• Hoi mensen,

    Ik weet niet of er mensen zijn die er hetzelfde over denken, maar eigenlijk ben ik helemaal niet zo blij met de nieuwe Quizlet...
    Ik vind het nieuwe design echt veel somberder en strenger... wat het voor mijzelf gewoon minder leuk maakt om de site te bezoeken. Maar dat is compleet mijn mening. Ik wil hiermee ook niet zeggen dat Rutger slecht werk heeft gedaan, de site was ook wel gewoon een beetje toe aan vernieuwing, maar deze vind ik een beetje onoverzichtelijk en de stories zien er ook veel minder mooi uit vind ik.

    Je hoeft niet te gaan haten, dit is gewoon mijn mening die ik er even uit moest laten...

    x


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    -


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Oke


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Eigenlijk is het de bedoeling dat je je mening uit in het speciale topic over de verandering. Maar ik ben het gedeeltelijk wel met je eens. Maar ook denk ik wel dat het zal wennen, en ik vind het design óók wel lekker strak geworden.


    Alleen maar tranen van geluk

    Rutger kan nooit iedereen blij maken.
    Je gaat er nog wel aan wennen.

    Tjaa .. :')


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Airbender schreef:
    Eigenlijk is het de bedoeling dat je je mening uit in het speciale topic over de verandering. Maar ik ben het gedeeltelijk wel met je eens. Maar ook denk ik wel dat het zal wennen, en ik vind het design óók wel lekker strak geworden.


    Don't find love. Let love find you.

    Het is meer gewenning denk ik, maar ik vind het ook wel een beetje te saai. Rutger zei in zijn topic dat er nog iets komt dat je de kleur zelf kan veranderen overal. Naja, zoiets. Ik kan het mis hebben.


    Pretty is just a pretty word.

    Er is inderdaad een topic waar je je mening kan geven.
    Ik denk dat iedereen er een beetje aan moet wennen. De eerste keer toen ik het zag, vond ik het ook niet zo geweldig, maar nu ben vind ik het eigenlijk best wel mooi.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik vind het nieuwe design echt veel somberder en strenger... wat het voor mijzelf gewoon minder leuk maakt om de site te bezoeken.


    Bedankt, dankzij deze zin kan ik mijn gif opnieuw gebruiken! *O*



    Het uiterlijk bepaald de site toch niet? Alleen het uiterlijk is veranderd, de rest niet en dáár zou je naar moeten kijken. Ik vond de vorige kleuren van Quizlet verschrikkelijk, groen en oranje zijn allebei bij lange na mijn favorieten kleuren niet, maar omdat het hier zo leuk is kom ik toch steeds terug. Gun jezelf wat tijd om eraan te wennen.


    everything, in time

    --> Slotje. Hier is het officiele topic voor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.