• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 13:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Stomme stoute Aurora ):]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. Geen vaart makend om antwoord te geven. 'Wat wil je nu met me doen, vermoorden, me laten lijden net zoals ik jouw liet lijden?' vraag ik weer streng nog steeds geen angst tonend. 'Ik ben niet bang voor je.' zeg ik dan terwijl ik hem recht aankijk en mijn handen bal in vuisten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij heeft mijn hand vast en glimlacht scheef. Mijn favoriete glimlach. 'Inderdaad, maar deze lijkt me aardiger.' En ik grinnik. Ik druk een kusje op onze handen. 'En ik hou ook van jou.' We hebben het alweer heel vaak tegen elkaar gezegd. Gewoonweg omdat het zo is.


    Jake Sadler
    Ze komt terug met de pizza's en ik laat Leslie haar hand los om te kunnen eten. 'Eten ga je doen.' grinnik ik. Ik wil niet dat ze niet kan eten door zenuwen of zo... dan word het slechts slechter.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Stomme stoute Aurora ):]

    [Hoezo :|Hihi.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. Geen vaart makend om antwoord te geven. 'Wat wil je nu met me doen, vermoorden, me laten lijden net zoals ik jouw liet lijden?' vraag ik weer streng nog steeds geen angst tonend. 'Ik ben niet bang voor je.' zeg ik dan terwijl ik hem recht aankijk en mijn handen bal in vuisten.


    Nick
    'Daar denk ik toch anders over, stiekem ben je doodsbang. En daarbij, ik kan je zo vermoorden, pijn laten lijden maar ik heb er geen aanleiding voor en heb geen zin in een dood lijk' zeg ik vervolgens, mischien had ik er vroeger niet overna gedacht om haar te vermoorden, maar nu blijkbaar wel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik glimlach lief en leg mijn hoofd terug op zijn borstkas. Ik kijk naar buiten en zie dat het al goed donker is. 'Oeps.' zeg ik een beetje geschrokken en zoek naar mijn tas. Ik vind mijn gsm en zie dat ik al berichten heb van Eve met de vraag waar we in godsnaam zijn. Ik stuur vlug terug, dat we met de moto gereden hebben en overnachten in een hotel. 'Ik was Eve vergeten.' lach ik en ga terug liggen.

    Axton
    Ik grinnikte en sloeg mijn armen weer om haar heen.
    "Ja, als wij bezig zijn, vergeten we geregeld wat." grijnsde ik, doelend op een condoom, dat we nog nooit gebruikt hadden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    (...)

    Jake Sadler
    Ze komt terug met de pizza's en ik laat Leslie haar hand los om te kunnen eten. 'Eten ga je doen.' grinnik ik. Ik wil niet dat ze niet kan eten door zenuwen of zo... dan word het slechts slechter.


    Leslie Day
    Hij zegt dat ik ga eten. En ik lach scheef. 'Oke, Mr. Sadler,' zeg ik met een lachje. Ik ben zenuwachtig en heb dan meestal weinig eetlust maar ik dwing mezelf om te eten. Ik begin met eten en glimlach dan naar Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kan mezelf voor mijn kop slaan. 'We gaan dat echt moeten gebruiken.' lach ik 'Of ik neem de pil na de bevalling kan ook. Misschien beiden... is veiliger.' Ik grinnik en kijk hem aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik lach even spottend. 'Ik ben niet bang voor je, ik heb voor grotere angsten gestaan, ik heb al genoeg bijna doodervaringen gehad.' sis ik dan en mijn handen zijn nog steeds gebald in vuisten. 'Dus als je me niet wilt laten lijden of vermoorden, wat wil je dan met me doen.' zeg ik dan spottend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jake
    Ik kijk even hoe ze eet en begin dan ook van mijn pizza te eten. Ik geniet van elke hap. Ik wist niet dat ik zo'n honger had maar ja... we hebben ook wel niet ontbeten of zo.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grinnikte. "Ja, want 2 zijn wel genoeg voorlopig."
    Ik legde mijn hoofd weer in het kussen, terwijl ik haar glimlachend aankeek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik haal mijn wenkbrauwen op. 'Voorlopig?' zeg ik hem na en lach dan. Eigenlijk is het niet grappig, hij bedoelt dat hij nog kinderen wil als deze 2 volwassen of zo zijn maar als dat gebeurt ben ik waarschijnlijk 40 en hij nog altijd 18.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik eet en zie dat Jake hongerig is. Ik grinnik en drink wat van mijn fanta. Dan eet ik verder, ik heb eigenlijk totaal geen trek door die rotzenuwen. Maar ik eet wel wat, voor Jake. 'Is het lekker?' Vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik legde mijn voorhoofd tegen het hare en keek haar ondertussen recht in de ogen.
    "Hmm... ja, voorlopig. Tenzij dat die 2 zo erg zijn dat ze me overtuigen om me er niet meer aan te wagen." glimlachte ik en streek zacht met mijn hand over haar buik, zonder het oogcontact te verbreken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik kijk haar nep-beledigt aan. 'Het is pizza! Pizza is altijd lekker.' zeg ik en grijns dan naar haar.
    Ik drink wat van mijn cola en eet verder.

    Alexi
    Ik lach zachtjes met het bereikt mijn ogen niet dus kijk vlug weg voor hij het door heeft. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en kijk naar een punt in de kamer. Ik voel zijn hand en geniet zachtjes van zijn aanrakingen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'