• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 14:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jesh, I have.. :')

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Ik grinnik zachtjes als ik hem aankijk. Hij heeft de fles opgedronken en ik zie aan de blik in zijn ogen dat de alcohol werkt. 'Hm, het is je gelukt,' zeg ik dan met een verleidelijke glimlach. 'En je mag hebben wat je wilt.' Ik kijk hem onschuldig aan. 'Mij bijvoorbeeld,' fluister ik dan in zijn oor. Mijn hand streelt zachtjes over zijn borstkas. Mensen manipuleren, altijd leuk.


    Nick
    'Nee' Andwoord ik en haal haar hand ditkeer wel weg, aangezien ik nogsteeds enigsins na kon denken en toch kon voelen dat de acohol zijn werk wel deed.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Zijn greep wordt iets losser maar ik lig nog steeds dicht tegen hem aan. Ik vind het niet erg. We liggen naakt op de zetel en hebben, een beetje grof gezegd, geweldige seks gehad. Hij verbergt zijn hoofd in mijn haar en ik glimlach. De realiteit dringt nog niet tot me door maar sijpelt langzaam bij me naar binnen. Als een sluipende moordenaar die hoe dan ook wel komt, hoe graag je er ook vanaf wilt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luna Day
    Ik grinnik en kijk hem dan met een scheve lach aan. 'Hm, had leuk kunnen zijn,' zeg ik dan met een knipoog. Ik drink nog wat van mijn fles. 'Okay, wat wil je dan hebben? Een blik in de toekomst?' Ik grinnik weer en schud lachend mijn hoofd. Mijn gave is niet echt in gebruik. Komt toch alleen maar narigheid van.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Redenen voor Neslie:
    -Iritante en sarcastische mensen hebben in dit geval een groot hard.
    -hij probeerde geen zelfmoord te plegen als hij zijn zin niet krijgt.
    -Hij wil het beste voor Leslie zelfs als dat inhoud dat ze wast met Jake heeft.

    Mischien kater meer :') ben er nu te moe voor


    Don't be like the rest of them, darling

    [Elvish, ik heb nick ook lopen verdedigen hoor ;) een paar argumenten van Lizl heb ik weerlegd :3 bijvoorbeeld dat ze Jake nodig heeft. Blijkbaar heeft ze Nick ook nodig, anders zou ze het wel makkelijk met hem kunnen uitmaken ;3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Ik grinnik en kijk hem dan met een scheve lach aan. 'Hm, had leuk kunnen zijn,' zeg ik dan met een knipoog. Ik drink nog wat van mijn fles. 'Okay, wat wil je dan hebben? Een blik in de toekomst?' Ik grinnik weer en schud lachend mijn hoofd. Mijn gave is niet echt in gebruik. Komt toch alleen maar narigheid van.


    Nick
    'Zins waneer doe je dat weer?' vraag ik en loop naar de badkamer om het water uit de kraan over mijn Hooft te laten lopen in de hoop dat ik wat waker er werd.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    'Hm, het komt en het gaat. Wanneer het mij goed uitkomt. De laatste tijd heb ik het niet meer gebruikt, had er geen zin in. Het id spannender als je niet weet wat je te wachten staat. Alleen de weersvoorspellingen laat ik doorkomen.' En ik glimlach breed naar Nick. 'Waarover zou je een voorspelling willen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Geen idee, gewoon iets willekeurigst' andwoord ik schouderophalend terwijl ik mijn Hooft droog maakte met een handoek en vervolgens een glas water mee terug nam


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    'Niet eens wat specifiek?' Vraag ik dan. 'Wat saai. Hm.. Okay. Eens even concentreren,' mompel ik. Ik ga in kleermakerszit op de grond zitten en sluit mijn ogen. Ik zie ineens een beeld voor me. Ik bekijk het en open dan met donkere ogen mijn ogen. Dit ga ik niet vertellen. Dit kan niet kloppen. 'Ik zie niets,' lieg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ik geloof je niet' andwoord ik, ik had de blik in haar ogen gezien, 'Wat zag je?' vroeg ik wetend dat ik het waarschijnlijk niet leuk zou vinden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Ik haal mijn schouders op. 'Ach ja, dan geloof je me toch lekker niet,' zeg ik simpel. En ik glimlach dan, de gedachte weg denkend. Hij komt het niet te weten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik kijk haar nog even aan om vervolgens maar gewoon op te geven, ze zou het toch niet vertellen. Ik drink het glas water in een keer leeg.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Hij gaat er niet verder op in wat me eigenlijk verbaasd. Een klein lachje rolt dan over mijn lippen. Maar ik val gelijk stil als ik het beeld weer voor mijn ogen te zien krijg. Het kan gewoon niet waar zijn, onmogelijk. Dat zou ze nooit doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Waarom lach je?' vraag ik als ik haar kort hoor lachen, zelf pak ik een wijn glas en vul deze, en neem er vervolgens gewone slokken van zodat ik minder dronken werd. Als hielp het niet echt aangezien ik dat nogsteeds enigsins was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    'Ik lachte omdat jij niet eens doorvroeg en me dat verbaasde,' mompel ik dan. Mijn gedachten worden in beslag genomen door het beeld voor mijn ogen. Ik zie Nick niet meer. Ik sta op een dak. 'Ik had namelijk verwacht dat je h-het' ik probeer het beeld weg te drukken, 'niet zou o-opgeven.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.