• Heey iedereen, Kato (Ellis) en ik (Erika) hebben besloten om een meeting in Gent te organiseren.

    Wat gaan we doen?
    ideeën zijn altijd welkom

    Wanneer?
    woensdag 31 oktober

    Wat mee te nemen?
    Goed humeur
    fototoestel
    ...

    Waar speken we af?
    Station Gent Sint Pieters, de inkomhal
    13 uur


    Wie komt er?
    zeker:
    Erika (sugarflake)
    Kato (Ellis)
    Nele (Eepiline)
    Nena (Welch)


    Laat ons hier iets weten als je kan komen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 17:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 okt 2012 - 21:43 ]

    Eepiline schreef:
    (...)
    Phfss.
    Ik weet zeker dat er wel nog fans zijn onder de 'misschieners' en/of 'zekers'.
    Van mij?
    Maar de vorige keer vond ik het echt wel fijn met onze kidibul.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Van mij?
    Maar de vorige keer vond ik het echt wel fijn met onze kidibul.

    Oh ja, zeker.
    (en ik kan nog steeds mijn kop inslaan omdat ik die cake was vergeten -.-)
    Zoiets zouden we opnieuw moeten doen. (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Eepiline schreef:
    (...)
    Oh ja, zeker.
    (en ik kan nog steeds mijn kop inslaan omdat ik die cake was vergeten -.-)
    Zoiets zouden we opnieuw moeten doen. (:
    Oeh wat leuk. Ja die cake was echt jammer en jullie maar stoefen hoe lekker die was. Maar ik heb wel de primeur van Goedele met los haar meegemaakt.
    Een meeting in Brugge moet er zeker ook nog eens komen en hopelijk met meer volk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eepiline schreef:
    (...)
    Dat zou spijtig zijn dat je weeral niet kan. D:

    Indeed. D: Maandag, dinsdag en woensdag zijn de enige dagen dat ik in Gent ben, en vrij ben. D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik vul die doodle wel eens in als ik tijd heb. Ik heb namelijk nog meetings in de vakantie, dus ik ga moeten kijken welke data passen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eerlijk gezegd ben ik nu zelf aan het denken over de dagen dat ik vrij ben, ik heb sowieso wel de hele week vrij maar ik zit o.a. opgezadeld met een hele hoop voor boekhouden voor na die week, examen FIHA en van die dingen. Het weekend wil ik dan ook liefst vrijhouden voor te studeren, nu ja ik wil mijn planning gerust wel veranderen voor de meeting. Maar Kato, wij moeten toch beslissen he over de uiteindelijke datum, weliswaar rekeninghoudend met de andere.

    sugarflake schreef:
    Eerlijk gezegd ben ik nu zelf aan het denken over de dagen dat ik vrij ben, ik heb sowieso wel de hele week vrij maar ik zit o.a. opgezadeld met een hele hoop voor boekhouden voor na die week, examen FIHA en van die dingen. Het weekend wil ik dan ook liefst vrijhouden voor te studeren, nu ja ik wil mijn planning gerust wel veranderen voor de meeting. Maar Kato, wij moeten toch beslissen he over de uiteindelijke datum, weliswaar rekeninghoudend met de andere.

    Uiteraard, maar iedereen heeft er inspraak in. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Pyromancer schreef:
    (...)Oeh wat leuk. Ja die cake was echt jammer en jullie maar stoefen hoe lekker die was. Maar ik heb wel de primeur van Goedele met los haar meegemaakt.
    Een meeting in Brugge moet er zeker ook nog eens komen en hopelijk met meer volk.

    Hij was ook lekker. :Y) Evenals mijn amandeltaart -wbw-
    Als het me past, bak ik er wel één voor Gent, ofzo.
    En Goedeles los haar is geen primeur meer. Eric/ka en ik hebben het ondertussen al rood gezien én zonder krullen.(cat)
    En we hadden dan ook geen topic gemaakt. (hoewel er toch amper volk zou komen, aangezien het vlak na Oostende was.)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Eepiline schreef:
    (...)
    Hij was ook lekker. :Y) Evenals mijn amandeltaart -wbw-
    Als het me past, bak ik er wel één voor Gent, ofzo.
    En Goedeles los haar is geen primeur meer. Eric/ka en ik hebben het ondertussen al rood gezien én zonder krullen.(cat)
    En we hadden dan ook geen topic gemaakt. (hoewel er toch amper volk zou komen, aangezien het vlak na Oostende was.)


    Met taart mag je altijd afkomen.

    Eepiline schreef:
    (...)
    Hij was ook lekker. :Y) Evenals mijn amandeltaart -wbw-
    Als het me past, bak ik er wel één voor Gent, ofzo.
    En Goedeles los haar is geen primeur meer. Eric/ka en ik hebben het ondertussen al rood gezien én zonder krullen.(cat)
    En we hadden dan ook geen topic gemaakt. (hoewel er toch amper volk zou komen, aangezien het vlak na Oostende was.)
    Nou het was een primeur. :'D
    Oeh ja zou leuk zijn, vergeet hem dan niet. Als ik kom, bedenk ik ook wel iets leuks. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil me niet moeien ofzo, maar ik zou wel eens beginnen met beslissen want het is al bijna tijd. Over 2 weken ofzo. Ik denk dat er nog wel meer mensen zijn die verdere afspraken willen maken die vakantie en dat misschien nu niet kunnen plannen.
    Ahja, ik val niet onder die mensen aangezien ik dan geen vakantie heb. >.< Maar ik wou het maar even vermelden. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik wil me niet moeien ofzo, maar ik zou wel eens beginnen met beslissen want het is al bijna tijd. Over 2 weken ofzo. Ik denk dat er nog wel meer mensen zijn die verdere afspraken willen maken die vakantie en dat misschien nu niet kunnen plannen.
    Ahja, ik val niet onder die mensen aangezien ik dan geen vakantie heb. >.< Maar ik wou het maar even vermelden. =P


    I know, voor mijn planning zou dat ook handig zijn, nu ja er is eigenlijk niet veel keuze aangezien Kato al niet in de weekends kan en dan is wat ik zou zeggen maandag het beste, maar ik zal anders Kato wel nog even mailen.

    People, de datum ligt officieel vast.

    Normaal gezien kan ik wel, maar ik laat het vrijdag weten.

    Om hoe laat spreken we af?