• Heey iedereen, Kato (Ellis) en ik (Erika) hebben besloten om een meeting in Gent te organiseren.

    Wat gaan we doen?
    ideeën zijn altijd welkom

    Wanneer?
    woensdag 31 oktober

    Wat mee te nemen?
    Goed humeur
    fototoestel
    ...

    Waar speken we af?
    Station Gent Sint Pieters, de inkomhal
    13 uur


    Wie komt er?
    zeker:
    Erika (sugarflake)
    Kato (Ellis)
    Nele (Eepiline)
    Nena (Welch)


    Laat ons hier iets weten als je kan komen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 17:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 okt 2012 - 21:43 ]

    Ahern schreef:
    Weet je wat? ik kom gewoon!
    Ik weet niet of'k iemand mee ga nemen, of niet... maar ik kom (volgens mij) wel! Count me in!
    (+ ik ken nog niemand, dus talk to me!)

    Hoi.
    Korte voorstelling.
    Nele. 16j. Quizletter. Meet regelmatig. Is raar. Mensen zeggen dat vaak. Ik ben raaar. Met momenten toch.

    Btw, je kan ons misschien toevoegen op facebook?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Eepiline schreef:
    (...)
    Hoi.
    Korte voorstelling.
    Nele. 16j. Quizletter. Meet regelmatig. Is raar. Mensen zeggen dat vaak. Ik ben raaar. Met momenten toch.

    Btw, je kan ons misschien toevoegen op facebook?


    de prefecte voorstelling van Nele :)
    En nee ze is niet raar, ze kan soms gewoon humeurig zijn maar meestal alleen tegen mij

    Hoi, ik ben Bo. x

    Soleo schreef:
    (...)

    de prefecte voorstelling van Nele :)
    En nee ze is niet raar, ze kan soms gewoon humeurig zijn maar meestal alleen tegen mij

    Hoi, ik ben Bo. x

    Nee, dat is de Nele die jij meestal tegenkomt, aangezien jij altijd 's ochtends bij mij bent. ;P Dat is Nele Ochtendhumeur.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Eepiline schreef:
    (...)
    Nee, dat is de Nele die jij meestal tegenkomt, aangezien jij altijd 's ochtends bij mij bent. ;P Dat is Nele Ochtendhumeur.


    en Nele Middaghumeur en Avondhumeur bestaat ook, wanneer ik hyper of ambetant doe :),

    Okay! Hoi!
    Ik noem "Annelies Versmissen" en ik ben de enige die je onder die naam vindt op facebook, ook lekker handig!
    Ik ben ook 16j en ik denk dat we wel overweg gaan kunnen komen, ik durf ook wel een gekke uitspraken te doen! (of gewoon vreemd te doen in het algemeen.)

    Aangenaam iedereen!!


    Love is louder.

    Ahern schreef:
    Okay! Hoi!
    Ik noem "Annelies Versmissen" en ik ben de enige die je onder die naam vindt op facebook, ook lekker handig!
    Ik ben ook 16j en ik denk dat we wel overweg gaan kunnen komen, ik durf ook wel een gekke uitspraken te doen! (of gewoon vreemd te doen in het algemeen.)

    Aangenaam iedereen!!


    Aangename kennismaking.

    Laat ik mezelf ook voorstellen, ik ben Erika, 17 jaar en bij momenten vreselijk hyper. Verder ben ik ook muziek-, juwelen- en nagellakverslaafd.

    Soleo schreef:
    (...)

    en Nele Middaghumeur en Avondhumeur bestaat ook, wanneer ik hyper of ambetant doe :),

    Oh. Dat is enkel als je hyper doet. :Y) Zoals de afgelopen week.
    Of als ik een test heb in het vooruitzicht. Zoals donderdag.

    Annelies, ik voeg je toe (;

    Ik heb een naamgenoot die suckt. Ze is echt een bitch. D: Mijn naam wordt door haar besmet!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Eepiline schreef:
    (...)
    Oh. Dat is enkel als je hyper doet. :Y) Zoals de afgelopen week.
    Of als ik een test heb in het vooruitzicht. Zoals donderdag.

    Annelies, ik voeg je toe (;

    Ik heb een naamgenoot die suckt. Ze is echt een bitch. D: Mijn naam wordt door haar besmet!


    hahah ik heb die test dindsdag en ben nogal redelijk aan het flippen.
    En Annelies, ik zal je ook toevoegen :) x

    Nou, en mocht je het niet doorhebben. Bo en ik kennen elkaar al langer dan op Q.
    We wonen in hetzelfde dorpje, zitten in dezelfde school -net niet in dezelfde klas, gelukkig maar-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Eepiline schreef:
    Nou, en mocht je het niet doorhebben. Bo en ik kennen elkaar al langer dan op Q.
    We wonen in hetzelfde dorpje, zitten in dezelfde school -net niet in dezelfde klas, gelukkig maar-


    we kennen elkaar nog maar 7 jaar. Al 7 lange lange lange jaren.
    Ik herinner me het flipmomentje nog toen ik dacht dat we in dezelfde klas zaten :) x

    Soleo schreef:
    (...)

    we kennen elkaar nog maar 7 jaar. Al 7 lange lange lange jaren.
    Ik herinner me het flipmomentje nog toen ik dacht dat we in dezelfde klas zaten :) x


    Ik heb ook zo'n vriendin op Q, we kennen elkaar toch al 12 jaar ofzo... maar ze gaat niet mee naar de meet want ze kende niemand ervan. Dus het wordt een echt avontuur!
    Jullie lijken me allemaal leuke mensjes. :')
    Ik zal ook maar wat over mezelf vertellen zeker? Ik houd enorm van Muziek (alle soorten muziek, kom maar op als je iets nieuws hebt ontdekt of gewoon een leuk liedje weet), houdt enorm van kleur (en felle prints), ik studeer kunst, speel toneel en als je nog iets wilt weten, let me know!


    Love is louder.

    Ik zal me ook maar voorstellen, zeker? :-D
    Kato, 16 jaar, klein, ofwel redelijk actief, ofwel tam. Ik zit in de scouts, en ik heb op alle tijden mijn iPod bij. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    Ik zal me ook maar voorstellen, zeker? :-D
    Kato, 16 jaar, klein, ofwel redelijk actief, ofwel tam. Ik zit in de scouts, en ik heb op alle tijden mijn iPod bij. :Y)

    Kato heeft altijd honger en haar totem is olifant!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Eepiline schreef:
    (...)
    Kato heeft altijd honger en haar totem is olifant!

    same! (met die honger dan toch) Ik zit niet in een jeugdbeweging, ook al lijkt het me wel cool!


    Love is louder.

    Eepiline schreef:
    (...)
    Kato heeft altijd honger en haar totem is olifant!

    Yes! :'D


    (een vrij accurate voorstelling van mezelf)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."