• Nou we hebben zo'n kind in onze klas en ik mag echt iedereen behalve zij. ze is echt té vreemd, zelfs voor mij. en als wij met haar gana praten kijkt ze heel glazig en negeert ze ons.

    maar goed.

    dat kind beweert dus tegenover ene ramon dat ze er al 15 x uit is gestuurd in 2 weken. Ja pfoe in me kontgat ja ;3 ze wil gewoon stoer doen. dat kind is zo stil dat leraren niet eens weten wie 'Mirte' is. ;3 maar goed ik vind het kansloos om over zoiets te liegen

    zie bericht :

    Mirte (155)

    gisteren, 17:12haha wat droog die oke
    die van mij is ook droog maar ik verveel me dood net terug van school lkkr laat ik heb heel veel huiswerruk maar dta ga ik niet maken vorig jaar was ik braaf maar nu ben ik er al 15 keer uitgestuurd in 2 weken

    xxxxxx
    BTW kom jij ooit op MSN?

    nog een keer xxxxxx


    ze vind die jongen denk ik leuk maar goed dan lul je toch niet zoiets ;x


    We can only learn to love by loving.

    Triest.. heel triest.. zucht XD


    Life is hard and then we die

    weird o.o
    Dat is wel kansloos ja om daar over te liegen. x]


    your eyes are like stars in the night.

    Zielig --'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Damn, ghaha. Bij ons zit er een rare jongen. Hij zit in de B klas, en zat alleen op de bank dus gingen we er naar toe omdat ik dat zielig vond. Vroege we of hij in de andere klas zat, 4Hb zeide we er nog bij "Ik weet niet" Vroege we zijn naam "Jonas, zeker" zei hij heel verlegen, Vroege we uit welke school hij kwam "Mari .. Stella, denk ik" > < stak ik en nele ons hand uit, en zeide we onze naam, bleef hij met zijn arme over elkaar zitten in plaats ons een hand te geven (ja, dat is onze gewoonte ;d) uiteindelijk zei hij, "ja, ik heb vanochtend honing gegeten en mijn handen plakken nog een beetje" > < right ja .


    Some people make the world special just by being in it

    @ Alysse; Ach jee, wat erg. Die jongen was gewoon echt verschrikkelijk verlegen, zo te zien. (:

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 17:55 ]


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Zeer triest jah. o_o
    Maarja wij hadden zeg maar zo'n jongen in de klas die licht autistisch was. Bijna niemand wist echt wie ie was enzo en hij was heel stil maar kon leraren alles maken en hij was wel grappig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Quite pathetic xD
    Ik ben liever braaf dan dat ik een rebel ben :3 heb je tenminste grotere kans op hoge cijfers.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Quite pathetic xD
    Ik ben liever braaf dan dat ik een rebel ben :3 heb je tenminste grotere kans op hoge cijfers.


    whaha ik ben meestal heel hyper
    maar de leraren vinden mij of aardig
    of grappig
    en degene die me niet mogen
    daar hou ik em rustig bij =3


    We can only learn to love by loving.

    Escapist schreef:
    @ Alysse; Ach jee, wat erg. Die jongen was gewoon echt verschrikkelijk verlegen, zo te zien. (:

    Uhu, ik ben er vandaag nog eens bij gaan staan, heus, ik pest hem niet, maar stiekem vind ik hem wel heel dom > <
    ghaha, mnee, hij antwoord echt altijd heeeeeeeel traag en heel raar alsof hij niets zelf en zeker weet.


    Some people make the world special just by being in it

    Inderdaad, kinda triest. o.o


    -

    dies zielig..


    Home is now behind you. The world is ahead!

    dat is wel heel zielig.


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Wat een zielig kind o.o


    Never run out of reasons to smile...

    sad. en pathetic.
    maargoed, die mensen leven in hun eigen droomwereldje.


    i need you like a heart needs a beat.

    Alysse schreef:
    (...)
    Uhu, ik ben er vandaag nog eens bij gaan staan, heus, ik pest hem niet, maar stiekem vind ik hem wel heel dom > <
    ghaha, mnee, hij antwoord echt altijd heeeeeeeel traag en heel raar alsof hij niets zelf en zeker weet.
    HAHAHAH,honing gegeten :') !
    geweldig ^^
    en jaa,die jongen is idd verlegen.
    eventjes ontopic ; ze wil gewoon opvallen,of aandacht,en dat is haar manier...


    everybody needs a song.