• Ik zoek dus rollen voor mijn nieuwe story. Het mogen jongens en/of meiden zijn die je invult.

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Uiterlijk (foto) :
    Innerlijk:

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 22:06 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Volledige naam: Cherice Lucy Greywood
    Leeftijd:16
    Geslacht: Vrouw
    Hobby's: Voetbal , zingen, dansen, lezen.
    Geboortedatum: 18/05/1996
    Uiterlijk (foto) : Foto komt later, ben niet thuis( zou je me kunne laten weten als ik het vergeet :$ )
    Innerlijk 'cher 'is een heel verlegen meisje, dat liever op de achtergrond blijft. ze is ook heel onzeker doordat ze vroeger erg gepest is.
    Bij haar vrienden kan ze heel hyper en gek zijn.

    X

    Ik vul later wel een rol in


    26 - 02 - '16

    Volledige naam: Megan Jeniffer Blosem
    Leeftijd: 17
    Geslacht: vrouw
    Hobby's: tekenen en schilderen
    Geboortedatum:04-11-1994
    Uiterlijk (foto) :megan
    Innerlijk: lief maar stoer en slim

    Volledige naam: Marina Carolina Josie Camper.
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Meisje
    Hobby's: Zwemmen waar het maar kan, foto's maken met haar onderwater camera, ballet en schelpen verzamelen.
    Geboortedatum: 15 september 1996
    Uiterlijk (foto) :


    Innerlijk: Marina is een vrolijk, heel spontaan en slim meisjes. Ze lijkt misschien niet zo slim maar ze wint elk potje kaart.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Volledige naam: Liza Fiona Moore
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouwelijk
    Hobby's: Liza heeft enkele jaren hockey gedaan. Dit deed ze in combinatie met fitness en zwemmen. Met alle drie de dingen is ze gestopt en nu doet ze street dance.
    Geboortedatum: 01-02-1996
    Innerlijk: Liza is een op het eerste gezicht dood normaal meisje. Ze is echter niet zo gewoon als ze eruit ziet. Ze heeft issues net alles heel veel andere mensen, net als eigenlijk bijna iedereen, maar dit heeft haar getekend. Ze is bijvoorbeeld erg onzeker en bij eerste ontmoetingen is ze meestal vrij verlegen. Als ze iemand echter wat langer kent wordt ze wat aanweziger en laat ze ook wat meer van haar goede humor merken. Ze is een vrolijk en optimistisch meisje met een hart van goud. Ze gaat voor haar vrienden door het vuur, haar vrienden betekenen alles voor haar. Ze zou niet weten wat ze zonder hen zou moeten. Ook haar familie betekend alles voor haar en de huisdieren die ze heeft ook.
    Uiterlijk (foto) :


    26 - 02 - '16

    zou je hier even willen kijken ?
    x-jes