• Ja, wie heeft de template opties al bekeken en wat vinden jullie er van?

Ik vind de kleuren celadon, navy en peach echt heel erg leuk :Y) Beige is ook erg mooi.
    Ik kijk echt uit naar de meerdere opties die we krijgen.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Waar kun je dat doen eigenlijk? D':

Pretty is just a pretty word.

CURLYMONSTER schreef:
    Waar kun je dat doen eigenlijk? D':
    Bij Mijn > Mijn creaties > mijn templates

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

ja he?
    ik vond die kleuren ook al zo mooi.
    Ik heb als achtergrond beige en die andere is bij mij olive:9~

Miep

ik zal het maar eens gaan proberen

-

Pyromancer schreef:
    (...)Bij Mijn > Mijn creaties > mijn templates

Hihi, thanks

Pretty is just a pretty word.

Mwa, ik vind de kleuren niet zo bijzonder eerlijk gezegd, mis mijn vorige template vooral heel erg, maar ja - valt niets aan te doen. (:

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Jetro schreef:
    Mwa, ik vind de kleuren niet zo bijzonder eerlijk gezegd, mis mijn vorige template vooral heel erg, maar ja - valt niets aan te doen. (:

Ik blijf bij de gewone template, momenteel.

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Jetro schreef:

Dat wel, ik zou namelijk ook de wat van zulk soort kleuren willen zien. Dus niet heel fel, maar wat zachter van kleur (:

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Jetro schreef:

Ik gebruik nu de navy op mijn profiel omdat ik dat groen te fel vind voor de donkere achtergrond. Maar voor alle templates vind ik dat kleuren van de links niet zo heel goed omdat het verschil heel dicht bij elkaar ligt.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Ik zou wel graag pastel kleuren erbij willen en meer opties maar die komen er vast wel.
    Ohja ik heb nu Celadon als achtergrond en Beige als bij-kleur ;3

[ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:56 ]

Shit happens but pee happens a lot more.

Ik vind de kleuren wel mooi, maar de opties veel te weinig. En bovendien zitten de kleuren, die ik nodig heb, er niet bij. Voordat Q een nieuw design kreeg, had ik een template voor een story gemaakt, die perfect bij de cover paste. Nu kan dat dus niet meer.

Take risks and conquer your fears.