• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 21:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Zelfs niet een klein beetje? Mag ik niet een klein beetje door mijn vingers gluren?" vroeg ik met een pruillipje, terwijl ik mijn handen voor mijn gezicht sloeg en door mijn vingers naar haar gluurde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Zijn glimlach. Man, die laat mijn hart sneller slaan. 'Glimlach niet zo leuk,' zeg ik dan gefrustreerd, en ik bijt op mijn lip. Hij weet dat ik dat moeilijk kan weerstaan. En echt. Één zo'n glimlach en een aanraking. Een blik in zijn ogen. En ik ben overstag.


    Nick
    'Is dat een ja?' Zeg ik nogsteeds met dezelfde glimlach en ik ik hoop dat ze dit keer ja zegt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Iris
    'Nee.' zeg ik en sta op mijn tenen om zijn handen toe te doen.
    'Zo en nu tellen.' zeg ik ongeduldig en kijk om me heen waar ik me kan verstoppen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Wat ik al dacht, niet zo heel veel ouder. Ik knik, ten teken dat ik het versta, en glimlach dan. 'Dan bent u dus echt een gloed nieuwe leraar.' En ik kijk dan weer even naar mijn tekenboek. 'Waarom gebruikt u eigenlijk filmpjes voor Engels?' Vraag ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik bijt nog steeds op mijn lip en probeer weg van hem te kijken maar zijn ogen houden me gevangen. 'Oke,' ga ik dan overstag. 'Jij wint. Je mag het me leren.' Ik ga zo erg spijt krijgen van deze keuze.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel Gaisford
    'Wat heb je liever? Saaie cursussen of filmpjes?' lach ik en kijk haar aan.
    'Ik probeer de lessen zo leuk mogelijk te maken met filmpjes, liedjes en spelletjes'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik knik dan, 'Ja oke, filmpjes natuurlijk,' antwoord ik. Hij lijkt me een toffe leraar. Niet saai ofzo. 'Ik hoop maar dat de leerlingen niet losbandig zullen zijn,' zeg ik dan ineens. 'U staat namelijk redelijk dicht bij ons, doordat u 20 bent, dus denken ze dat ze meer bij je kunnen uithalen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Ok, ok. Wow jij bent streng." zei ik lachend en begon toen zacht te tellen.
    "1, 2, 4,..." ik sloeg expres en getalletje over, eens zien of het haar zou opvallen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Samuel Gaisford
    Ik grinnik 'Het zal dan een cirkel zijn. Als zij mij irriteren, irriteer ik hen.' zeg ik simpel 'bv als zij een leuke les verstoren, dan geef ik hen de volgende les een saaie les met de boodschap, dat als ze zich gedragen, het de week erachter weer filmpjes zijn. Als ze zich weer misdragen, zijn er 2 saaie lessen en zo voort.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik bijt nog steeds op mijn lip en probeer weg van hem te kijken maar zijn ogen houden me gevangen. 'Oke,' ga ik dan overstag. 'Jij wint. Je mag het me leren.' Ik ga zo erg spijt krijgen van deze keuze.


    Nick
    'Dankjewel' Andwoord ik met een glimlach en druk een kusje op haar lippen, dit ging vast leuk worden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Iris
    Ik ren weg, de trappen ga ik moeizaam op e ik verstop me dan in de kast van mijn mama. Er hangen allemaal kleren in en ik ga erachter zitten maar laat de deur op een kier staan want ik ben bang in het donker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "9, 10, wie niet weg is, is gezien!" riep ik luid en schudde lachend mijn hoofd. Zag me nu eens bezig.
    Door mijn demonkrachten wist ik natuurlijk waar ze zat, maar ik liep expres eerst beneden nog wat rond, terwijl ik haar naam riep. Toen begon ik de trap op te lopen.
    "Iris? Oh, Iris, waar ben je?" riep ik, terwijl ik al richting de juiste kamer liep.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    |Lala, Maartje, ik mis je. (flower) |


    kindness is never a burden.

    Iris
    Ik giechel zachtjes en probeer geen geluid te maken.

    Alexi
    'Verstoppertje?' lacht Eve en ik knik grinnikend. 'Je hebt nog een geluk dat hij zo goed met kinderen om kan gaan.' Ik glimlach. 'Ja, hij word een goeie vader.' zeg ik. 'Was het daarom dat je naar hier kwam? Je ouders? Ik weet dat ze deze dingen echt niet goedkeuren.' Ik slik en knik. 'Ze wilden me dwingen abortus te plegen en wilden dat ik Axton nooit meer zou zien.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    'Hm... Zou kunnen werken,' zeg ik dan. 'Maar sommige leerlingen gedragen zich wel. Moeten die dan ook een saaie les hebben?' En met de leerlingen die zich gedragen bedoel ik onder andere mezelf. Ik maak gewoon altijd huiswerk en let op in de les. Ik spijbel bijna nooit. Alleen nu heb ik dat een paar keer gedaan maar alleen omwille van Daniël.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.