• gespijbeld? ;o Nee serieus, ik ben nu een vijfde jaar en ik heb wel al eens 2x school gemist zonder een deftige reden (1x overslapen en toen maar gedaan tegen mijn papa of ik ziek was, andere x wou ik ECHT niet mee gaan zwemmen dus gewoon gezegd thuis dat ik niet wou en dat was oke? xd), maar zo echt gespijbeld zonder een reden, gewoon echt eens omdat ik te veel huiswerk heb ofzo, of gewoon geen zin om te gaan heb ik nog nooit gedaan. ;s
    Ergens omdat ons schoolsysteem nogal lastig ligt wat spijbelen betreft. Maar goed, ik wil het eigenlijk wel nog eens doen, voor ik de middelbare school uit ben.

    Dus, hebben jullie er veel ervaring mee? :'D


    effort never betrays you

    Vroeger spijbelde ik echt te veel, om eerlijk te zijn. Ik was zo vaak gewoon thuis omdat ik zo oververmoeid geraakte van school waardoor mijn ma zei dat ik een tijdje thuis mocht blijven zodat ik terug op krachten zou kunnen komen.


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Jup. We gingen toen met z'n allen thee drinken bij mij thuis en skipte het laatste uur :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hmm nee, eigenlijk nooit. Alleen een beetje overdreven dat ik ziek was.


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    Nog nooit :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Mockingjayz schreef:
    nee, ik lieg alleen wel dat ik ziek was.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Mwehe, best vaak ja(cat)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik heb wel eens gedaan of ik ziek was, en één keer hadden we 2 uur huiswerkuur (of hoe je het noemt) en zijn we de stad in gegaan. De dag erna heb ik mijn zus een handtekening laten zetten.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Nog nooit.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Paar keer yes. Niet vaak, van lessen waarvan ik dacht dat ik ze wel kon missen. Een paar keer spijbelen is niet slecht, soms kan het zelf wat opluchting bieden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Niet zo vaak. Als ik geen zin heb hoef ik niet naar school en mijn ouders leveren dan een briefje in. haha (:
    Ze geven me wel zoveel vrijheid omdat mijn cijfers goed zijn. Dat moet ik wel zo houden. ;)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Nope, ik heb geen zin in dat nablijf gedoe.


    Pretty is just a pretty word.

    Daar heb ik te veel ervaring mee. In de eerste en tweede klas ben ik heel vaak thuis gebleven. Ik had zo'n gigantische hekel aan school dat ik telkens weer deed alsof ik ziek was en dat zorgde voor nogal wat ruzies thuis, haha.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Echt spijbelen? Nee. De school was telkens op de hoogte.
    Maar anders, qua afwezigheid:
    In het eerste één dag (begrafenis) in het tweede één dag (doordat ik 'ziek' was) in het derde één dag 'n half (ziek zijn en een ingreep) in het vierde één dag (god weet welke reden, ziek zijn wss) en dit jaar één les omdat ik naar de oogarts moest.
    Nu wil ik niet ziek zijn, ik heb al 2x 3lessen kotsmisselijk in de les gezeten (ik had echt naar huis moeten gaan, -er had een kind naast me gekotst op de bus-) maar dan moest ik veel te veel inhalen -.- Ik vrees gewoon dat ik het dan niet zal snappen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Best vaak, vooral vorig jaar omdat ik gewoon geen zin meer had en ik een kutklas had. In de eerste spijbelde ik altijd met een paar mensen uit mijn klas, en dat viel op dus toen waren we best vaak 'betrapt' maar dan kom je een uur na, en dan maakt het niets uit. In de 2e was ik altijd alleen en nogal stil in mijn klas omdat ik geen vrienden in mijn klas had, en toen heb ik heel vaak gespijbeld. Nooit opgevallen x3. Dit jaar nog maar twee keer gespijbeld, viel ook niet op.

    Ja heb ik. Een paar keer vorig jaar omdat ik gewoon niet durfde.
    En een keer eerder weggegaan omdat ik het gewoon zat was.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.