• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn

    Ze trok me dichter naar haar toe. Ik zoende haar en mijn hand steunde op haar rug.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik grinnikte en keek hoe Lou het deeg roerde.Na een tijdje werd het deeg mooi glad en haalde ik een bakvorm uit.En boterde die in waarna ik wat bloem indeed."Oké Louis giet nu maar het deeg in de vorm."glimlach ik en schep nog vlug met mijn vinger wa deeg inde kom en smeer wat deeg op zijn wang en grijns dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Hey!' Riep ik kwaad, waarna Alex wat deeg op mijn wang had gesmeerd, automatisch viste ik er ook wat uit met mijn vinger en veegde het af aan haar neus. Waarna ik grijnsde, en het deeg in de vorm liet lopen. Zodat we niet nog meer konden verspillen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik grijns, Louis nam ook wat en smeerde het op mijn neus en goot dan het deeg in de vorm."Wacht ik haal het er wel af."grinnik ik en druk een kus op zijn wang en likte dan het deeg af en keek hem grijnzend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik kreunde zachtjes, waarna ik grijnsde. Ik keek even naar Alex, 'je ziet er echt sexy uit, met dat deeg op je neus.' Waarna ik in de lach schoot.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Adlington schreef:
    (...)

    Harry Styles
    Ik keek haar grijnzend aan. "Waar waren we gebleven?" vroeg ik terwijl ik met m'n lippen haar tepel omsloot. Ik zoog en voelde haar tepel hard worden. Ondertussen begon ik weer hard te stoten.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Alexandra R.Jozephs
    hij kreunde zachtjes en ik keek hem geamuseerd en lipbijtend aan.Ik grinnik om zijn opmerking."Dankje,maar jij ziet er zelfs sexy uit zonder deeg op je."grijnsde ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik grijnsde. 'Nah, zal ik daar dan ook maar bij jou voor zorgen?' Langzaam likte ik het deeg van haar neus, wat verassend goed smaakte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik giechelde...-Dit deed ik eingelijk nooit- en kneep mijn ogen glimlachend dicht toen hij het deeg van mijn neus aflikte."Lekker hé?"vroeg ik toen hij klaar wasd met het deeg van mijn neus af te likken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Ja, heel lekker.' Ik glimlachte. 'Laten we het maar snel het deeg in de oven zetten, dan hebben we zo ook iets lekkers om te eten.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik knikte en zette het deeg dan in de oven en zette de timer zo'n 20 minuutjes wachten.Ik ging weer terug naar ùlou en drukte een kusje op zijn lippen."Ik vind jou ook lekker om te eten hoor."fluister ik in zijn oor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex had de cake in de oven gezet en ze kwam weer teurg naar me toe, waarna ze iets in mijn oor fluisterde: 'Ik vind jou ook lekker om te eten hoor.' Ik rilde even. 'Sexy,' grijnsde ik naar haar, waarna ik mijn handen in haar middel plaatste en haar zachtjes begon te kietelen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs.
    Ik grijnsde terug en begon te lachen toen ik zijn vingers me begonnen te kietelen ."Lou-ou"lach ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Wat?' Grijnsde ik vals naar haar. Waarna mijn vingers van boven naar beneden gleden.
    [Ik ga slapen, byes (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    "Sto-hop"lach ik weer en voel zijn vingers van boven naar beneden glijden.

    (slaapwel ;3 )

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 22:28 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH