• Ik ben vaak verlegen.
    Ik ben vaak Blij.
    Ik maak mensen blij volgens mij?
    Dat zeggen ze.
    Ik hou van me vrienden.
    IK hou van mezelf.
    Ik hou van dansen
    Hou je mond dit ben ik.
    En stik..
    Ik wil mezelf zijn.
    Als dat mag ben ik ontzettend blij
    En dan voel ik me echt vrij

    xxAnnetjexx schreef:
    oke als jullie het zo graag willen.
    ik kan het pas over 2 week doen.
    dus ik moet geen ander verhaal schrijven maar door gaan?


    Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Als jij je oude verhaal af wilt maken moet je dat doen. Wil je dat niet, dan doe je het niet.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    oke ik denk dat ik door gaat schrijven en met een nieuw verhaal begint(lol)

    Maar iedereen bedankt voor de tips enzoxD

    kunnen jullie iets voor mij doen?
    gedichten sturen naar mij?

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 21:45 ]

    MartyrArt schreef:
    (...)

    Ja inderdaad, misschien is ze wel zwaar dyslectisch en wil ze toch graag (gedichten) schrijven. Dat kan toch ook best... c:



    Dat kan ja.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb nou een verhaal gemaakt ..
    Kijk maar op mijn profiel.
    De omgeving beschrijving heb ik nog niet in mij eerste hoofdstukje .
    En gewoon dit is nog maar het begin.
    en ik een beta aanvraagt .
    Nou jha ik hoop dat jullie het leuk vinden.?
    het is nog maar het beging met heel veel fouten of niet ?
    maar wil je er op reageren ?
    en op mij profiel kijken ?
    (flower)

    Zo'n gedicht schreef ik gedwongen in groep 5.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    xxAnnetjexx schreef:
    ik ben niet dyslectisch alleen kon van me 6 niet praten niet schrijven en niet lopen xD
    en daarom vind ik dit al super goed van mezelf:$


    Als je er zelf trots op bent, moet je je schijt hebben aan andermans mening. Jij hebt je best gedaan en al helemaal als ik jou zo hoor, dus: keep on going! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dit kun je geen gedicht en zelfs geen rijmpje noemen, gewoon wat stomme zinnetjes die je achter elkaar hebt geplakt.
    Je schrijft ongelofelijk raar voor iemand van 16. Te korte zinnetjes, te veel enters, grammaticaal niet correcte zinnen etc. etc.
    Als ik jou was zou ik eerst thuis ontiegelijk veel gaan oefenen als het waar is wat je vertelt en het pas online zetten als je zeker weet dat het leesbaar is en dergelijke.

    Daarbij moet ik toegeven dat ik je niet geloof, als je werkelijk 16 bent, hoe doe jij dat dan op school? Je zit waarschijnlijk in de 5e, dan moet je werkstukken schrijven, presentaties geven op een hoger niveau dan toen je jonger was en op deze manier zullen al die werken niet voldoende zijn lijkt me.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Niet één van de beste, maar oefening baart kunst, right?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Endure schreef:
    Dit kun je geen gedicht en zelfs geen rijmpje noemen, gewoon wat stomme zinnetjes die je achter elkaar hebt geplakt.
    Je schrijft ongelofelijk raar voor iemand van 16. Te korte zinnetjes, te veel enters, grammaticaal niet correcte zinnen etc. etc.
    Als ik jou was zou ik eerst thuis ontiegelijk veel gaan oefenen als het waar is wat je vertelt en het pas online zetten als je zeker weet dat het leesbaar is en dergelijke.

    Daarbij moet ik toegeven dat ik je niet geloof, als je werkelijk 16 bent, hoe doe jij dat dan op school? Je zit waarschijnlijk in de 5e, dan moet je werkstukken schrijven, presentaties geven op een hoger niveau dan toen je jonger was en op deze manier zullen al die werken niet voldoende zijn lijkt me.


    Er bestaat zoiets als vmbo.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.