• Ik had al een tijdje overal tandpijn, dus ik vreesde dat ik met verschillende gaatjes zou zitten, vandaag had ik dus een afspraak bij mijn tandarts.
    Ze zag niets van gaatjes, wat goed nieuws lijkt, maar dat wil wel zeggen dat ik best veel pijn heb, gewoon door gevoelige tanden... Hopelijk werkt die nieuwe tandpasta (die ze natuurlijk niet in voorraad hadden).

    Ik heb anderhalf uur bij mijn tandarts gezeten en ze heeft al bij al twee verzegelingen bijgewerkt. Wat kan die vrouw praten...
    Ik heb nog steeds tandpijn, ik heb één foutje in mijn mond en juist daar, tussen die tanden, waar ze er niet aan kan, heb ik een gaatje dat pijn doet. Nu moet ze eerste een tand laten trekken en dan eens zien of het gaatje op die tand zat, of ze ook nog een vulling moet steken in degene die wel mag blijven staan.

    Ik heb de volgende afspraak pas op 20/06, dus moet ik nog bijna een maand verder met tandpijn, dat tijdens de examens. Wish me luck.

    Zo heb ik ook eens kunnen klagen, hoe gaat het met jullie?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ugh, dat klinkt vreselijk. Veel succes ermee! En met je examens!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Vreselijk altijd dat die afspraken zo lang op zich laten wachten


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik had ooit ook pijn aan een paar tanden, bleek ook geen gaatjes te hebben, maar gevoelige tanden. Ik gebruik speciale tandpasta en het is veel beter nu.

    Wel stom dat je zo lang moet wachten. Sterkte ermee en succes met je examens!


    16 - 09 - '17

    Misschien dat paracetamol/ibuprofen wat helpt tegen de pijn?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Augh klinkt vreselijk, beterschap!

    (Nu deze te cute gif om je vrolijker te maken :') )


    wat was dit ookalweer

    Klinkt rot, ik heb zelf gelukkig nooit gaatjes gehad. Hoop dat je het een beetje trekt en zoals de rest al zei: succes.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Tolstoy schreef:
    Ugh, dat klinkt vreselijk. Veel succes ermee! En met je examens!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ahwww, sterkte.
    Ik heb zelf een zwak gebit, dus eigenlijk bijna altijd wel een gaatje :( en gevoelige tandpasta enzo helpt niet heel veel.

    Maar echt rot dat er eerst een tand getrokken moet worden! :c heel veel sterkte, en succes met je examens!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly