• Heey iedereen, Kato (Ellis) en ik (Erika) hebben besloten om een meeting in Gent te organiseren.

    Wat gaan we doen?
    ideeën zijn altijd welkom

    Wanneer?
    woensdag 31 oktober

    Wat mee te nemen?
    Goed humeur
    fototoestel
    ...

    Waar speken we af?
    Station Gent Sint Pieters, de inkomhal
    13 uur


    Wie komt er?
    zeker:
    Erika (sugarflake)
    Kato (Ellis)
    Nele (Eepiline)
    Nena (Welch)


    Laat ons hier iets weten als je kan komen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 17:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 okt 2012 - 21:43 ]

    Ik zou specifiëren dat we aan St. Pieters afspreken, Gent heeft 2 stations. :Y)
    en zie hier een topic van een vorige meeting, kwestie dat je weet hoe het meestal gaat :')

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 20:46 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hmm intersant. Woon zelf niet zo heel ver van Gent. Zal er over nadenken. Hebben jullie een dag uitgekozen al in de herfstvakantie?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ellis schreef:
    Ik zou specifiëren dat we aan St. Pieters afspreken, Gent heeft 2 stations. :Y)
    en zie hier een topic van een vorige meeting, kwestie dat je weet hoe het meestal gaat :')


    Zo beter?

    SteveLoverxX schreef:
    Hmm intersant. Woon zelf niet zo heel ver van Gent. Zal er over nadenken. Hebben jullie een dag uitgekozen al in de herfstvakantie?

    Nee, maar ik zal een doodle aanmaken waarop je kan aanduiden wanneer je wel/niet kan, goed? :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    (...)
    Nee, maar ik zal een doodle aanmaken waarop je kan aanduiden wanneer je wel/niet kan, goed? :-)


    Ik zal als je die doodle hebt aangemaakt hem op de beginpost zetten.

    De doodle, vul maar in wanneer je kan.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 22:33 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ja dat is goed. Zal dan zien of ik ook een vriendin kan meenemen. Zet er mij al maar op als misschien.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ellis schreef:
    DE DOODLE, VUL IN WANNEER JE KAN.

    Kato toch! Een post alleen maar met hoofdletters mag niet! :P
    Nou, ik ga kijken of ik kan komen, ik ga het bijhouden.
    Ik ben het niet zeker, want ik moet nog vragen of ik dat eerste weekend naar Mechelen mag gaan (met overnachting, dusja)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oh ja, zet mij maar op misschien. (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    SteveLoverxX schreef:
    Ja dat is goed. Zal dan zien of ik ook een vriendin kan meenemen. Zet er mij al maar op als misschien.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Eepiline schreef:
    (...)
    Kato toch! Een post alleen maar met hoofdletters mag niet! :P
    Nou, ik ga kijken of ik kan komen, ik ga het bijhouden.
    Ik ben het niet zeker, want ik moet nog vragen of ik dat eerste weekend naar Mechelen mag gaan (met overnachting, dusja)

    Noh, je m'excuse! D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Eepiline schreef:
    Oh ja, zet mij maar op misschien. (cat)


    Je moet komen.

    Ik wil graag komen, ik heb de Doodle ook ingevuld. ^^ Mijn naam is Nena, trouwens.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 11:29 ]

    Ludwig schreef:
    Ik wil graag komen, ik heb de Doodle ook ingevuld. ^^ Mijn naam is Nena, trouwens.

    :-D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb de Doodle ingevuld.
    Heel de week kan ik, maar mijn voorkeur ligt wel op woensdag.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please