• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Okay, omdat je het zo lief vraagt.' Ik grijns breed naar haar, waarna ik mijn vingers los maak van haar middel en haar naar me toe trek. Ik druk een klein kusje op haar lippen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik glimlachte toen hij stopte en me naar zich toe trok .Hij drukte een klein kusje op mijn lippen,maar ik wilde ze wat meer proeven en drukte mijn lippen op de zijne.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Curlies schreef:
    Mary Carter
    Ik frons even met mijn wenkbrauwen. Mijn masker... ''Die ligt op de vloer van de balzaal...'', mompel ik. ''Anders ga je toch even morgen langs? Het is eigenlijk om de hoek bij mijn huis'', zeg ik. Ik voel me al een stukje vrolijker. Ik plof neer op mijn bed en zet mijn laptop aan.


    Liam Payne
    ''Ja mijne dus ook. En ja dat was ik al wan plan.'' zeg ik. ''Maar als het om de hoek bij jou huis in dan...'' Hopend dat ze weet wat ik bedoel. Ik ben nog hardstikke wakker. Misschien ook nog een beetje hyper zelfs. ''Maar ehm... Gaan we morgen ook nog wat leuks doen?'' Ik wiebel met mijn wenkbrauwen. Daarna besef ik pas dat ze dat niet kan zien. ''Owh wenkbrauwwiebel.'' grinnik ik.


    Do what people say you can't.

    Louis Tomlinson.
    Zachtjes beet ik op haar onderlip, waarna ze haar mond opende en onze tongen een overheersend liefdesspel begonnen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mary Carter
    Ik grinnik als hij die richting opgaat. ''Is goed. Wat gaan we doen?'', lach ik. Ik kijk even op de klok. Een uur 's nachts. ''De StarBucks is nog open..'', denk ik hardop na. Ik krijg een grijns op mijn gezicht. ''Ik ga nu naar de Starbucks!'', lach ik door de telefoon heen. Ik was nog hyper , om middernacht. Morgen is het toch zaterdag..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    ''Mag Liam ook komen?'' vraag ik met een onschuldig stemmetje. Ik moet zo wel dan nog even iets anders dan deze lelijke, oude, versleten joggingbroek aan doen. Maar het shirtje kon wel gewoon. Zonder op haar antwoord te wachten ga ik verder met praten. ''En ook al vindt Mary het niet goed, ik kom toch.'' Ik begin zachtjes te lachen.


    Do what people say you can't.

    Mary Carter
    ''Mij best. Ik zie je zo!'' Ik hang op en trek hardhandig mijn jurk uit. ''Ugh , ik haat dat ding'', mompel ik. Ik pak een sweater , een joggingsbroek en een paar UGG's uit mijn kast. Mijn haar doe ik losjes over mijn schouder. Make-up laat ik wel zitten. ''Mam! Ik ga weer!'', roep ik en trek mijn jas van de kapstok af. De StarBucks is toch een paar straten verder. Ik loop de Starbucks binnen en bestel iets.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Adlington schreef:
    (...)

    Harry Styles
    Ik keek haar grijnzend aan. "Waar waren we gebleven?" vroeg ik terwijl ik met m'n lippen haar tepel omsloot. Ik zoog en voelde haar tepel hard worden. Ondertussen begon ik weer hard te stoten.


    Brianna Adams
    Ik kreunde en hijgde luid. Aangezien zijn moeder nu toch wist dat we seks hebben, maakt het ook niet zo veel meer uit. Hij begint weer te stoten. ,,Harreey,, kreun ik als ik voel dat ik ga komen. Ik maak een geluid dat tussen kreunen en gillen in zat, en voelde dat een zalig gevoel mijn lichaam overnam en ik boor mijn nagels in zijn rug. Mijn lichaam begint te sidderen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    Snel trek ik mijn joggingbroek uit en pak de simpelste jeans die ik heb. Ik trap in mijn oude sneakers aan en loop naar buiten. ''Mam, ik ga weer! Doei!'' roep ik snel en sluit de deur. Als ik niet veel later aan kom zit Mary er al. ''Hay.'' zeg ik vrolijk.


    Do what people say you can't.

    Alexandra R.Jozephs
    Hij beet zachtjes op mijn onderlip en gewillig opende ik mijn mond.Onze tongen speelden een spelletje en verkenden elkaars mond.Ik hoorde zelfs niet de timer afgaan,omdat ik nu alleen maar aan hem kon denken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Mijn hand vlocht ik aan de onderkant van haar -haar, en ik trok haar met mijn andere hand nog dichter naar me toe. Uiteindelijk, na adem happend, lieten we elkaar los. Onze voorhoofden rusten tegen elkaar aan. 'I love you,' mumerlde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R Jozephs
    Zijn vingers vlochten zich aan de onderkan van mijn haar en hij trok me wat dichter tegen hem aan.Na zo een hele tijd gezoend te hebben lieten we elkaar toch los en nam adem.Onze voorhoofden leunden tegen elkaar."I love you too."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik glimlachte naar haar. 'Zullen we kijken naar de cake? Volgens mij is die klaar.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Allexandra R.Jozephs
    "ow die was ik bijna verheten."zei ik licht geschokken en drukte een vluchtig kusje op zijn lippen en ging toen naar de oven en nam een paar oven wanten en haalde de cake uit de oven.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex haalde de cake uit de oven. 'Hm, hij ruikt wel heel erg lekker. Zal die ook goed smaken?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you