• Heey iedereen, Kato (Ellis) en ik (Erika) hebben besloten om een meeting in Gent te organiseren.

    Wat gaan we doen?
    ideeën zijn altijd welkom

    Wanneer?
    woensdag 31 oktober

    Wat mee te nemen?
    Goed humeur
    fototoestel
    ...

    Waar speken we af?
    Station Gent Sint Pieters, de inkomhal
    13 uur


    Wie komt er?
    zeker:
    Erika (sugarflake)
    Kato (Ellis)
    Nele (Eepiline)
    Nena (Welch)


    Laat ons hier iets weten als je kan komen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 17:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 okt 2012 - 21:43 ]

    Ellis schreef:
    Ik zal me ook maar voorstellen, zeker? :-D
    Kato, 16 jaar, klein, ofwel redelijk actief, ofwel tam. Ik zit in de scouts, en ik heb op alle tijden mijn iPod bij. :Y)


    Jeej, dan ben ik niet de enige die klein is.

    sugarflake schreef:
    (...)

    Jeej, dan ben ik niet de enige die klein is.

    1.58, yes! :-D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    (...)
    1.58, yes! :-D


    Even groot als mij dus, al draag ik vaak hakken.

    sugarflake schreef:
    (...)

    Even groot als mij dus, al draag ik vaak hakken.

    Ik niet. (joehoe)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Kato, zo klein ben je eigenlijk niet. Ik voel mij niet zo'n reus als ik naast jou loop, ik heb een vriendin waar ik mij echt een giant naast voel. D:

    En dan stel ik mezelf ook maar even voor. *O*
    Ik ben Nena, net 16 geworden op 5 oktober (en ik heb een geweldig verjaardagscadeautje van Kato gekregen!), ik ben groot (cat), ik had een vriendje, wie ik nu een loser vind, ik hou van muziek, schrijven, lezen en piano, ik ging naar de Chiro, maar ik ben gestopt omdat er niet genoeg mensen van mijn leeftijd zijn + het zijn alleen maar meisjes en ik ben nogal stil, maar als ik iedereen een beetje ken, blijf ik maar praten en word ik vaak 'raar' genoemd. c:

    Welch schreef:
    Kato, zo klein ben je eigenlijk niet. Ik voel mij niet zo'n reus als ik naast jou loop, ik heb een vriendin waar ik mij echt een giant naast voel. D:

    Boh, mijn lengte is toch ondergemiddeld hahaha. (joehoe)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Welch schreef:
    En dan stel ik mezelf ook maar even voor. *O*
    Ik ben Nena, net 16 geworden op 5 oktober (en ik heb een geweldig verjaardagscadeautje van Kato gekregen!), ik ben groot (cat), ik had een vriendje, wie ik nu een loser vind, ik hou van muziek, schrijven, lezen en piano, ik ging naar de Chiro, maar ik ben gestopt omdat er niet genoeg mensen van mijn leeftijd zijn + het zijn alleen maar meisjes en ik ben nogal stil, maar als ik iedereen een beetje ken, blijf ik maar praten en word ik vaak 'raar' genoemd. c:

    Ja, dat heb je! *O*


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Welch schreef:
    En dan stel ik mezelf ook maar even voor. *O*
    Ik ben Nena, net 16 geworden op 5 oktober (en ik heb een geweldig verjaardagscadeautje van Kato gekregen!), ik ben groot (cat), ik had een vriendje, wie ik nu een loser vind, ik hou van muziek, schrijven, lezen en piano, ik ging naar de Chiro, maar ik ben gestopt omdat er niet genoeg mensen van mijn leeftijd zijn + het zijn alleen maar meisjes en ik ben nogal stil, maar als ik iedereen een beetje ken, blijf ik maar praten en word ik vaak 'raar' genoemd. c:

    En je bent nogal groot en mager -pietzak-.

    Lol, Goedele mag je afschrijven.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    People, het kan zijn dat er een probleem is, het kan zijn dat de nmbs volgende week staakt en dan geraak ik niet in Gent. Wat gaan we doen als de nmbs beslist te staken?

    sugarflake schreef:
    People, het kan zijn dat er een probleem is, het kan zijn dat de nmbs volgende week staakt en dan geraak ik niet in Gent. Wat gaan we doen als de nmbs beslist te staken?

    ij onze zuiderburen is door de spoorvakbonden een stakingsaanzegging ingediend voor maandag 24 september.

    De vakbonden zijn het niet eens met de plannen van de minister van Overheidsbedrijven Paul Magnette. Er worden gesprekken gevoerd over het veranderen van de huidige structuur van het Belgische spoorvervoer.

    Huidige situatie
    In de huidige situatie zijn er drie onderdelen van de NMBS-Groep. Dat zijn vervoerder NMBS, infrastructuurbeheerder Infrabel en de NMBS-Holding (overkoepeling van NMBS en Infrabel). Het bedrijf is nagenoeg geheel in handen van de Belgische overheid.

    Magnette
    De minister van Overheidsbedrijven heeft voorgesteld de NMBS-Groep uit elkaar te halen en twee onderdelen over te houden: vervoerder NMBS en infrastructuurbeheerder Infrabel. Daarbij zou dus een gelijksoortige situatie ontstaan als in Nederland met de NS en ProRail. Verschil is dat er in Nederland ook nog andere binnenlandse personenvervoerders rijden.

    Vakbonden
    Vakbonden zijn het echter niet eens met het plan van Magnette, en willen dat de onderdelen samengaan tot één bedrijf. In Nederland was het spoor ook in handen van de NS, vóórdat het opgesplitst werd in de NS en ProRail (en daarna regionale vervoerders).

    Om hun onvrede aan te geven hebben de vakbonden een stakingsaanzegging ingediend voor maandag 24 september. Het is nog onbekend wat de eventuele gevolgen van de staking zijn.

    Ik wilde het net ook zeggen.
    Aflassen, die handel.
    Kunnen we het nu al niet verplaatsen?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mijn bron: de eerste beste site die ik vond op google.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik zal de doodle er terug bijnemen http://www.doodle.com/kanrtuzqtm9vtu2f

    Dan zou ik de woensdag zeggen.

    Normaal moet me dat lukken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please