• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 13:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    Ik glimlach kort. Een meisje. Dar zou oprecht wel leuk zijn.. Toch had ik nu mijn vragen. Hoe zou het cerder moeten met school? Ook al heb ik alles al honderde keren gehad.. de docenten weten er niks van af. Dat is zo irritant. Niemand..hoop ik dan weet het hier op school. Ik zou het liever ook zo houden, maar het zou erg vreemd zijn als ik ineens niet op kwam dagen op school. Tijdens de lessen.
    Ik word weer uit mijn gwdachte gehaald als hij me vraagt als het kind al heeft geschopt. Ik schud mijn hoofd. 'Alleen een paar steken. Schoppen duurt nog iets langer denk ik.. maar ik zal het je zeggen. ' glimlach ik dan. De steken deden al pijn, laat staan het schoppen. Ik beet op mijn lip. Dit ding in me is geen gewone baby. Het is ook geen demoon maar een half demoon half engelen. Hoe zou ik dit moeten overleven?
    Deze zwangerschap zou moeilijk worden..echt heel moeilijk, maar ik hoop dat het de moeite waard was. Ik zucht zacht en laat mijn blik naar John glijden. Het zou verschrikkelijk worden dat weet ik nu al, maar als John het aan zou kunnen..voor mij nog een vraag. Ik sluit voor een seconde weer mijn ogen en denk even kort na over alles. Het is zo vreemd. Echt heel vreemd, maar een ding weet ik zeker. Het kind zal niet lelijk worden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Rachelle is heel erg in gedachten, ik vraag me af waar ze aan denkt. Ik vind het irritant dat ze wel mijn gedachten zou kunnen lezen als ze zou willen, en er tegen spreken, maar dat ik dat niet bij haar kan. Als ik haar iets vraag lijkt het alsof ze de gedachte van zich afschud en dan antwoordt ze, 'Alleen een paar steken. Schoppen duurt nog iets langer denk ik.. maar ik zal het je zeggen. ' en ze glimlacht. Ze bijt op haar lip en ik kijk naar haar. 'Doet dat pijn?' Vraag ik dan. En ik bedoel niet het lip bijten maar de steken van de baby. Het is veel makkelijker om het niet als iets te zien wat echt zal leven dadelijk en al helemaal niet van jou is. Dan is het makkelijker te overzien en erover te bepalen. Ik hoor haar zacht zuchten en ik kijk haar kant weer op en zie haar blik over me heen glijden. Dan schiet er iets anders me te binnen 'Rachelle, je moet heel erg oppassen met Roy Ray, weet ik veel hoe die jongen heet. Het verbaasd me niets als hij hier ineens binnen stapt. En aangezien je die schamp wond als hebt gehad van dat meisje die een aanhanger van hem is toen we alleen elkaar zoenden... Dan twijfel ik er niet aan dat hij nu groter geschud in gaat zetten.' En ik kijk haar serieus aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik droom, dat merk ik gelijk. Maar het rare is. Aan het begin van een droom weet ik dat ik droom, maar als de droom dan eenmaal bezig is vergeet ik dat het een droom is en niet echt dus en dat ik kan wakker worden als ik wil. Stupid me. Deze droom gaat over Jake en mij. We zijn samen, en we zien er gelukkig uit. Er vallen me een paar kleine dingetjes op. Zoals dat we weer in Frankrijk zijn, er een ring om mijn hand heen zit, en lijkt mijn buik nou dikker? Er zit een glimlach op mijn gezicht. Mijn toekomst.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik trek Leslie nog iets dichter tegen me aan in mijn slaap. Uren vliegen voorbij en voor ik het goed en wel besef gaat mijn gsm af. Slaperig open ik mijn ogen en laat Leslie los. Ik kruip voorzichtig over haar heen en pak de enige kleren die nog in mijn kast liggen. Een zwarte jeans, een wit hemdje, een zwarte das en een jasje. Ik doe die aan, met zwarte sneakers eronder en twijfel even Les wakker maken of niet?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik heb een beslissing genomen voor welk team ik ben bij TVD...]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [TEAM MATT _O_]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk hem smekend aan. 'Alsjeblief?' Het is al beschamend genoeg dat ik er om moet smeken maar ik wil het echt. Zwangerschapshormonen misschien? Naar het schijnt is je lubido dan een heel stuk hoger. Ik laat mijn hand naar beneden glijden over zijn borst en die blijft even op zijn lid liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [OKE TOCH NIET


    AAHHHHH HIJ IS SEXY]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik maak haar dan toch zachtjes wakker. 'Leslietje, wake up.' fluister ik zachtjes en druk mijn lippen even op de hare. Ik ga even naast haar zitten, wachtend op het moment dat ze haar ogen opendoe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik word zachtjes wakker gemaakt door Jake en voel even zijn lippen op die van mij. Langzaam word ik wakker en knipper dan een paar keer met mijn ogen. Ik haal een hand door mijn haar en zie Jake zitten. Hij is al helemaal in pak. Een zwaar gevoel overvalt me. Vandaag is de dag. 'Hee,' zeg ik zacht en met een schorre stem. 'Hoe voel je je?' En ik kijk hem aan en wrijf de slaap uit mijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Tot nu toe goed, ik besef het nog niet echt. Wil je weer slapen of niet?' vraag ik haar zachtjes en glimlach lichtjes. Ik pak haar hand vast en knijp zachtjes in haar hand. Ik druk een kusje op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij heeft mijn hand vastgenomen en drukt nog een kusje op mijn lippen. Ik kom half overeind en zit dan op de zetel. Met mijn vrije hand haal ik een hand door mijn haar. 'Eh, nee, ik blijf wel wakker,' zeg ik dan. Ik glimlach halfjes naar hem. 'Ik ga even douchen en me dan omkleden,' zeg ik Jake. Ik druk nog een kus op zijn lippen en knuffel hem kort en sta dan op en loop naar de badkamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik knik en pak mijn gsm voor een taxi, de kistenmaker is al klaar normaal en de kist ligt met Kate erin al in het mortuarium. Dus de lijkwagen brengt die naar de berg. Het enige wat ik nog moet doen zijn de bloemen, lichtjes, banken enzo plaatsen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {mijn topics}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    In de badkamer zet ik de douche aan en kleed me uit, ik wacht even totdat die lekker warm is. Dan stap ik eronder en douche vlug. Haren wassen, lichaam wassen, afspoelen en klaar. Ik pak een handdoek en sla die om mezelf heen terwijl ik aan het bedenken ben wat ik aan zal moeten trekken. Ik denk dat ik voor een simpel zwart jurkje ga. Met kant bij het borstgedeelte. Ik begin gewoon eerst met mijn haar. Als ik daarmee klaar ben laat ik het jurkje verschijnen en een paar zwarte hakken. 5 cm hakken. Niet te hoog maar wel een verschil. Jake is nog steeds langer zo. Dan stap ik de badkamer weer uit en loop terug naar Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.