Isabella Elizabeth Espinoza:
Ik knikte toen hij zei dat hij een film ging kijken. Perfect dan zou hij niet komen en meestal worden jongens al snel verdiept in films, vooral in actie films. Ik loop richting mijn kamer ik hoorde de deur dichtslaan Voorzichtig keek ik achterom en zag nu niemand meer in de gang, behalve mezelf. Ik zag dat de deur dicht was van Damian's kamer en snel loop ik naar Finn's kamer. Ik werd nu echt zenuwachtig dalijk was hij boos en wou dat ik weg ging. Ik wou gewoon hem en ik had zoveel spijt. Voorzichtig klopte ik zachtjes tegen Finn's deur aan, zodat Damian het niet zou horen, maar sowieso zou hij het niet horen. Aangezien zijn kamer verderop was, maar je wist het maar nooit. Zenuwachtig deed ik de deur open en zag Finn op bed liggen met Emily. Ze kirde lief en Finn speelde met haar. Dus dat deed hij, ik liep naar binnen en deed de deur dicht en kijk hem aan. 'Hey' zeg ik onzeker en twijfelend en staarde naar de grond. Ik hoopte zo niet dat hij me weg ging sturen.
Blaine Anderson:
Ik was nu klaar met eten en mijn cola en mijn cocktail waren nu op en at nu als laatste mijn aarbei. Ik luisterde nu naar hem en fronste. Hij niet goed voor Broadway? Hij was geweldig en het irriteert me mateloos dat hij zo dacht over zichzelf. Toen hij uitgepraat was, kijk ik hem streng aan. 'Kurt' zeg ik nu streng en stond op en pakte mijn stoel en ging bij hem zitten. Ik pakte zijn beiden handen vast en kijk hem doordringend aan. 'Ik zeg niet dat je je dromen moet opgeven, Kurt. Maar ik ben alleen realistisch. Ik wil dat je een diploma hebt en als Broadway niet lukt dan val je niet helemaal en heb je nog een achterdeur en heb je je mode nog' leg ik rustig uit. 'Ik wil dat je gelukkig word ook met je beroep wat je later doet. Het is belangrijk dat je het leuk vind en dat je geen fout maakt en er aan vast hangt. Ik hou ook van jou en we komen er zeker te weten hier over uit, wat we beiden later doen' zeg ik liefdevol en zoen hem zachtjes. 'En weet je wat ik echt niet leuk aan jou vind' zeg ik eerlijk en kijk hem aan. 'Dat je zo negatief bent over jezelf. Wie zegt dat je niet goed genoeg bent voor Broadway. Kurt, je bent geweldig met zingen en je 'meisjesstem' hoort bij jou. Weet je wat jij bent? Jij bent uniek en niemand is zoals jij. Jij maakt wie jij bent en je moet jezelf zijn en je accepteren. Je zegt wel dat ik knap ben en alles, maar wie zegt dat ik er in kom. Misschien hem jij wel de doorzettingsvermogen die ze zoeken en mij niet. Kurt, ik wil sowieso niet in Broadway, omdat ik het niet leuk vind en die school wat ik heb gezien. Is eigenlijk perfect voor mij en boksen daar stop ik ook niet mee. Als dat niet werkt dan ga ik wel carriere maken met boksen' leg ik uit en kwam tot de conclusie dat ik die school echt leuk vond. 'Ik wil je gewoon helpen en Broadway komt nog wel en je moet helemaal niet opgeven met die droom. Broadway loopt niet weg en ik weet zeker dat Bella je zo in Broadway kan helpen en dat Nyada eigenlijk nutteloos is. Bella zei zelfs dat ze alleen geld van je willen aftroggelen en dat de kans heel klein is om zo in Broadway te komen. Ik wil je alleen maar waarschuwen en je weet dat ik je steun' zeg ik vervolgens en kijk hem diep aan en zoen hem liefdevol op zijn lippen. 'Ik hou van je'
One Who Travels A Higher Path.