• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 21:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ohhh.. Schould we make it as a dead eater tatto? dan word hij rood enzo en betekent het dat nick naar die groep toe moet :DD (Blijft maar even weg hoor)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ja hoor is goed :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Jaaa (: dan weet ik dat ze er nu al 3 heeft ;D]


    {Ik hoop dat ze bemiddelaar word :3 Ik kan het zelf altijd de volgende keer nog een keer proberen.}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Misschien dat ik het de volgende keer ook wel probeer ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik droog me af wanneer de douche uit is en trek kleren aan en doe mijn haar in een vissengraatsvlecht. Ik stap de badkamer uit en ga even zuchtend zitten op mijn bed. Geen antwoord van Jake zie ik als ik op mijn mobiel kijk. Wat had ik ook verwacht. Ik stop mijn mobiel in mijn broekzak en loop dan mijn kamer uit. Ik ga naar buiten en dan tegen een boom aan zitten en kijk over het meer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Juaaa! Als Mitshy dan moet kiezen tussen ons ben ik benieuwt wie ze kiest of dat ze gewoon niet gaat kiezen XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [nou, ik wist dat jij ook mee deed. Dus ik zat zo; shit. Wat nou als ze beiden doorgaan? Ach ja. Dan stem ik maar gewoon niet :')

    Ik zou dan niet kunnen kiezen namelijk :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Hmm.. Snap ik.. Mitshy moet doorgaan.. Alleen zal die wel op de mitshy-manier gaan bemiddelen XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nick
    Ik een paar minuten tijd was het gaan branden en toen ik vervolgens mijn mouw optrok waren de lijnen die eerst pikzwart waren geweest nu rood geworden. Natuurlijk wist ik wel wat het betekende, dat wist iedereen die zo'n ding droeg alleen wilde ik hier niet weg. Ik trok zonder na te denken mijn T-shirt weer aan om vervolgens naar buiten te lopen, ik kon makkelijk uitzoeken waar Leslie was en liep daar vervolgens naar toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    [jup :3]

    Leslie Day
    Ik sluit mijn ogen en zucht een keer. Ik wens... Ik wens... Ik wens dat alles gewoon makkelijker word en begrijpelijk en gewoon niet verwarrend. Ik open mijn ogen weer en trek mijn knieën op en steun erop met mijn armen en hoofd. Ik kijk in het water. Daar heb ik geskinnydipped met Jake en daar heeft Nick me uit gered toen ik onder invloed was van het duistere voorwerp. Allemaal herinneringen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hey' Zeg ik als ze in gedachten lijkt te zijn en me niet had opgemerkt, ik ga naast haar zitten om vervolgens rond te kijken. Jup dat meer kende ik nog wel, niet dat het goede herinneringen waren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk op als ik een hee hoor. En ik zie dat het Nick is die naast me komt zitten. 'Hee,' zeg ik met een glimlachje. 'Ook gedoucht zie ik,' zeg ik dan. Ik strijk een losse pluk van mijn vlecht achter mijn oor. Ik kijk van hem terug naar het meer. Ik zucht een keer en zet dan mijn glimlach weer op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Het brande echt verschrikkelijk dat ik mijn ogen even dicht deed om die vervolgens weer open te doen en haar aan te kijken, 'Niet misselijk meer?' Vraag ik haar vervolgens


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij vraagt of ik niet meer misselijk ben. Ik glimlach en zeg, 'Nee, niet meer misselijk nee. Maar ik betwijfel of die misselijkheid weg blijft als jij het me gaat leren.' En ik druk een kus op zijn lippen en kijk hem glimlachend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Daar wen je wel aan' Andwoord ik glimlachend, 'Zo niet heb je er nog eeuwen voor om eroverheen te komen'


    Don't be like the rest of them, darling