• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Sheerios
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 20:47 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Datzelfde geld voor mij,' binnen een seconde had ik natuurlijk weer een van mijn geniale ingevingen. -kuch kuch- 'We kunnen een film gaan kijken?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Savannah

    'Mhm, filmpje kijken?' stel ik voor.
    Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en grijns licht..


    El Diablo.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik knik dat vind ik een goed idee,maar mischien eerst mijn spullen bij je thuis afzetten?"vraag ik dan en glimlach.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Is goed, kom maar op dan. Van wat voor soort films hou je?' Ik stond op en pakte Alex hand vast.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    "Ik hou wel van wat actie."glimlach ik."Ow en wacht."zeg ik nog en loop dan naar een kast waar ik een fles chocolade saus uithaalde."Die kan nog van pas komen vanavond."fluister ik in zijn oor en neem hem dan weer mee naar mijn kamer.Ik nam mijn valies en stak de fles er nog bij."Ok lets go!"grijns ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn

    'Is goed,' zei ik. 'Welke film?'


    [Weuw, kort stukje :p]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mt


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Savannah

    'Kies maar' zeg ik, en wijs naar de dvd-box.
    Ik ga me even omkleden' glimlach ik en loop naar mijn kamer..


    El Diablo.

    Mae St. Cloud
    Ik lette even niet op en opeens hoorde ik As Long As You Love Me van Justin Bieber. Ik keek op en zag dat het Niall's gsm was. "Sorry", zei hij schor en ik glimlachte. "Het is niets. Dat doet me er trouwens aan denken dat ik je nummer niet heb", zei ik en haalde met een simpele beweging mijn iPhone boven.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Louis Tomlinson.
    Een rilling gleed over mijn hele lichaam waarna Alex haar chocolade saus meenam. Ik grijnsde naar haar. 'Oke, dan kunnen we wel een actie film kijken? Weet je een leuke?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn

    'Oke.' glimlachte ik. Ik speurde alle films langs. Uiteindelijk koos ik voor het eerste deel van Harry Potter. Ik kon het niet laten, die serie was nou eenmaal mijn lievelings.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Niall James Horan

    Zonder ook maar een woord te zeggen pak ik d'r iPhone af, zette mijn nummer erin, zette haar nummer in mijn telefoon en gooide d'r mobiel precies op haar schoot. 'Alstjeblieft' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics.]

    RememberYoux schreef:
    (...)

    Brianna Adams
    Ik kreunde en hijgde luid. Aangezien zijn moeder nu toch wist dat we seks hebben, maakt het ook niet zo veel meer uit. Hij begint weer te stoten. ,,Harreey,, kreun ik als ik voel dat ik ga komen. Ik maak een geluid dat tussen kreunen en gillen in zat, en voelde dat een zalig gevoel mijn lichaam overnam en ik boor mijn nagels in zijn rug. Mijn lichaam begint te sidderen.


    Harry Styles
    Ik voelde Bree komen en niet veel later kwam ik zelf ook met een luide kreun. M'n goedje spoot in haar en geweldig gevoel trok door m'n lichaam. Ik nam Bree in m'n armen en ging langzaam uit haar. "Dat was...geweldig." fluisterde ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Adams
    ,,Jij bent geweldig.,, fluister ik terug. Ik druk een kusje op zijn voorhoofd. Ik bekijk zijn gezicht even, en bijt op mijn lip. Waarom had hij zulke perfect gevormde lippen waar je de jouwe wel op moest drukken? Dit was wat ik ook deed. Ik legde mijn handen in zijn nek, waar ik af en toe met een krulletje speelde.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik knik "Ik ken er veel ,maar er is nu een nieuwe in de cinema die ik graag wil zien de total recall"zeg ik dan en glimlach


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH