• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

[ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 13:12 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Axton
    Ik kreunde zacht.
    "Alexi, het is niet dat ik niet wil, want geloof me, ik wil! Maar je moet hier goed over nadenken. Ben je honderd procent zeker dat je het risico wilt lopen?" natuurlijk zou ik voorzichtig zijn, maar zelfs voorzichtig kon ik haar pijn doen. Ik wist niet zeker of ik het risico wel zou lopen, maar ik wist dat ze me makkelijk gek genoeg zou kunnen krijgen. Als ze een beetje haar best zou doen, zou ik helemaal geen kans op tegenwerken meer hebben.

“To live will be an awfully big adventure.”

Jake
    Ik kijk op en zie haar staan. 'Je bent prachtig.' fluister ik zachtjes en loop naar haar toe. 'Ik heb een taxi gebeld.' Alleen wel jammer dat het voor zo'n gelegenheid is. Dit kon even goed een date geweest zijn als je naar onze kleren kijkt.

Alexi
    'Alsjeblief.' fluister ik zachtjes en scheur even met mijn onderlichaam tegen het zijne. 'Ik ben het zeker.' Voor 98 % dan toch want de andere 2% is bang voor de pijn.

Axton
    Ik dempte nog een kreun door mijn lippen stijf op elkaar te houden. Ik nam haar heupen vast en duwde die terug op het bed, maar drukte mijn lippen wel op de hare. Ik had op voorhand geweten dat zij dit spelletje zou winnen. Mijn handen strelen zacht over haar heupen, terwijl ik met mijn tong tegen haar onderlip tikte.

Leslie Day
    Jake zegt dat ik prachtig ben en ik glimlach, 'Dank je,' antwoord ik zachtjes. Jake en ik hebben daar iets mee, we praten best vaak zachtjes met elkaar. 'Over hoe lang is de taxi er?' Vraag ik dan. Ik pak zijn beide handen beet en druk dan een klein lief kusje op zijn lippen waarna ik hem weer aan kijk.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alexi
    Ik open mijn mond een stukje en al snel zijn we verwikkeld in een hete tongzoen. Ik leg mijn ene arm om zijn hals om hem dichter te trekken en voel zijn handen op mijn heupen. Zijn lippen smoren een klein kreuntje van mij.

Jake
    '10 minuutjes of zo... klaar voor mijn familie vanmiddag te ontmoeten?' vraag ik haar zachtjes. Ik zou liever gehad hebben dat ik haar kon voorstellen aan iedereen op een gelukkiger moment dus nu zal ze er wel zijn maar ik wacht met voorstellen tot Kerst of zo. Nu is niet het juiste moment.

Axton
    Ik streel met mijn handen zacht tussen haar benen en laat testend een vinger naar binnen glijden. Ze was nat genoeg...
    "Klaar?" fluisterde ik hees en voor de laatste keer, gewoon om het zeker te zijn.

Leslie Day
    Iets van 10 minuutjes Hm, Okay. Hij vraagt of ik er klaar voor ben zijn familie te ontmoeten en ik knik dan. 'Ja, ik ben er klaar voor.' Ik kijk Jake aan en glimlach dan zwakjes. Het voelt niet goed om nu te glimlachen. 'Heb je alles bij wat je nodig hebt?' Vraag ik aan hem, een laatste check.

Alexi
    Ik knik en kus hem zachtjes. 'Dat weet je toch.' fluister ik en mijn handen strelen zachtjes over zijn borstkas.
    Ik kijk hem ongeduldig aan. Ik wil het... nu.

Jake
    Ik knik en concentreer me. Ik laat al mijn spullen verdwijnen inclusief Les haar gitaar. Die staat nu in mijn ouderlijke huis. 'Je gitaar staat nu in het huis van mijn ouders.' zeg ik. Er is nu geen reden meer om hier, in deze studio, terug te komen.

Axton
    Ik glimlachte en ging toen voorzichtig bij haar binnen, erop lettend dat ik niet te diep ging. Ik begon op een rustig tempo te stootten. Plots draaide ik ons op, zodat zij bovenop zat. Nu kon zij makkelijk voelen welk tempo voor haar goed was en hoe diep ze wou gaan. Zo is het makkelijker, dan dat ik haar scherp in de gaten moet houden om te zien of ik haar geen pijn deed, want ik wist dat ze het zou proberen te verstoppen dan.

Leslie Day
    De laatste spullen zijn verdwenen en de enige organismen in dit huis zijn Jake en ik. 'Die gitaar halen we later wel een keer op,' zeg ik dan. Op dat moment hoor ik een claxon buiten, de taxi is er. Ik pak Jake's hand en druk een kus op zijn wang. 'Laten we gaan,' zeg ik zachtjes.

[Well, dat is gênant :') Alexi en Axton hebben vrolijk seks en Jake en Leslie gaan naar een begrafenis :')]

Alexi
    Ik begin rustig wat op en neer te wippen en sluit mijn ogen even terwijl er een zacht kreuntje over mijn lippen rolt. Ik leg zijn handen op mijn heupen zodat hij mee het tempo kan bepalen enzo.

Jake
    Ik pak haar hand iets steviger vast en loop met haar naar beneden, ik open de deur en laat haar instappen.
    Ik zeg de naam van de heuvel en de chauffeur kijkt ons even raar aan maar knikt dan toch.

Leslie Day
    Hij pakt mijn hand steviger vast en samen lopen we naar beneden. We stappen in en ik zie de chauffeur even raak kijken als Jake de naam van de heuvel opgeeft. Ik ken de plaats niet, dus ik ben benieuwd hoe het eruit ziet. De chauffeur begint te rijden en ik kijk even uit het raam maar daarna naar Jake. Ik ben toch wel een beetje nerveus voor dit alles. Zijn familie ontmoeten, de begrafenis zelf. En ik sta de hele tijd met al mijn zintuigen op Jake gericht om op te letten. Of hij niet in stort.