• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 13:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Vlak na haar bereik ik kreunend mijn hoogtepunt. Ik trek haar tegen me aan, zodat ze op mijn borst kan liggen, om wat uit te rusten.
    "Ik hou van je." fluisterde ik zacht in haar oor.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik streel zachtjes over zijn borstkas. 'Ik ook van jou.' zeg ik zachtjes terug en kijk hem met een glimlach. 'Zie je nou wel dat het wel kan.' voeg ik er zachtjes aan toe met een scheve glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    Okey, slim blijven nadenken Nick. Volgende keer dat stomme geweer uit haar handen slaan voor je besluit haar tegen een muur te drukken. 'Dat had je niet moeten doen en dit gaat een beetje pijn doen' Zei ze waneer ze weer een kogel schoot ditmaal net naast mijn hart waardoor ik een weer luidop vloekte en eindje achteruit strompelde, demons genazen wel sneller als mensen maar lang niet zo snel als engelen en in dat geval zou het niet handig zijn een kogel erin te laten en daarbij deed het verschrikkelijk veel pijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Jake
    'Wil je ergens gaan eten of zo? Nu is er hier toch niets meer te doen, ik dacht dat we alles alleen gingen moesten doen.' zeg ik eerlijk. Ik leg mijn hoofd op de hare.


    Leslie Day
    Ik knik als hij voor stelt om iets te gaan eten. 'Oke,' zeg ik dan. 'Waar wil je iets gaan eten? En hoe laat moeten we terug zijn?' Vraag ik aan hem. Zijn hoofd heeft hij op de mijne gelegd en i glimlach dan weer zwakjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    '14 uur' zeg ik zachtjes 'Zullen we pizza of zo gaan eten? Jij mag kiezen.' Mam en tante zitten te praten op een bankje. Ik zie dat ze elkaar afleiden om niet aan Kate's dood te denken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt dat ik mag kiezen. 'Pizza klinkt prima voor mij,' zeg ik dan. Ik vraag me af hoe het straks zal zijn als de rest van de familie er is. Het valt me wel op dat alleen de vrouwen er zijn om de begrafenis voor te bereiden, op Jake na dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik pak haar hand vast en trek haar recht. 'Er is een gezellige pizzazaak hier niet ver vandaan.' zeg ik en kijk even naar mijn mam. 'We komen zo terug, we gaan even gaan eten ok?' Ik kijk haar bezorgt aan en ze knikt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Tot zo,' zeg ik nog tegen Veronica en loop dan met Jake richting de pizza zaak. Ik ben benieuwd. Ik ken heel deze omgeving niet maar Jake leidt me wel. Dat doet hij altijd. De droom van vannacht lijkt op dit moment ineens zo ver weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Waar denk je aan?' zeg ik flauwtjes glimlachend terwijl we naar de zaak lopen. Het is best lang geleden dat ik er geweest ben. Dat was met Kate volgens mij toen ze me wou aanspreken over dat ik me te veel laat meeslepen door mijn gevoelens.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Ik ga dood! ): |


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Jake vraagt aan me waar ik aan denk en ik kijk even opzij naar hem. 'Niets bijzonders,' zeg ik dan. 'Ik dacht aan mijn droom van vannacht. Meer niet.' Ik kijk even op naar zijn ogen en dan weer voor me. Uitkijkend naar de zaak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik glimlachte stralend terug.
    "Beter dan ik gehoopt had zelfs." grijnsde ik en drukte een liefdevolle kus op haar voorhoofd. Ik legde mijn hoofd weer op het kussen en sloot even mijn ogen voor ik ze weer opende en haar met de liefde duidelijk voelbaar, aankeek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik zie de kans voor een leuker onderwerp en glimlach 'Tell me.' zeg ik en zie dat we er bijna zijn.

    Alexi
    Ik glimlach lief en leg mijn hoofd terug op zijn borstkas. Ik kijk naar buiten en zie dat het al goed donker is. 'Oeps.' zeg ik een beetje geschrokken en zoek naar mijn tas. Ik vind mijn gsm en zie dat ik al berichten heb van Eve met de vraag waar we in godsnaam zijn. Ik stuur vlug terug, dat we met de moto gereden hebben en overnachten in een hotel. 'Ik was Eve vergeten.' lach ik en ga terug liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij wil dat ik het vertel, en mijn glimlach wordt ietsjes groter.
    'Well.. Het was met jou en we waren in Frankrijk. Een heerlijk zonnetje dat scheen, schapenwolkjes aan de lucht. En ik zag het in derde persoon. Dus ik zag ons. En.. er zat een ring om mijn vinger.' ik kijk even naar zijn reactie. 'En mijn buik was ronder..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.