• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk weer over de stad uit, alleen nu zijn er niet zoveel lichtjes, maar het ziet er nog steeds mooi uit. Ik zucht en sla mijn ogen neer naar het diepe. Ik voel me verschrikkelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik keek wat om me heen. Het huis was eigenlijk best stijlvol ingericht. Niet zoals ik het zou doen, maar dit had zeker ook zijn charmes. Ik vond dat Griekenland sowieso zijn charmes had. Het hele land leek gewoon iets uit te stralen. Zag je een foto van Griekenland, dan kon je die meteen herkennen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    |OMG En dan moet die psycho dat zien! Hij gaat flippen! Mag ik, Jaimes? :Y) |


    kindness is never a burden.

    [Ja hoor is goed :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    Axton
    Ik keek wat om me heen. Het huis was eigenlijk best stijlvol ingericht. Niet zoals ik het zou doen, maar dit had zeker ook zijn charmes. Ik vond dat Griekenland sowieso zijn charmes had. Het hele land leek gewoon iets uit te stralen. Zag je een foto van Griekenland, dan kon je die meteen herkennen...


    Alexi
    De misselijkheid trekt even weg maar komt dan dubbel zo hard terug een paar seconden daar achter. Ik spring recht, mompel 'Misselijk, te veel gegeten' en ren naar het toilet. Heel mijn maaginhoud word weer geleegd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Omg héhé. |
    Psycho man.
    Struikelend holde de man de trap op. Ze zaten hem achterna. Alweer. Hij wilde niet mee. Nooit! Met bange ogen duwde hij de deur van het dak open. Hij struikelde over een metalen staaf maar kon nog net zijn evenwicht behouden. Toen pas zag hij haar zitten. Een meisje met lang bruin haar. Op de rand van het dak. Hij grijnsde en vergat de mannen die hem op de hielen zaten. "Dag meisje," zei hij op een enge toon. "Wat doe jij hier zo alleen?"

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 11:58 ]


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Ik merk niets meer, zit gewoon voor me uit te staren. Ik wil even niets voelen, niet denken. Maar dan schrik ik ineens van een stem achter me. Ik ben opgesprongen en kijk een man aan. Ik voel angst. Hij vraagt wat ik hier zo alleen doe. 'I-ik zat hier gewoon even rustig,' zeg ik dan met een ietwat trillende stem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Kmoet even douchen]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Kmoet even douchen]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Psycho man.
    De man grijnsde,"Wil je niet wat gezelschap?" vroeg hij en deed een stap in haar richting. "Ik ben toch ook alleen." zei hij en ging nog dichter bij haar staan. "Zo'n mooi meisje als jij moet hier niet zitten." Zijn grijns kon niet breder worden terwijl hij zijn hand naar haar uitstak. "Kom met míj mee."


    kindness is never a burden.

    [Ben er weer (:]

    Leslie Day
    Hij heeft een brede grijns rond zijn gezicht die me echt angst aanjaagt. Ik slik een keer en de man zet een stap in mijn richting. En daarna nog een. Hij zegt dat ik een mooi meisje ben. En dat hij ook alleen is. Hij steekt zijn hand naar me uit maar ik schud mijn hoofd. 'G-ga weg,' mompel ik. Ik kan geen stap achteruit zetten, dan val ik. Ik ben ingesloten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    5HELLEY schreef:
    |Is goed voor mij. :Y) Waar is hij? |


    {Ehmm. I've got no idea.. Bedenk maar wat}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Ehmm. I've got no idea.. Bedenk maar wat}


    |Okay, ik ga eerst nog reageren met mijn creep. |


    kindness is never a burden.

    Psycho man.
    "Waarom zou ik weg gaan?" vroeg de man en zette nog een stap dichter bij het meisje. Nu stond hij wel erg dicht. "Kom met mij mee," herhaalde hij en greep haar elleboog vast. "Ik ga je niet pijn doen." zei hij vervolgens en gaf een rukje aan haar arm. "Zo'n mooi meisje."


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Hij vraagt waarom hij weg zou gaan. En hij komt nu veel te dichtbij. Ik ben in zijn bereik. Ik kijk hem met angstige ogen aan. Hij pakt dan mijn elleboog vast en ik slaak een kreetje. Hij zegt dat hij me geen pijn zal doen. En hij geeft een rukje aan mijn arm. Hij zegt weer dat ik mooi ben. Ik vergeet dat ik een demon ben, dus sterker. 'N-nee laat m-me los,' zeg ik dan angstig en ik probeer mijn arm los te trekken waardoor ik bijna mijn evenwicht verlies. Maar ik blijf nog op de rand staan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.