• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lila True Michaëls & Iris Charlotte Michaëls
    Lila had haar springen gestaakt en zat nu in geuren en kleuren aan Lenka, haar beste vriendin uit hun vorige school, over de telefoon te vertellen over hoe geweldig het hier wel niet was. Iris rolde geërgerd met haar ogen. "Kom nou, Lila." zuchtte ze. "Bel Lenka vanavond maar." Lila knikte uitbundig,"Oeh, Iris gaan we mensen ontmoeten?" vroeg ze en zei ondertussen tegen Lenka dat ze vanavond zouden skypen. "Whatever," was Iris' antwoord. Ze stond op en met Lila in haar voetsporen liep ze de kamer uit. Allereerst gingen ze naar de kantine, daar was altijd wel volk. Aan een tafel tegen de muur zat een jongen alleen. "Iris, kijk die jongen." fluisterde Lila in haar zus' oor. "Volgens mij is hij je type," ze giechelde en liep toen naar de jongen toe. "Hi, stoort het als mijn zus en ik erbij komen zitten?"


    kindness is never a burden.

    Psycho man.
    De man's gezichtsuitdrukking veranderd. Zijn grijns verdwijnt. "Best," zei hij toen en liet het meisje los. Even leek het alsof hij weg zou gaan maar toen gaf hij het meisje een harde duw zodat ze achterover viel. Van de rand af. Zijn schrikwekkende lach weerkaatste tegen de muren van de flatgebouwen om hem heen. Hij rende over het dak naar de deur en verdween het gebouw uit.


    kindness is never a burden.

    Ryan
    Hij had net een hap eten doorgeslikt toen twee meisjes naar hem toe kwamen lopen en vroegen of het stoorde als ze erbij kwamen zitten, 'Nee hoor' Andwoorde Ryan met een glimlach en keek vervolgens naar de twee meisjes die duidelijk zussen waren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik ben verbaasd als de man dan toegeeft en me los laat. Daardoor let ik niet op en dan val ik ineens over de rand naar beneden. Ik slaak een gil, de man heeft me geduwd, en ik zie mijn armetierige leven aan mijn ogen voorbij schieten en de grond op me afkomen. En dan, zonder dat ik het zelf door heb ontvouwen mijn vleugels. Ik kan maar net op tijd voorkomen dat ik te pletter sla. Ik kom staand neer op de grond en ik vouw mijn vleugels gelijk weer in. Ik zak trillend van doodsangst door mijn knieën. I-ik leef nog.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Waarom die die hele Jake-Nick- Les affaire me aan twilight denken? :p]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lila True Michaëls & Iris Charlotte Michaëls
    Lila glimlachte en duwde Iris op de stoel naast de jongen. Zij zelf ging tegenover Iris zitten. "Ik ben Lila," zei ze vervolgend en stak haar hand uit naar de jongen. Iris leek totaal geen interesse te hebben in sociaal doen en haalde haar mobiel uit. Die griste Lila uit haar handen. Iris liet een protesterend geluidje horen maar Lila snoerde haar de mond met één blik. "Dat is Iris," zei Lila tegen de jongen. "Ze is niet zo belééfd vandaag, sorry daarvoor." Maar Lila kreeg al snel haar vrolijk humeurtje terug. "Wij zijn nieuw."

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 12:28 ]


    kindness is never a burden.

    Ben er weer. Geheh


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Geen ideeee Lizl :3

    Het zou het helemaal afmaken als Jake een zus had die toekomst kan zien en zag dat Les dood was :P hahaha]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Hoe vaak ik nog sorry zou zeggen? 'Tot je er niet meer tegen kan. ' grinnik ik zachtjes. Mijn blik gleed over zijn gezicht en ik glimlachte.
    Hij glimlacht lichtjes. 'Je zou zoveel meer geluk hebben gehad als het gewoon van een demon zou zijn. Als het niet van mij zou zijn geweest. Misschien was je familie dan niet blij geweest dat je zwanger was, maar ja.. Je weet wel wat er nu is gebeurd.' Ik zucht. 'Misschien..maar ik weet nu wel op wie ik kan rekenen als het erom gaat. En..ik heb liever jou als vader zijnde dan een demoon.' Zeg ik dan zachter. Als het van Ray zou zijn...ik zou echt werkelijk waar nog depressiever zijn dan dat ik nu kon zijn.
    'Ja hoor is goed,' antwoordt hij op mijn vraag als we terug konden gaan. Hij laat me los en gaat dan achter het stuur zitten. Hij start de auto nu echt en rijdt dan weg van de parking. Op een normaal tempo, iets harder dan de toegestane snelheid. Maar dat maakt niet zoveel uit, voor geen van ons. Zo waren we nou eenmaal. Zorgeloos en soms een tikkeltje roekeloos. Ik meer impulsief en hij, hij dacht meer na. We komen weer aan bij school en hij rijdt de parking op. 'En we zijn er weer,' zegt hij zuchtend terwijl hij de auto stopt. 'Nou, joepie. Helemaal toppie!' Zeg ik dan sarcastisch.
    Ik zucht en kijk even in de spiegel. Ik schrik van mijn eogen spiegelbeeld maar kan er goed genoeg om lachen. Ik doe de capuchon op en kijk John aan. 'Ik ga undercover. '


    [Bluhh, ik wil wel reageren. Maar ik wil niet kort reageren. Ik zit op m'n mobiel -.-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Hi Maartje. *zwaai zwaai*

    5HELLEY schreef:
    Xavier Jonathan Devinson.
    Xav schudde meteen zijn hoofd. "No way." zei hij standvast. "Dat toon in aan niemand."-"'Wat voor school is dit eigenlijk?" vroeg Rosali en Xav grinnikte,"Een vreemde." zei hij en ging de kantine binnen. "Dit, mijn lieve Rosali, is de kantine, waar elke dag een vreselijk ontbijt, lunch en avondmaal op ons ligt te wachten."
    Xav grinnikte me haar mee,"Wat speel je misschien?" vroeg hij en wees naar een tafeltje,"Zullen we daar gaan zitten?"
    |

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 12:34 ]


    kindness is never a burden.

    [Of Luna kan in de toekomst kijken, zag Les vallen, is zo vals om Jake dan te bellen xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |OMG Lize JA! |


    kindness is never a burden.

    [Leensel, gaat die psycho nog zien dat Les vloog :')]



    [En Lizl, ik vind dat te zielig D:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Erm. Hij is naar binnen gelopen, so I don't know. Mwah, ik laat het hem wel nog zien. |


    kindness is never a burden.

    [Leensel, je weet toch dat er een kans is dat Jake zelfmoord pleegt en dat daardoor nooit meer Les en Jake bij elkaar zouden kunnen komen :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.