• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 13:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Indeed, maar dat was omdat ik vond dat het net wat voor Mitsy was om dat te denken XD en jij kan ook niet ontkennen dat ze dat wel zou kunnen doen.}


    [I don't deny that yeah. Maar ze zei dat je haar niet geloofde toen zij het zei XD

    MAAR GOED ;D

    Ga verder met Nick :P ik wil weten hoe het afloopt :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik druk mijn lippen even zachtjes op de zijne en ga nog iets sneller. Ik kreun weer en kijk hem lief aan.
    Ik zet mijn handen op zijn schouders om iets van steun te hebben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [I don't deny that yeah. Maar ze zei dat je haar niet geloofde toen zij het zei XD

    MAAR GOED ;D

    Ga verder met Nick :P ik wil weten hoe het afloopt :Y)]


    {Yeah, en toen deed ik zelf iets verschrikkelijks om te vragen hoe ik het goed moet maken en doordat ik nooit nee kan zeggen.. :c}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {


    Look at him without a shirt :3}


    :9~


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik keek kreunend naar haar op. Ze zag er gewoon perfect uit zo.
    Een hardere kreun verliet mijn lippen, terwijl ik voelde hoe mijn hoogtepunt dichterbij kwam. Ik gleed met 1 hand naar de binnenkant van haar benen om haar clitje zachtjes te bewerken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik ga als ik klaar ben op een bankje zitten. Mam heeft me het boekje met de planning en wie wat moet zeggen. Ik hou niet zo van voorgeschreven teksten omdat ze niet echt je gevoelens weergeven maar anders krijg ik vast en zeker de krop in de keel.


    Leslie Day
    Ik zie dat Jake op een bankje gaat zitten en ik loop er rustig heen en kom naast hem zitten. Ik pak automatisch zijn hand vast en verstrengel onze vingers. 'Wanneer moet ik zingen?' Vraag ik zachtjes. Ik ben zenuwachtig voor dit alles. Maar ook voor het zingen. Straks vindt zijn familie het niet mooi..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Yeah, en toen deed ik zelf iets verschrikkelijks om te vragen hoe ik het goed moet maken en doordat ik nooit nee kan zeggen.. :c}


    [Wat heeft ze ervoor gevraagd...?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Wat heeft ze ervoor gevraagd...?]


    {Mitshy wil me altijd dwingen als we een rpg spelen op facebook ofzo dat ik een sex scene schrijf, meestal kom ik er onderuit en nu moest ik beloven dat ik het deed.. . SAVE ME}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    ik kreun nog wat harder en voel het genot door me heen stromen. Ik ga nog iets sneller en blijf dat tempo aanhouden anders hou ik het niet vol. Ik gooi mijn hoofd weer achterover.

    Jake
    Ik kijk naar het boekje. 'Terwijl iedereen naar voor gaat voor een roos op de kist te leggen blijkbaar.' zeg ik zachtjes en sla mijn arm geruststellend om haar schouders. 'Alles komt wel goed Les. Je hebt een prachtige stem.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Mitshy wil me altijd dwingen als we een rpg spelen op facebook ofzo dat ik een sex scene schrijf, meestal kom ik er onderuit en nu moest ik beloven dat ik het deed.. . SAVE ME}


    [Mitshy is perv, zeg gewoon dat je dat niet wilt. Je doet dat nooit dus zeg tegen haar dat ze maar wat anders moet verzinnen.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik voel hoe het genot mijn lichaam dreigt te overspoelen, maar ik hou het nog even tegen. Eerst Alexi. Mijn duim speelde wat sneller met haar clitje, terwijl ik met mijn andere hand haar borst begon te masseren. Ik beet op mijn lip en bleef haar recht aankijken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik moet zingen op zo'n breekbaar moment. Het moment van echte hartbrekende afscheid. Een laatste groet, een laatste vaarwel. En dat begeleidt door mijn stem. Jake zijn arm ligt om me heen en ik glimlach zwakjes naar hem. 'Ik zal mijn best doen,' zeg ik dan. En ik kijk even om me heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kreun harder en genotsgolven volgen elkaar op. Dan gaat alles sneller. voor ik het weet word het me te veel en kom ik met een luide kreun klaar. Ik blijf door gaan voor Axton.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Wil je ergens gaan eten of zo? Nu is er hier toch niets meer te doen, ik dacht dat we alles alleen gingen moesten doen.' zeg ik eerlijk. Ik leg mijn hoofd op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik schrik als ik plots tegen de muur gedrukt sta en ik zijn hand om mijn nek voel en kijk hem even angstig aan, maar dat verandert al snel en weer vlamt het vuur in mijn ogen. 'Wat je zelf wilt.' zeg ik dan met een zachte stem door zijn hand om mijn keel. Hij is waarschijnlijk niet al te slim, hij vergat mijn handen en het geweer had ik nog steeds in mijn handen. Ik druk hem tegen zijn huid aan, vlak naast zijn hart, het plekje, ik weet dat dit veel pijn moet doen. Ik kijk hem even aan en grijns gemeen. 'Dat had je niet moeten doen en dit gaat een beetje pijn doen." zeg ik dan en haal de trekker weer over en blijf hem strak aankijken.


    Nick
    Okey, slim blijven nadenken Nick. Volgende keer dat stomme geweer uit haar handen slaan voor je besluit haar tegen een muur te drukken. 'Dat had je niet moeten doen en dit gaat een beetje pijn doen' Zei ze waneer ze weer een kogel schoot ditmaal net naast mijn hart waardoor ik een weer luidop vloekte en eindje achteruit strompelde, demons genazen wel sneller als mensen maar lang niet zo snel als engelen en in dat geval zou het niet handig zijn een kogel erin te laten en daarbij deed het verschrikkelijk veel pijn.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 12:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling