• Hoi. :)
    Ik heb weer een nieuw suggestie, een co acteur voor je quiz. Je kan meewerken aan een story, maar niet aan een quiz, dus vraag ik me af, waarom niet? :'D Het is toch wel leuker als je geen inspiratie voor je quiz hebt, dat je gewoon een co-acteur kan toevoegen. Dan kan hij gewoon meewerken aan je quiz!

    Voor of tegen?


    Some people are art and do art at the same time

    lijkt me nogal nutteloos eigenlijk...


    Raspberry poptarts dude

    Raspberry schreef:
    lijkt me nogal nutteloos eigenlijk...


    Hoezo? _O_


    Some people are art and do art at the same time

    Zelf maak ik nooit echt quizzen, maar het lijkt me best handig inderdaad


    Can't control my second personality

    Lijkt me een beetje onnodig.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Hoe wil je dat doen dan?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Tegen. Ik vind samenwerken voor een quiz echt belachelijk, want uit ervaring is gebleken dat de ene toch al het werk doet. Ik krijg trouwens liever de volledige credits voor mijn werk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Tegen. Ik vind samenwerken voor een quiz echt belachelijk, want uit ervaring is gebleken dat de ene toch al het werk doet. Ik krijg trouwens liever de volledige credits voor mijn werk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Voor
    bij ja-nee quizzen is het best handig...
    als je nou goed overeen komt met die persoon, dan kunnen jullie toch samen een quiz maken? Om de beurt een of twee vragen maken ofzo..
    lijkt me best leuk. als je het nou doet met iemand die je amper kent dan snap ik dat je dit een rotidee vind maar ik heb een stiefzus en twee gewone zussen en we kunnen het heel goed met elkaar vinden dus samen een quiz maken vind ik dan wel ok.


    dreams come true, nightmares to

    Je bedoelt auteurs, niet acteurs. :'D

    Verder lijkt het me eigenlijk niet heel erg nodig, maar als er voldoende mensen voor zijn heb ik er niets op tegen. Het is tenslotte ook niet zo dat het de mensen die het niet willen gebruiken in de weg zou zitten, want zij kunnen het simpelweg negeren.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Je bedoelt auteurs, niet acteurs. :'D

    Verder lijkt het me eigenlijk niet heel erg nodig, maar als er voldoende mensen voor zijn heb ik er niets op tegen. Het is tenslotte ook niet zo dat het de mensen die het niet willen gebruiken in de weg zou zitten, want zij kunnen het simpelweg negeren.


    If a writer falls in love with you, you can never die