• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 14:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    'Hm, nehh, niet echt,' zeg ik dan tegen hem. 'Ik blijf mijn hoop erop vestigen dat je ooit meer spreekt. Misschien tevergeefs maar ik zie al in de toekomst dat je meer gaat praten.' Ik kijk hem aan en schiet dan in de lach. 'Nee oke, dat zie ik niet.'

    Leslie Day
    Ik loop door en schrik dan als ik ineens twee armen om mijn middel voel. Ik laat van schrik mijn handdoek los maar gelukkig liggen de armen om mijn middel zodat ik gelijk de handdoek weer goed kan beetpakken. 'Dus eerst zorg je ervoor dat ik het koud heb en dan laat je me ook nog eens schrikken,' mompel ik als antwoord op zijn vraag of ik boos ben. Hij drukt een kusje op mijn schouder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik ging grinnikend naast haar zitten.
    "Niet dat we ons ergens zorgen over moeten maken. Ik ben een demon, ik krijg ons hier makkelijk uit... maar of ik dat wil?" grijnsde ik en wiebelde speels met mijn wenkbrauwen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Sorry Leslie' fluister ik in haar oor. 'Hoe kan ik het goedmaken?' vraag ik en probeer haar weer warm te maken door mijn lichaamswarmte.
    Ik wacht op een antwoord en leun met mijn kin op haar schouder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik grinnik en kijk hem dan aan. 'Wat moet ik doen om ons hieruit te halen?' vraag ik dan maar met een speelse blik.
    Ik kruis mijn armen voor mijn borst en kijk hem dan afwachtend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik ben niet boos ofzo hoor,' zeg ik dan tegen hem. Zijn kin leunt op mijn schouder en ik leun tegen Jake aan. 'Maar oke. Als je het toch goed wilt maken...' Zeg ik met een lachje. 'Ik wil.... Dat... Je...' Ik denk nog even na. 'Voor me gaat strippen.' Ik draai me om in zijn armen en kijk hem lachend aan. 'Maar dan moet je natuurlijk eerst wel kleren aan hebben.' Ik blijf hem aankijken. 'Nee oke, dat hoef je dus echt niet te doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    'Hm, nehh, niet echt,' zeg ik dan tegen hem. 'Ik blijf mijn hoop erop vestigen dat je ooit meer spreekt. Misschien tevergeefs maar ik zie al in de toekomst dat je meer gaat praten.' Ik kijk hem aan en schiet dan in de lach. 'Nee oke, dat zie ik niet.'


    Nick
    'Hmm.. Ja dat zouden erg interessante gesprekken zijn' Zei ik sarcastisch, 'En wat verwacht je dat ik dat zou gaan zeggen?' Vroeg ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Zeker? Ik heb me al eens in een meisje verkleed voor je dus een stripper? Hmm moet wel lukken.' grap ik lachend en blijf haar zo vasthouden. Ik streel zachtjes met mijn duim over haar blote buik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grinnikte.
    "Hmm, das een moeilijke." grijnsde ik, maar boog me dan naar haar toe en drukte mijn lippen op de hare, als een soort hint.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Moet even huiswerk maken :3 Mischien later terug}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik kus hem teder en lief terug en ga iets dichter tegen hem aan zitten. Mijn ene arm ligt om zijn hals en de andere op zijn been zodat ik me dichter naar hem toe kan buigen. Dus ik hoef alleen hem te zoenen? Of is dit net iets te gemakkelijk? Ahl ik ben echt niet goed met hints en raden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    'Zeker? Ik heb me al eens in een meisje verkleed voor je dus een stripper? Hmm moet wel lukken.' grap ik lachend en blijf haar zo vasthouden. Ik streel zachtjes met mijn duim over haar blote buik.


    [Ze heeft een handdoek om Lizl :P dus hoe wil hij over haar blote buik strelen? Als het goed is heeft hij ook nog een handdoek om xd

    Tenzij we gewoon doen dat ze beiden naakt zijn?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ehm ... no comment xd of de handdoeken zijn afgevallen?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik leg mijn armen gewoon om haar middel en kus haar rustig en liefdevol. Eigenlijk wist ik zelf niet eens wat ik wou om ons hieruit te redden. Ah, ik zag wel wat zij allemaal deed.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    [ehm ... no comment xd of de handdoeken zijn afgevallen?]


    [Ik doe wel dat de handdoeken zijn afgevallen xd]

    Leslie Day
    Onze beiden handdoeken zijn afgevallen, we're back again to naked. Hij streelt met zijn duim mijn blote buik. Ik moet lachen. 'Hm.. Nu valt d'r niets te strippen aangezien je naakt bent,' zeg ik dan. Een hint. 'Dus wat nou als we ons gaan aankleden..?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik haal mijn lippen van de zijne en kijk hem even nadenkend aan. 'Als jij ons hier uit krijgt dan... dan...' Ik zucht en vind niet direct iets. Met tegenzin stel ik dan het volgende voor 'Dan ben ik voor één dag je slaafje.' Ik maak van die tekens met mijn vingers bij het woord slaafje. Oh god. Dit soort deals staan gelijk aan een deal met de duivel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'