• Gesloten.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 15:17 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Ik wel wel, maar ik weet niet of ik tijd zal hebben :s


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Dus je mag je foto bewerken?

    Silverlance schreef:
    Dus je mag je foto bewerken?


    Als je wilt mag dat.


    I'm a fighter, let me go.

    Clato2 schreef:
    (...)

    Als je wilt mag dat.

    Dan moet je wel het origineel laten zien neem ik aan?
    En bedoel je met bewerken enkel de kleuren?
    Ik wil wel meedoen.

    Ik wil graag meedoen


    Remember to be ridiculous.

    Silverlance schreef:
    (...)
    Dan moet je wel het origineel laten zien neem ik aan?
    En bedoel je met bewerken enkel de kleuren?
    Ik wil wel meedoen.


    Ja, het origineel wil ik wel graag zien en met bewerken mag je het zelf weten zolang het origineel er wel in te herkennen is.


    I'm a fighter, let me go.

    Ik wil wel meedoen! Maar hoelang krijgen we voor een opdracht?


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    WeCaptureIt schreef:
    Ik wil wel meedoen! Maar hoelang krijgen we voor een opdracht?


    Een week, met uitstel 10 dagen.


    I'm a fighter, let me go.

    Ik wil wel meedoen:) Mag je al beginnen aan opdracht 1 of moet je wacvhten tot er 15 deelnemers zijn x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ik wil wel meedoen:) Mag je al beginnen aan opdracht 1 of moet je wacvhten tot er 15 deelnemers zijn x


    Je mag van mij best wel beginnen .


    I'm a fighter, let me go.

    Clato2 schreef:
    (...)

    Een week, met uitstel 10 dagen.


    Oei, ik heb het de laatste tijd echt enorm druk, en ik weet niet of in één week wel zal lukken. Ik namelijk ook al bezig aan een project met foto's en dat is zeer belangrijk. Ik ga nog even nadenken. Ik wil heel graag meedoen, maar ja, dat project neemt veel tijd in beslag.
    Is het goed als ik voor zaterdagavond laat weten of ik mee doe? Of is dat te laat?


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    WeCaptureIt schreef:
    (...)

    Oei, ik heb het de laatste tijd echt enorm druk, en ik weet niet of in één week wel zal lukken. Ik namelijk ook al bezig aan een project met foto's en dat is zeer belangrijk. Ik ga nog even nadenken. Ik wil heel graag meedoen, maar ja, dat project neemt veel tijd in beslag.
    Is het goed als ik voor zaterdagavond laat weten of ik mee doe? Of is dat te laat?


    Ik weet niet of dat op tijd is.. Daar heb ik nog geen 1 benul van. Maar als je er dan nog bij mee zal doen ben ik ook bang dat ik de eerste opdracht dan al heb gestart. Ten minste, dat hoop ik.


    I'm a fighter, let me go.

    Altijd balen dat je maar de week krijgt om een foto te maken tijdens fotowedstrijden. Ik wil echt eens mijn vaardigheden verbeteren, maar ik heb zelf geen camera, dus als ik die dan moet lenen is 7 dagen te kort. Ik zal deze wedstrijd wel volgen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Clato2 schreef:
    (...)

    Ik weet niet of dat op tijd is.. Daar heb ik nog geen 1 benul van. Maar als je er dan nog bij mee zal doen ben ik ook bang dat ik de eerste opdracht dan al heb gestart. Ten minste, dat hoop ik.


    Oei, ik zal zo snel mogelijk beslissen. Als het te laat is dan is het te laat. En dan begrijp ik volkomen dat ik niet meer mee kan doen. Ik zal zo snel mogelijk iets laten weten.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik denk niet dat ik kan meedoen sorry. Ik heb voor de komende weken heel erg veel werk voor school. En met een hele hoop dingen aan mijn hoofd denk ik niet dat ik me hierop kan concentreren. Ik ben ook bezig met een project zoals ik zei en dat neemt meer tijd in beslag dan dat ik had verwacht.
    Het spijt me. Ik vind het zeer jammer.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 23:22 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~