• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 14:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    'Nick, relax oke,' zeg ik dan. Hij lijkt zowaar echt bezorgd. 'Ze is toch bij Jake? Hem zag ik niet op het dak.' even buiten beeld latend dat ik niet heel het dak zag. 'dus hij zou je wel bellen als Les ineens weg zou zijn, of..' ik maak mijn zin niet af.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Wacht, ze bleef een Demon dus ze kon ook niet dood. Als zou zo'n val wel bijna alle botten in je lijf breken. 'Of?' Vroeg toen ik enigsins gekalmeerd was, Waarom maakte ze haar zin niet af?


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    'Weg is of dood,' zeg ik zacht. Ik heb mijn ogen neergeslagen en bijt op mijn lip. Rot situatie. Daarom wil ik die gave niet gebruiken. Ik pak de fles wijn en drink er wat van in een poging de nare smaak van het beeld te verdringen. Ik zet met een zucht de fles weer neer, het heeft geen zin.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Een Demon gaat niet dood van zo'n val' zeg ik meer voor mezelf dan voor haar, je botten breken wel maar alleen met een sterrenshot kun je dood. En nu nog hopen dat het geen zelfmoordpoging was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    'Ik twijfel eraan of we dat echt wel zijn,' mompel ik. 'kom op. Stel dat ze met haar hoofd op de grond valt?' zoiets kunnen zelfs demonen toch niet aan? Ik denk in iedergeval van niet. Ik zucht weer een keer. Dit is irritant. Ik weet niet wanneer het gebeurd namelijk. 'Nog iets wat je wilt weten vanuit de toekomst?' vraag ik niet serieus.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Nee bedankt' Andwoord ik op haar laatste vraag en reageer niet op de rest. 'Wat wil je nu doen? Want tot zover gaat mijn niet-vervelen opdracht niet heel goed' Mompel ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik wil ook met Katherine wat doen, maar denk dat ik wacht tot meer mensen on zijn anders heb ik er toch niks aan dan zit ze daar maar alleen en Nathan en Daniël moeten nog reageren op Aurora..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Ik haat het dat ik elke dag langs het kerkhof moet fietsen, naar piano les, naar de tandarts, naar school. Ik kom er bijna elke dag langs. Vooral deze week is er niet meer aan om daar langs te moeten aangezien het daar als je op een paar meter afstand een hele rij auto's kan zien weet je dat er een begrafenis is en ik ben er nu gister en vandaag twee keer gezien hoe mensen die kist het kerkhof uit droegen met een hele rij mensen erachteraan..}


    Don't be like the rest of them, darling

    DreamWishes schreef:
    [Ik wil ook met Katherine wat doen, maar denk dat ik wacht tot meer mensen on zijn anders heb ik er toch niks aan dan zit ze daar maar alleen en Nathan en Daniël moeten nog reageren op Aurora..]


    {Kun je die reactie voor me Quoten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    'Weet ik veel, ik ga wel slapen ofzo,' zeg ik dan. Als grapje bedoelt maar eigenlijk klinkt het wel aanlokkelijk. 'op jouw bed.' en ik sta op en ga dan op het hotelbed liggen. Het is een luxe kamer. 'Hm, het ligt lekker,' zeg ik dan tegen hem. Ik gaap een keer. 'ik ben ook niet van plan om ook maar iets nog te kijken. Want anders krijg ik waarschijnlijk alleen maar details.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik glimlach kleintjes terug als hij nooit zegt. Zijn greep verstrakt iets maar dan lost die ook weer iets. Ik kijk hem aan, en dan elk gedeelte van zijn gezicht. Zijn lippen, de stand van zijn ogen, zijn wenkbrauwen, moedervlekjes. Alles. 'Ik heb hier geen spijt van,' zeg ik zacht, maar zeker. 'Ik zou het zo nog eens doen.' En dan bedenk ik me pas hoe beschamend dat klinkt. Dus ik sla mijn blik met een blos op mijn wangen neer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik had haar eraf willen duwen maar liet het zo aangezien ik ook best moe was. 'Mooizo' Andwoorde ik op haar laatste andwoord, ik was blij dat ze het niet meer deed, aan het begin was het een leuk idee geweest. Maar nu niet meer.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik zucht en kijk Daniël aan, waarom wilt hij zoveel weten?! Ik ben zo slecht snel iets te bedenken. 'Auccountant.' mompel ik dan twijfelend, waarom ben ik hier zo slecht in. Ik bijt op mijn lip en kijk ze aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jake
    Ik glimlach als ik kijk naar haar rode wangen. 'Je bent zo schattig als je bloost en ik snap wat je bedoelt.' zeg ik zachtjes.
    'Jij bent het bijzonderste meisje die ik ontmoet heb, in een goede zin.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    'Hmm..' Mompelde ik toen ze andwoord gaf, ik kon merken dat dat niet waar was. En dat kon ik merken aan meerdere dingen zoals de toon waarmee ze het zei en de manier waarop ze keek voordat ze het zei maar zei niets en gooide inplaats daarvan het klokhuis van mijn appel met een boog in de prullebak die tegen de muur van de kantine stond.


    Don't be like the rest of them, darling