• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 14:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat ik schattig ben als ik bloos. Ik mompel een nee. 'Dan wordt mijn hoofd rood, en warm. En blehh.' ik kijk op naar Jake. Hij zegt dat ik het bijzonderste meisje ben dat hij ontmoet heeft. 'Toevallig ook het bijzonderste meisje dat gaat douchen met een bijzonder lieve jongen?' vraag ik dan met een scheef lachje aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    Ik had haar eraf willen duwen maar liet het zo aangezien ik ook best moe was. 'Mooizo' Andwoorde ik op haar laatste andwoord, ik was blij dat ze het niet meer deed, aan het begin was het een leuk idee geweest. Maar nu niet meer.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Ik grinnik. 'Zeg jij ook weleens lange zinnen?' vraag ik aan hem. 'en misschien meer dan één zin?' ik kijk hem aan en strijk een pluk haar achter mijn oor. Dan gaap ik een keer, ik ben zowaar echt moe. Ach ja. Misschien dat ik vanzelf wel in slaap val.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aurora Chloé Gwendoll
    Het was duidelijk te zien dat hij me niet geloofde en ik sla even mijn ogen neer. Ik had hier niet eens zelf voor gekozen, ik had geen keuze, het liefst koos ik niet voor het liegen, maar het moest wel, niemand mocht hier iets van weten. Dan kijk ik weer op en kijk Daniël en Nathan even kort aan. 'Je wilt het niet weten.' mompel ik dan toch zacht en zucht even en leg mijn ellebogen op tafel en steun met mijn kin op mijn handen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jake
    'Bestaan er dan bijzonder lieve jongens?' grinnik ik zachtjes en druk mijn lippen voor een seconde of 2 even op de hare.
    'Naar mijn weten niet.' ga ik lachend verder. 'En dat rood en warm gedoe is juist schattig.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Ik grinnik. 'Zeg jij ook weleens lange zinnen?' vraag ik aan hem. 'en misschien meer dan één zin?' ik kijk hem aan en strijk een pluk haar achter mijn oor. Dan gaap ik een keer, ik ben zowaar echt moe. Ach ja. Misschien dat ik vanzelf wel in slaap val.


    Nick
    'Nee, ik heb niets om over te praten dus worden ze ook niet zo lang' Andwoorde ik simpelweg en zie haar weer gapen en ik leun tegen de kussens aan terwijl ik het zakje harribo snoep tevoorschijn haal.


    Don't be like the rest of them, darling

    {mijn topics... oh, shit, waar staat die laatste reactie..pfff}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik voel me even zwegen en ik trek dan zachtjes met mijn ene hand mijn kleedje naar beneden. Het kruipt omhoog en dat is redelijk irritant nu.
    Ik laat zijn lippen niet los en ga helemaal op in de kus.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik. 'Ja, die bestaan. Maar er bestaan er niet veel van. Toevallig ken ik er eentje.' ik kijk hem aan met een lieve glimlach. 'En naar jouw weten niet? Betekent dat dat ik alleen moet douchen of dat jij die jongen niet kent?' en ik schud mijn hoofd,'neeee. Het is niet schattig!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Euhm, Axton laat misschien veel emoties zien maar hij is dus geen janet! Maak van die haar maar zijn :P
    Haha, te laaaaaaaaaaaaaaaat :Y)}

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    Aurora Chloé Gwendoll
    Het was duidelijk te zien dat hij me niet geloofde en ik sla even mijn ogen neer. Ik had hier niet eens zelf voor gekozen, ik had geen keuze, het liefst koos ik niet voor het liegen, maar het moest wel, niemand mocht hier iets van weten. Dan kijk ik weer op en kijk Daniël en Nathan even kort aan. 'Je wilt het niet weten.' mompel ik dan toch zacht en zucht even en leg mijn ellebogen op tafel en steun met mijn kin op mijn handen.


    Daniël
    'Hmm.. Dat klinkt niet erg posietief' Andwoord ik en kijk haar aan waarna ik het blikje Cola dat Nathan had opgehaald voordat ze hier kwam zitten voor hem weggriste en die openmaakte, 'Onze vader is Dokter en onze moeder meer huisvrouw' Zei ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik haalde mijn lippen zachtjes van de hare en staarde haar even gewoon aan. Mijn hand streelde licht over haar prachtige, zijdezachte haren. Mijn ogen volgden elke centimeter van de perfecte huid van haar gezicht. Mijn lippen drukten nog zachtjes een kus op de hare.
    Het smaakte als iets verboden. Oh, zo, zoet. Alsof het niet zou mogen om zoveel liefde voor iemand te kunnen voelen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    'Nee, ik heb niets om over te praten dus worden ze ook niet zo lang' Andwoorde ik simpelweg en zie haar weer gapen en ik leun tegen de kussens aan terwijl ik het zakje harribo snoep tevoorschijn haal.


    Luna Day
    Hij haalt een zakje Haribo snoep tevoorschijn en die gris ik uit zijn handen weg. Ik maak het open en eet er dan van. 'Wat vindt je eigenlijk leuk aan Leslie?' vraag ik dan aan hem. Ik kijk hem aan terwijl ik op het snoep kauw. Dit vraag ik me serieus af.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben benieuwd naar Nick's antwoord :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach 'Je bent wel schattig' en ik grinnik. 'En nee ik ken die jongen niet maar wil dit geweldig meisje genoegen nemen met mij voor te douchen?' vraag ik haar speels en kijk haar glimlachend aan.

    Alexi
    Ik voel even weer een stampje en grinnik zachtjes. Ik kijk hem aan en kijk dan weg naar het bos. Juist... niet meer wegrennen. Net nu we in een van de leukste plaatsen zijn voor verstoppertje of zo te spelen. Het bos. Jep ik ben eigenlijk echt een klein kind op dat vlak.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'