• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 21:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel Gaisford
    'Aan dat deel van het plan heb ik nog niet gedacht.' mompel ik. 'Ik kan ook de ene helft met hun rug naar het bord zetten dan en ze moeten in de cursus lezen en schrijven en de andere mag kijken?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Oh, wat hoor ik daar?" ik stap met extra luide voetstappen de kamer binnen en kijk om me heen.
    "Hmm, waar ben je?" Ik loop expres de hele kamer rond en doe alsof ik haar helemaal nergens kan vinden.
    Ik hef zelfs het kussen op om eronder te kijken.
    "Hier ook al niet." mompelde ik en toen ik langs de kast passeerde, gooide ik de deur plots open. Ik trok haar er voorzichtig en met zachte hand uit en zette haar neer op het bed.
    "Gevonden!" riep ik en begon haar toen zachtjes te kietelen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij drukt een kusje op mijn lippen en dan kijk ik hem aan. 'Echt, leuk zijn zou verboden moeten worden in dit soort situatie's,' zeg ik met een zucht. En ik leun weer tegen Nick aan. 'Het is namelijk niet eerlijk omdat jij me kan bespelen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    Ik grinnik. 'En wil je dan telkens door het filmpje heen zeggen; HEE JIJ, niet kijken!, wanneer een leerling zich omdraait een stukje om te kijken?' Vraag ik dan. En ik kijk hem aan met een glimlach. Er zitten nog een paar luiken in zijn manier.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik hoor gelach van boven en leg mijn handdoek weg. We waren toch net klaar. 'Ik ga even kijken.' zeg ik en loop naar boven. Grinnikend leun ik tegen de deurpost aan en kijk hoe Axton Iris kietelt en zij haar lachen niet kan inhouden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel Gaisford
    Ik lach 'Oke ja mijn plan is nog niet helemaal uitgewerkt maar het komt nog wel.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    'Ach, ik denk dat u vanzelf wel merkt tijdens de lessen wie de lastposten zijn en wie gewoon normaal doen. En dan zal u ook heus wel een manier vinden om leuk les te geven.' En ik glimlach naar hem. 'Ik denk dat het onmogelijk perfect kan zijn uitgedacht van te voren aangezien u uw leerlingen nog niet kent. Het komt vanzelf wel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik stop even met kietelen om haar lucht te geven.
    "En wie is er de allerliefste?" vroeg ik grijnzend. Ik had niet eens gemerkt dat Alexi erbij was gekomen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij drukt een kusje op mijn lippen en dan kijk ik hem aan. 'Echt, leuk zijn zou verboden moeten worden in dit soort situatie's,' zeg ik met een zucht. En ik leun weer tegen Nick aan. 'Het is namelijk niet eerlijk omdat jij me kan bespelen.' En dan sta ik op. 'Ik ga even langs mijn kamer,' zeg ik dan. 'Ik ga douchen. Dus ik zie je straks wel weer.' Ik druk een kus op zijn lippen en loop dan naar binnen richting mijn kamer.


    [aangepast]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Iris
    'Davi' antwoord ik lichtjes hijgend en kijk rood weg. 'Wij gaan trouwen later. Dat heeft hij me belooft.' knik ik. 'Tanteee' zeg ik en zwaai.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Eenmaal in mijn kamer zucht ik en laat ik de glimlach van mijn gezicht glijden en ga dan verslagen op mijn bed zitten. Waarom is het zo ingewikkeld. Ik weet het niet. Ach. Op een gegeven moment kan het niet meer ingewikkelder en zullen de dingen gemakkelijker worden. Dan pak ik mijn mobiel er bij en zoek een contact op. Jake. Hij is sinds vanmiddag de hele tijd in mijn gedachten geweest. Ik maak een berichtje. Hoi Jake, doe alsjeblieft voorzichtig oke? X L. ik weet niet waarom. Maar ik wil gewoon dat hij geen gekke dingen doet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik volg haar blik en grijns betrapt naar Alexi. Ik word weer rood, terwijl ik Iris loslaat.
    "Nog meer chantagemateriaal." mompelde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Moet weg :( byebye people x]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Baaaayyy Lize ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {aww... bye!}


    “To live will be an awfully big adventure.”