• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 14:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Tja, hier kom ik ook veel verder mee, whaha! En eigenlijk hoef ik nu alleen te weten wat engelen voor "krachten" hebben, whaha....]


    {Hmm.. Snel rennen, ze kunnen dingen laten verschijnen en engelen hebben sowieso geneezende krachten :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Hij gelooft me niet. Kan ik begrijpen. 'Dan geloof je het lekker niet,' zeg ik tegen hem. 'Jouw probleem, niet de mijne.' Het beeld wil niet weg. Ik knipper een paar keer, in een poging het weg te krijgen. Verdomme.


    Nick
    'Nee, jouw probleem aangezien ik weet dat er iets is' Andwoord ik deze keer moest ze het vertellen. Aangezien ik kon zien aan haar ogen dat ze iets anders zag dan ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Tja, hier kom ik ook veel verder mee, whaha! En eigenlijk hoef ik nu alleen te weten wat engelen voor "krachten" hebben, whaha....]


    [Sorry xd engelen hebben standaard helende krachten. Maar niet dat ze iemand tot leven kunnen wekken, maar bij wonden kunnen ze die helen (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    'Nee, jouw probleem aangezien ik weet dat er iets is' Andwoord ik deze keer moest ze het vertellen. Aangezien ik kon zien aan haar ogen dat ze iets anders zag dan ik.


    Luna Day
    'Nick, rot gewoon op oke?' Zeg ik dan geïrriteerd. Wat ik gezien heb is namelijk verschrikkelijk en ik wil het niet delen. Want daar komen alleen maar problemen van. 'Ik heb niets gezien.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Waarom wou ze het niet vertellen? In dat geval zou er iets aan de hand zijn toch? van wie zou ze het heel erg aantrekken als er iets aan de hand zou zijn? Leslie. 'Wat is er met Leslie' Vroeg ik vervolgens Dwingend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Dan vraagt hij dwingend wat er met Leslie is. Telkens opnieuw zie ik haar weer vallen voor mijn ogen. 'Oke, wil je het echt weten?' Bijt ik hem dan toe. Maar ik kan het gewoon niet zeggen. 'Laat maar zitten. Ik ga weg.' En ik hoop dat ik in de goede richting loop en nergens tegen aan zal stoten. Ik wil mijn zicht weer terug. Niet telkens het beeld voor me zien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ja' Andwoord ik en blijf voor haar staan als ze bij de deur is, 'Ga je het nog vertellen?' Vraag ik haar vervolens. als ze het niet deed ging ik zelf wel naar Leslie toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Ik loop ineens tegen nick aan. 'Waarom wil je het weten? Zo boeiend is het niet. H-het gebeurt heus niet.' Maar het beeld blijft. En ik weet precies wanneer het zal vertrekken. Als ik het Nick vertel.

    [Ellie, wees heel even lief. En laat Nick nog niet naar Leslie gaan nu ze nog bij Jake ligt. Anders loopt heel mijn plan mis :') ze vertelt het alleen als Nick niet naar Les toe zal gaan. Nog niet tenminste. Niet als Jake en Les naakt zijn bij elkaar xd_]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik ben gefrustreert en loop vervolgens weg op op mijn bed te gaan zitten, ikw ilde het weten. maar ze wouw het niet vertellen.

    {Moet gaan.. :c}


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    'Ik vertel het alleen als je niet halsoverkop vertrekt en eerst luistert naar wat ik allemaal vertel. Oke?' Zeg ik dan met een zucht. Ik wacht totdat hij antwoord geeft.

    [Baaayyy]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 12:18 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Oke' andwoorde ik en wachte tot ze het vertelde, en wist niet of. Ik me aan de regel kon houden om niet halsoverkop te vertrekken als ze het vertelde


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Ik zucht en begin dan te vertellen wat ik zie. 'Ik zie Leslie, op een dak. Maar alleen van achteren. En ze valt... Of springt. Dat weet ik niet,' zeg ik hem. En het beeld verdwijnt en ik kan weer normaal zien. Ik kijk nick nu weer aan. 'Maar het hoeft niet te gebeuren. En de reden dat je niet naar haar toe moet gaan is omdat het dan kan zijn dat juist doordat je naar haar toe gaat de toekomst zo wordt...'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Gefrusteerd bedenk ik war ik wel kan doen? Hoe kon ik niets doen als ze van een dak zou gaan vallen? Bedacht ik me geërgerd

    {Ik ga wat eten en dan naar piano les.. Poetsles heb ik nu om 10 voor half 4}


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Ik zucht een keer, hij doet gelukkig niets. 'Nick, laat me raden. Je wilt er wat tegen doen.' Ik kijk hem aan. 'Geloof me, je moet er niets aan doen. Normaal gesproken zou je het ook niet geweten hebben. Stel hè nick, stel. Stel dat jij dus naar het dak gaat, je wilt haar redden of tegenhouden,' ik weet niet of ze valt of springt. Dus een ongeluk of zelfmoord. 'Je roept haar, ze verwacht het niet, schrikt en daardoor valt ze. Dan komt de toekomst uit.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'En wat als het al gebeurt is?' kaatste ik gefrustreerd terug, ik werd gek omdat ik niets kon doen, er niets tegen kon doen.


    Don't be like the rest of them, darling