• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 21:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij vraagt als. Hij is wantrouwig en ik moet lachen. 'Als Pinksteren en Pasen op 1 dag vallen.' En ik kijk hem met een lachje aan. Die dingen vallen namelijk nooit samen. En ik druk een kusje op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel
    'Tjah, alle leerkrachten waren ooit eens jong he.' zeg ik droog en glimlach dan. Ik schrijf de titels van de goeie filmpjes op.

    Iris
    'Ja!!!' zeg ik hyper en begin de blokken uit te halen en klim op de jongen zijn schoot. Als ik zit begin ik de blokken te stapelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik moet erom lachen. 'Theoretisch gezien wel,' zeg ik dan met een lach. 'Maar het valt gewoon zo moeilijk voor te stellen. Ik denk dat de leraren stiekem gewoon oud geboren worden. En alleen maar ouder worden. Een soort Benjamin Button.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik grinnik en sla 1 arm om haar heen zodat ze niet zou kunnen vallen en help ondertussen met mijn andere hand af en toe als ze een blok veel te schuin legt.
    "Oei." zei ik plots. "Denk je niet dat we iets vergeten zijn?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Samuel Gaisford
    'Nee dat doen we blijkbaar niet. Zou wel rot zijn voor ons, eeuwig oud zijn.' Ik denk daar even over na en ril dan.

    Iris
    Ik kijk naar de mooie toren en dan naar de jongen. 'Wat?' vraag ik en kijk hem met mijn hoofd een beetje schuin aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij vraagt als. Hij is wantrouwig en ik moet lachen. 'Als Pinksteren en Pasen op 1 dag vallen.' En ik kijk hem met een lachje aan. Die dingen vallen namelijk nooit samen. En ik druk een kusje op zijn lippen.


    Nick
    'Dat is niet aardig' Andwoord ik en trek een zielig gezicht, 'Waarom mag ik het je niet leren?' vraag ik haar vervolgens


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik moest glimlachen om haar grappige manier van haar hoofd schuin houden.
    "Er is geen deur. Nu kunnen jullie niet naar binnen." zei ik en zuchtte op theatrale toon.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Leslie White
    'Blijkbaar niet nee, jij.. Ik bedoel u, bent het levende bewijs. Wat is uw naam eigenlijk?' Vraag ik dan aan hem. Mijn tekenboek blijft openliggen en ik besteed er even geen aandacht meer aan. Hij lijkt me vriendelijk.

    Leslie Day
    Hij vraagt waarom hij het me niet mag leren. 'Je weet wat er de vorige keer is gebeurd,' mompel ik dan. 'En als ik al alleen maar achterop zit word ik misselijk. Dadelijk val ik flauw ofzo als ik het zelf doe..' En ik sla mijn ogen neer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Iris
    'Oeps' giechel ik en sla mijn handjes voor mijn mond. Ik kijk dan weer naar het torentje en verschuif heel voorzichtig een blokje zodat er wat ruimte ontstaan. 'Zo, deurtje.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel Gaisford
    'Samuel Gaisford. Buiten de lessen mag je Samuel zeggen.' zeg ik 'Anders voel ik me zo oud als je meneer zegt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    'Blijkbaar niet nee, jij.. Ik bedoel u, bent het levende bewijs. Wat is uw naam eigenlijk?' Vraag ik dan aan hem. Mijn tekenboek blijft openliggen en ik besteed er even geen aandacht meer aan. Hij lijkt me vriendelijk.

    Leslie Day
    Hij vraagt waarom hij het me niet mag leren. 'Je weet wat er de vorige keer is gebeurd,' mompel ik dan. 'En als ik al alleen maar achterop zit word ik misselijk. Dadelijk val ik flauw ofzo als ik het zelf doe..' En ik sla mijn ogen neer.


    Nick
    'Maar ik ben er bij' Zeg ik met een verlijdelijke glimlach en hoop dat ze toch ja zegt, 'En een nieuwe moter aanschaffen is niet heel duur'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik glimlach dan naar Samuel. 'Aangenaam Samuel, ik ben Sky Leslie White.' En ik strijk een lok achter mijn oor. 'En bent u ook oud?' Vraag ik dan met een lachje. 'Want u ziet er nog redelijk jong uit.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Wauw! Jij bent daar goed in! De toren heeft niet eens gewankeld." zei ik glimlachend. Ik keek richting de keuken, maar ze hadden blijkbaar nog niet gedaan.
    "We kunnen nog wat anders doen. Dan kunnen we wanneer je mama en Alexi gedaan hebben met de afwas het kasteel tonen." stelde ik voor.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Zijn glimlach. Man, die laat mijn hart sneller slaan. 'Glimlach niet zo leuk,' zeg ik dan gefrustreerd, en ik bijt op mijn lip. Hij weet dat ik dat moeilijk kan weerstaan. En echt. Één zo'n glimlach en een aanraking. Een blik in zijn ogen. En ik ben overstag.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 20:49 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel Gaisford
    'Ik ben 20, binnen 2 weken, 21.' lach ik. Sky dus, moet ik proberen te onthouden.

    Iris
    'Verstoppertje!' roep ik en spring van zijn schoot. 'Jij telt en niet kijken!' zeg ik streng en wacht tot hij begint te tellen zodat ik weg kan lopen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'