• gespijbeld? ;o Nee serieus, ik ben nu een vijfde jaar en ik heb wel al eens 2x school gemist zonder een deftige reden (1x overslapen en toen maar gedaan tegen mijn papa of ik ziek was, andere x wou ik ECHT niet mee gaan zwemmen dus gewoon gezegd thuis dat ik niet wou en dat was oke? xd), maar zo echt gespijbeld zonder een reden, gewoon echt eens omdat ik te veel huiswerk heb ofzo, of gewoon geen zin om te gaan heb ik nog nooit gedaan. ;s
    Ergens omdat ons schoolsysteem nogal lastig ligt wat spijbelen betreft. Maar goed, ik wil het eigenlijk wel nog eens doen, voor ik de middelbare school uit ben.

    Dus, hebben jullie er veel ervaring mee? :'D


    effort never betrays you

    jaa, als ik geen zin had, en dan zelf gwn een briefje geschreven xD gewoon jezelf eruit lullen, werkt altijd

    Best vaak eerlijk gezegd. Als ik geen zin heb in de eerste uren omdat ik het te vroeg vind, ga ik later naar school toe. En als ik geen zin heb in de laatste ga ik ook gewoon naar huis haha. Slecht eigenlijk. STOUTE MO.

    In de eerste en de tweede klas durfde ik het nooit, maar toen ik de smaak te pakken had en het, naar mijn doen, niet erg was, deed ik het heel vaak. Te vaak denk ik. Eens moet je eerste keer zijn en dat waren er voor mij heeel veel hihi. Maar ik ben geslaagd, euhhhh!

    (dance)


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    Hahaha als ik een euro had voor elke keer dat ik dat heb gedaan XD


    Life is hard and then we die

    Nu voel ik mij echt braaf, nooit gespijbeld en nooit de klas uit gestuurd.


    Physics is awesome

    Iets te vaak.. Op een gegeven moment kwam mijn Duitse lerares naar me toe, of ik nog wel Duits had bij haar, omdat ze me nooit zag.. Dus ik raad je aan het niet te vaak (bij dezelfde les) te doen, hehe.

    Maar nu ben ik gekapt, dus ik ben weer braaf! :'D

    JUKEB0X schreef:
    2 x omdat ik geen tijd had om te leren voor een test. Beide keren was voor fysica. Komt omdat we vorig jaar fysica het eerste uur op vrijdag hadden en de leerkracht bijna altijd vrijdag test deed en ik donderdagavond training had. Maar dat was eigenlijk niet écht spijbelen, want ik had telkens mijn mama overtuigd om te bellen naar school en te zeggen dat ik mij slecht voelde en dus later zou komen.
    4 x tijdens LO. En nee, nu moet je niet denken: wat een onsportief mens. We (ik deed dat samen met een vriendin) deden dat juist omdat LO saai was. We deden amper iets. De helft van de klas zat gewoon aan de kant enzo, trok werkelijk op niets. Wij zijn zelfs zelf een keer gaan sporten terwijl we waren gaan spijbelen en ook een keer gaan leren voor een test. Dat deed ik wel stiekem, dus mijn ouders wisten dat niet. De eerste drie keren lukte het zonder probleem. De laatste keer had de leerkracht het door en werden we gebeld op onze GSM door het secretariaat en werden onze ouders verwittigd. Dat was best wel balen, haha.

    Lol, ik ben echt zo bang dat ik zoiets zou voor hebben dat ik het gewoonweg neit durf proberen ;3


    effort never betrays you

    Fairfax schreef:
    Iets te vaak.. Op een gegeven moment kwam mijn Duitse lerares naar me toe, of ik nog wel Duits had bij haar, omdat ze me nooit zag.. Dus ik raad je aan het niet te vaak (bij dezelfde les) te doen, hehe.

    Maar nu ben ik gekapt, dus ik ben weer braaf! :'D

    Dat is het ding; je bent waarschijnlijk van Nederland, maar hier in België hebben we gewoon altijd 7 les uren en der schoolpoort gaat alleen open in de middag, dus je kan niet zomaar ineens tijdens de les naar buiten lopen ;p
    En gewoon op de gang hangen ofzo gaat niet. Je kan je nog wel gaan opsluiten ofzo in de WC, maar ik heb niet het gevoel dat veel mensen dat proberen, hahaha ;p


    effort never betrays you

    Uhm nee, niet dat ik weet.
    Oh jawel, een keer een uurtje, omdat de docent met krijtjes gooide naar mensen, en iedereen elke keer de les uit stuurde.. (cat)


    Bad decisions make good stories.

    Nee, dan moet ik 80 minuten nakomen (cat). Ik heb wel echt vaak op het punt gestaan though, als wij 80 minuten uitval hadden en moesten wachten op 40 minuten wiskunde. Maar goed, daar ben ik dan weer te braaf voor I guess.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Braaf kindje hier.. Nee nog nooit gespijbeld maar wel altijd vet te laat..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    We hadden in de eerste altijd verplichte huiswerkuren, en je moest in je kw-boekje stempel hebben dan te bij huuswerkuur was geweest, maar we als je achter de computer wou tijdens huiswerkuur kreeg je groene briefjes die dan werden afgestempelt, en je mentor zette dan een stempel in je kw boekje, maar op die papiertjes vulden we nooit datum in dus gingen we de briefjes steeds opnieuw geven aan onze mentor terwijl we ondertussen naar de stad waren.


    (Be)lieve in (you)rself

    Valentino schreef:
    Zo vaak. :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ehm ... vergeleken met jou heb ik dan een strafblad XD ik zit in mijn derde jaar enne tja. Ons schoolsusteem is of was bestoeilijk maar als je handigheid in krijgt is het echr makkelijk. Ik heb het vorig jaar echt een paar keer gedaan en dan mijn eerste uren gewoon niet gaan. Ik had toen ook echt een kut jaar thuis dus dat heeft me geholpen. Dit jasr heb ik het twee keer gedaan en in kijn eerste jaar een stuk minder.

    Ben er wel nog geen enkele keer uit gestuurd, en dat met mijn grote bek haha


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Balance schreef:
    Te vaak. (cat)


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”