• gespijbeld? ;o Nee serieus, ik ben nu een vijfde jaar en ik heb wel al eens 2x school gemist zonder een deftige reden (1x overslapen en toen maar gedaan tegen mijn papa of ik ziek was, andere x wou ik ECHT niet mee gaan zwemmen dus gewoon gezegd thuis dat ik niet wou en dat was oke? xd), maar zo echt gespijbeld zonder een reden, gewoon echt eens omdat ik te veel huiswerk heb ofzo, of gewoon geen zin om te gaan heb ik nog nooit gedaan. ;s
    Ergens omdat ons schoolsysteem nogal lastig ligt wat spijbelen betreft. Maar goed, ik wil het eigenlijk wel nog eens doen, voor ik de middelbare school uit ben.

    Dus, hebben jullie er veel ervaring mee? :'D


    effort never betrays you

    Ik was eens naar een TH concert ipv in de les. Toen ik op de Unief zat ben ik vaak thuis gebleven omdat ik te moe was of omdat het regende. Toen ik in het gips zat, ging ik zelf zo goed als nergens geen. Maar echt spijbelen kan je dat niet noemen, want de lessen zijn daar niet verplicht.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nee, vroeger wel eens met 'ziek'-zijn, nu niet meer.

    Wat we trouwens wel hadden gedaan een keer, op mijn vorige school, is met zijn allen naar het winkelcentrum gaan toen een leraar voor de zoveelste keer te laat kwam. Dat was het- uit mezelf doe ik het niet, en wil ik het misschien ook nooit doen.


    Tijd voor koffie.

    Nee, ik spijbel nooit. Ik ben heel braaf, als het over spijbelen gaat. ^.^


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik deed het vorig jaar weleens, maar dan bij onbelangrijke lessen en als de hele klas het deed, maar ik heb het maar een paar keer gedaan. Dit jaar 1 keer omdat ik niet naar de sportdag wilde, dus ging ik naar de studiebeurs in Eindhoven (:


    Take risks and conquer your fears.

    Uh yeah. Maar niet vaak of zo hoor... En ik ben er ook nog nooit mee in de problemen geraakt omdat het dan eigenlijk de schuld was van school omdat die dan zeiden dat bepaalde lessen uitvielen maar uiteindelijk ook weer niet. (Meestal gingen de meeste dan toch gewoon naar de les maar ik en een paar andere vonden het niet nodig...)


    Believe in yourself.

    Op de middelbare school nooit, nu op de uni wel...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    op de middelbare school heb ik per ongelijk gespijbeld, ik dacht dat ik een tussenuur had, maar we hadden een nieuw rooster en dat tussenuur was er dus niet meer ;3 maar de leraar had het niet gemerkt gelukkig!

    Nu op het HBO heb ik pas 1 hoorcollege gemist, verder ga ik altijd braaf (:
    want wat je daar hoort, hoef je thuis niet meer te leren


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    Ja, als ik dacht dat ik uitval had en dat bleek dus niet zo te zijn. Maar ik ging nooit als enige, dat durfde ik dan weer niet haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Joah, ik spijbel wel eens als ik geen zin heb. Het kan alleen bij bepaalde lessen omdat ze daar niet controleren. Ik heb dit schooljaar nog niet gespijbeld, behalve een uurtje waarvan ik niet wist dat ik het had :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    vorig jaar alleen maar. ik ging bijna standaard met de helft van mijn klas, midden op een schooldag, een paar uurtjes naar de stad, en dan halverwege de dag kwamen we weer terug.
    Maarja, ik moest dan ook niets, voor niets een andere opleiding zoeken.
    en nu ik op mijn nieuwe opleiding zit, heb ik me nog heel nettjes gedragen en heb ik alle lessen bijgewoond.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    2 keerxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Af en toe is, meestal bij de gymles


    Can't control my second personality

    Jaa, wel vaker gedaan. Maar je moet het echt niet te vaak doen, ik had er problemen mee gekregen. Tijdens de scheiding van me ouders ging ik helemaal kapot van binnen en toen wou ik ook niet meer naar school. Toen later is de leerplichtambtenaar erbij gehaald en jeugdzorg en shit xd


    Shit Could Be Worse.

    Ik vind spijbelen niet zo stoer, maar goed, dat moet iedereen zelf weten natuurlijk. (: Verder heb ik volgens mij één keer met de hele klas 'gespijbeld', waarbij we half toestemming kregen van één leraar, maar niet van de rest van de school. Helemaal leuk als je ook nog eens word opgebeld om terug naar school te komen. Niets voor mij dus. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Jep :3
    Vorig jaar iets van 15 uur ofzo? Valt best nog mee dus.
    Dit jaar al 2 uurtjes.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind