
    (...)

    O, ik hou wel van bruut, haha. Maar ik heb het niet zo op vampierverhalen door Twilight...

    Maar deze vampiers zijn badass. =D
    Twilight heeft niet eens echte vampiers... het zijn meer slappe aftreksels.

    Silverlance schreef:
    (...)
    Maar deze vampiers zijn badass. =D
    Twilight heeft niet eens echte vampiers... het zijn meer slappe aftreksels.

    Je kunt ze geen eens vampier noemen. Ik bedoel c'me on.. Die vampiers schijnen in het zonlicht (':


    † Love? I want to sleep.

    Noxious schreef:
    (...)
    Je kunt ze geen eens vampier noemen. Ik bedoel c'me on.. Die vampiers schijnen in het zonlicht (':

    Daarom noemde ik het ook slappe aftreksels. :'D
    Anyways, deze vampiers zijn badass en vooral Alucard is ontzettend cool hehe.