• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 14:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Wie heb je geslagen misschien? Niet dat ik die überhaupt zou kunnen kennen. :| |


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik grijns en duw haar zachtjes in de zetel. Ik geef haar een lapdance even en dans dan weer verder terwijl mijn handen af en toe naar de rand van mijn broek glijden maar hem niet uittrekken. Ik doe zo nog wat verder en trek dan mijn broek uit. Ik sta in een leren boxer. Degene die die uit gevonden heeft moet opgehangen worden maar ok dus....


    Leslie Day
    Hij duwt me zachtjes in de zetel en geeft me dan een lapdance. Er zit een scheve lach op mijn mond. Hij danst weer verder en ik merk dat ik een beetje opgewonden ervan ben geraakt. Uiteindelijk eindigt Jake in een boxer. En er zit een grijns op mijn gezicht als ik zie dat die van leer is. 'Hm, sexy,' zeg ik dan. In principe is de stripact nu dus afgelopen. 'Erg sexy. En helemaal goed gemaakt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach en denk even na. In feite kan ik nu niets meer doen. 'Wil je hem hebben? Misschien past hij jouw beter?' grinnik ik speels en kijk haar uitdagend aan. Ik kijk haar aan 'Of wil je nog een lapdans?' grijns ik ondeugend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    'Hmm.. Ja dat zouden erg interessante gesprekken zijn' Zei ik sarcastisch, 'En wat verwacht je dat ik dat zou gaan zeggen?' Vroeg ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik lach als hij zegt dat ik hem anders misschien moet passen. 'Dat is niet mijn maat,' zeg ik knipogend. 'En dan heb ik liever toch een lapdans.' De ondeugendheid van Jake is ook weerspiegelt in mijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik lach en wacht even op een leuk ritme. Ik loop naar haar toe en geef haar nu langer een lapdance. Ik begin dit ook wel leuk te vinden gewoon omdat zij dat blijkbaar vind. Ik zet me even over mijn schaamte. Straks kan ik me hier wel voor doodschamen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ik haal mijn schouders op. 'Als ik zou weten wat je zou zeggen zou ik het niet gevraagd hebben slimbo,' zeg ik dan sarcastisch. Ik kijk hem aan. 'Je bent saaaai.' Ik daag hem een beetje uit ja.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Een jongen van mijn school *zucht*


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nick
    'Pech voor jouw' Andwoorde ik en liet een nieuwe zak snoep verschijnen aangezien zij de laatste had opgegeten, pak er één uit en gooi die vervolgens in de lucht om ze op te vangen met mijn mond.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij geeft me weer een lapdance. Maar deze is langer dan de vorige. En aangezien de vorige me al opwond kan je het raden.. Ik raak nu nog meer opgewonden. Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. Ik fluit een keer naar hem en lach dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Awtch.... |


    kindness is never a burden.

    Jake
    Ik lach en laat me dan in de zetel vallen. Man dit ding knelt. Ik zucht en kijk haar aan. 'Mag ik dit alsjeblief uitdoen?' vraag ik wijzend naar mijn leren boxer. Als ze nu nee zegt...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Hij reageert er niet echt op. Ik gris de snoepjes uit de lucht en eet ze zelf op. 'Hm, deze zijn ook wel lekker,' zeg ik hem. 'Waarom ben je saai?' Vraag ik dan aan hem. 'Dat moet toch ook wel saai zijn voor jou en Leslie?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik haal mijn lippen van de zijne en kijk hem even nadenkend aan. 'Als jij ons hier uit krijgt dan... dan...' Ik zucht en vind niet direct iets. Met tegenzin stel ik dan het volgende voor 'Dan ben ik voor één dag je slaafje.' Ik maak van die tekens met mijn vingers bij het woord slaafje. Oh god. Dit soort deals staan gelijk aan een deal met de duivel.

    Axton
    Ik schudde lachend mijn hoofd.
    "Ik weet niet zeker of ik wel een slaafje wil..." grinnikte ik. "Gewoon een kus was al genoeg om me te overtuigen, hoor."
    maar ik zou het toch niet over mijn hart krijgen om haar als slaafje te gebruiken...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik lach als hij vraagt of hij zijn boxer uit mag doen. Ik druk een kus op zijn lippen. 'Van mij mag je, het is jouw boxer en jouw beknelling.' En ik grinnik en blijf hem aankijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.