• gespijbeld? ;o Nee serieus, ik ben nu een vijfde jaar en ik heb wel al eens 2x school gemist zonder een deftige reden (1x overslapen en toen maar gedaan tegen mijn papa of ik ziek was, andere x wou ik ECHT niet mee gaan zwemmen dus gewoon gezegd thuis dat ik niet wou en dat was oke? xd), maar zo echt gespijbeld zonder een reden, gewoon echt eens omdat ik te veel huiswerk heb ofzo, of gewoon geen zin om te gaan heb ik nog nooit gedaan. ;s
    Ergens omdat ons schoolsysteem nogal lastig ligt wat spijbelen betreft. Maar goed, ik wil het eigenlijk wel nog eens doen, voor ik de middelbare school uit ben.

    Dus, hebben jullie er veel ervaring mee? :'D


    effort never betrays you

    Nevah! Ik heb wel eens overdreven hoe ziek ik eigenlijk was, maar dat doet iedereen wel eens.

    Mijn school is niet zo streng en merken die dingen niet op..
    Ik heb enkel gespijbeld als ik bijvoorbeeld lessen had waarbij ik al voorliep en heel lang op moest wachten en dergelijke.

    Daarbij moet ik wel zeggen dat mijn ouders het wel van me weten, het is niet iets dat ik stiekem doe (;

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    nee!(A)(A)


    •*• Lululu •*•

    Een paar keer met toestemming van mijn ouders en 1 keer zonder toestemming
    Die middag moest ik naar de verjaardag van een vriendin en ik had geen kadootje, maar ik had toevallig het eerste uur vrij dus ik ging nog even snel naar de stad en toen was ik de tijd vergeten. Maar ik heb gezegd dat ik naar de ortho was geweest en dat het uitliep


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vorig jaar ergens, twee dagen achter elkaar. Doe ik nooit meer, want ik verveelde me helemaal kapot en ze kregen door dat ik niet ziek thuis zat.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    een keer maar

    Ellis schreef:
    Nog nooit.


    comfort in c h a o s