• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 21:00 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[Sky en Samuel? :3]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[is goed, Samuel zit filmpjes te zoeken voor zijn les in de kantine]

[Okaaayyy :3]

Sky Leslie White
    Ik loop met mijn tekenboek onder mijn arm en een potlood richting de kantine. Ik heb mijn bril op omdat mijn lenzen pijn begonnen te doen. Er is amper plek dus ga ik bij een jongen aan tafel zitten. Hij is op zijn laptop bezig. Ik blik heel even kort en kom tot de conclusie dat het filmpjes zijn. Ik zeg even beleefd hoi en ga er dan bij zitten. Ik leg mijn tekenboek neer en open die dan en blader er door heen.

[ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 19:54 ]

Samuel Gaisford
    'Goeiemiddag.' zeg ik beleefd. Ik doe iets anders dan dat ik bij Vanessa deed. Nu ben ik leraar, bij haar was ik gewoon een jongen van 20. Ik zucht en zoek verder.

Sky Leslie White
    Ik heb de jongen nog nooit eerder gezien. Hm, hij ziet er ouder uit dan ik. Een stuk ouder. Mijn nieuwsgierigheid wordt gewekt maar die laat ik met rust. Ik zoek gewoon een leeg blad en teken dan de kantine vlug na. Een schetsje. Met de tafels, deuren, ramen, en de mensen. En af en toe blik ik opzij, naar de jongen.

Samuel Gaisford
    Ik ga met mijn hand even door mijn haar en zucht. 'Ik geef het op.' mompel ik en kijk even naar het blad van het meisje. 'Teken je vaak?' vraag ik haar. Het is best goed.

Sky Leslie White
    Ik hoor naast me een zucht en dan dat hij mompelt dat hij het opgeeft. En dan hoor ik de vraag of je vaak tekent. Ik kijk op en merk dan dat hij het tegen mij heeft. 'Ik?' Vraag ik dan. Opslag komt mijn onzekere kant naar boven. Als het op wat ik teken aan kom word ik onzeker. 'Hm, ja, redelijk. Ik vind het leuk om te doen dus..' En ik kijk hem heel even aan maar kijk dan naar deze tekening. 'Waar was je mee bezig? Wat lukt er niet?'

Samuel Gaisford
    'Je tekent mooi.' complimenteer ik en antwoord dan op haar vraag.
    'Ik zocht filmpjes voor mijn les van morgen. Engels.' zeg ik glimlachend. 'Al schiet het niet zo goed op. De site die ik normaal zou gebruiken is weg.'

Sky Leslie White
    Ik bloos licht als hij me complimenteert. En hij zegt dat hij filmpjes zoekt. 'O, heb je een presentatie ofzoiets?' Vraag ik dan aan hem. 'En anders weet ik nog wel een site.' En ik glimlach dan. Ja. Mijn hulpvaardige kant neemt het weer eens over. En ik buig even opzij en typ dan de site in. 'Hier staan echt allerlei filmpjes op. Educatieve en leuke filmpjes.'

Samuel Gaisford
    Ik glimlach dankbaar. 'Dank je. Je hebt net mijn leven gered. En nee, ik ben de nieuwe leerkracht van Engels.' zeg ik en begin de filmpjes te bekijken. Deze site moet ik zeker onthouden.

Sky Leslie White
    Ik begin gelijk te blozen. 'Leraar?' stamel ik dan. 'Sorry, dat wist ik niet.' Dan had ik hem wel met u aangesproken. 'En mensenlevens reden is mijn ding,' grap ik dan slecht. Als ik zenuwachtig ben ga ik domme dingen zeggen. 'En ik hoop dat u de site goed vindt.'

Samuel Gaisford
    Ik zucht 'Ik had beter mijn mond gehouden zeker? Nu voel je je ongemakkelijk.' zeg ik en kijk haar vriendelijk aan. 'En de site is perfect, dank je.'

Sky Leslie White
    Ik schud mijn hoofd en dwing mezelf normaal te doen. 'Dat ligt meer aan mij dan aan u,' zeg ik dan. Hij ziet er vriendelijk uit. 'U ziet er gewoon jong uit in tegenstellingen tot de andere leraren. Dan ga je vanzelf al niet meer verwachten dat er ook jonge leraren zijn.'

[ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 20:21 ]

jaimyhoi schreef:
    (...)

Leslie Day
    Ik zie dat hij zijn mouw omlaag trekt maar ik doe net alsof ik het niet gezien heb. 'Omdat je niet lief deed,' zeg ik dan. En ik kijk hem met een lachje aan. 'Heel heel heel misschien dat ik toestem..'

Nick
    'Als?' Vraag ik wantrouwig, benieuwt wat ze er voor wilde, aangezien ik het haar nog wel eens zou willen doen.

Don't be like the rest of them, darling

Axton
    Ik zette de blokkendoos op tafel en ging op een stoel zitten.
    "Gaan we een mooi kasteel bouwen? Eentje waar jij en je mama en papa kunnen wonen als je groot bent?" glimlachte ik.

“To live will be an awfully big adventure.”