• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 21:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij drukt een kusje op mijn lippen en dan kijk ik hem aan. 'Echt, leuk zijn zou verboden moeten worden in dit soort situatie's,' zeg ik met een zucht. En ik leun weer tegen Nick aan. 'Het is namelijk niet eerlijk omdat jij me kan bespelen.'


    Nick
    'Ik heb er geen problemen mee' zei ik grijnzend en streel met mijn hand over haar haar terwijl ze tegen me aan leunt.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Lol, Q- drinken? :3]

    Leslie Day
    'Nee jij niet nee, jij bent namelijk degene die alles bij mij voor elkaar krijgt,' zeg ik met een lachje. De streling door mijn haar is fijn. Gewoon lekker rustig. 'Hm, ik ga maar eens langs mijn kamer. Ik wil namelijk douchen en even wat schoners om mijn hand heen doen.' En ik glimlach even naar Nick en sta dan op. Ik druk nog een kus op zijn lippen. En dan zeg ik, 'ik zie je straks wel weer ofzo, oke?' En ik glimlach en loop dan weg de school in. Door naar mijn kamer. Als ik eenmaal daar ben laat ik de glimlach van mijn gezicht glijden en zucht. Dan pak ik mijn mobiel er bij. Ik zoek in mijn contacten. Mijn vinger blijft even boven de contact hangen. Jake. Dan klik ik erop en maak een sms'je. Hi Jake, ik weet niet wat je doet, maar doe voorzichtig oke? Dan doe ik dat ook. X L.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Een tijdje nadat ze weg is sta ik op en loop naar mijn kamer, daar Eem ik eerst een douche en droog me af om vervolgens een onderbroek en broek aan te doen, echter voordat ik mijn shirt aan deed keek ik in de spiegel naar de tattoo op mijn bovenarm.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Jhaaaaa :D ik ga weer eens bye bye Jaimes}


    Don't be like the rest of them, darling

    Mjn topics.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amare Jackson.

    Ik voelde opeens twee zachte lippen op mijn wang en ik glimlachte. Ik zuchtte en voelde me nog steeds verward. Nathan zei dat het niks betekende, hij had niet meer op mijn sms gereageerd en ik smste hem nog even oets snel terug. Ik ben simpel weg verward, verward door wat er is gebeurd. X
    Mijn blik gleed over Timo en ik ging zitten aan tafel. Ik glimlachte en beet op mijn lip en zuchtte diep. 'Tim..' zei ik zachtjes en ik slikte. 'Op het feest eh..' ik durfde hem niet aan te kijken en ik richtte mijn blik op mijn handen. 'Ik heb Nathan gezoend. Ik weet niet waarom, ik was dronken en ik..het spijt me. ' ik beet zo hard op mijn lip daf die zou bloeden. Ik drufde hem echt nirt aan te kijken en ik zuchtte. 'Dit valt misschien niet goed te praten..maar het spijt me echt. ' Ik kreeg tranen in mij ogen omdst ik simpelweg bang voor zijn reactie was.

    Rosali Chevonez

    Ik grinnikte toen hij schrok. 'Hmm interesting. ' zei ik op zijn kleine maar specifieke uitleg. 'Ik ben geboren in Italie en heb daar tot mijn zevende gewoond. Mijn moeder os Italiaans. Op mij zevende zijn we naar mijn vaders geboorteland vertrokken en hebben we daar ook zeven jaar gewoond. In Frankrijk dus, op mijn veertiende zijn we naar Amerika verhuist. ' glimlachte ik toen. 'Ik kietelde hem even speels in zijn nek en grijnsde.
    'Dus ja ik kan vloeiend Spaans en Frans praten. ' zei ik toen met mijn frisse pepermunt adem in zijn oor. Ik grijnsde en bestudeerde zijn gezicht. Hij was simply perfect.
    'En verder, nog wat talentjes hier?'

    Rachelle Lemmons.

    Ik lachte. 'Een man zonder richtigsgevoel. Lekker dan. ' ik grijns. 'Ik dacht dat vrouwen dasr belabberd in waren. '
    Toen we een stel winkeltjes zagen glimlachte ik. Het waren een paar simpele kleine pandjes, maar alles sag er extreem gezellig uit, tot ik een winkel zag waar de oude vrouw weer stond. Ze sprak met een andere vrouw die me verdacht bekend tegen kwam en ik tikte John meteen aan. Zij is het ! En die vrouw naast hssr komt me zo bekend voor. telepatheerde ik hem. Toen de vrouw mij zag keek ze weer met dezelfde blik, de andere vrouw draaide zich om en ik schrok. Het was mijn oma. Ze lachte en kwam meteen naar me toegelopen en nam me in een knuffel, maar toen ze John zag was ze erg vijandig.
    'Liefje, wat doe je hier nou?' De andere vrouw van eerder keek ons strak aan en had haar blik vooral op John gelegd. 'Ik voel dat er spanning heerst. ' zei de andere vrouw en ik beet op mijn lip. 'Je moeder wou me nog spreken, het ging over jou gaat alles goed?' De vrouw van eerder begon wat in het oud grieks te praten tegen mijn oma en ik verstond alles. Ik verstijfde toen ik de woorden. 'Het kind van hel en hemel. ' hoorde vallen. Als het goed was moest John dit ook kunnen verstaan en mijn oma draaide zivh abrupt om. 'Jij hebt wat!?' Ze pakte mijn pols en verstrakte de greep waardoor ik op de grond viel. Mijn oma was oud, maar een van de oudste en krachtigste demonen die er waren. 'Hoe kon je. ' riep ze en ik kon alleen maar tranen laten vloeien.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik lach een beetje met haar mee. 'Ach, we zijn uiteindelijk nu toch bij deze winkeltjes uitgekomen,' zeg ik haar. Ineens tikt Rachelle me aan en spreekt tegen me. Ik kijk haar aan maar zie haar mond niet bewegen. Fack. Ze praat tegen mijn gedachten. Ze zegt dat het die vrouw weer is en ik kijk in de richting ervan. De oude vrouw krijgt ons in de gaten en wanneer de andere zich omdraait schrikt Rachelle. What the hell is hier aan de hand? De laatste vrouw komt naar ons toe en geeft Rachelle gewoon een knuffel. Ze moet haar dus kennen, en wanneer ze dichtbij genoeg is merk ik dat ze een demon is. En ze heeft ook door dat ik een engel ben. Ik zie de vijandigheid in haar ogen. Ik voel de blik van de andere vrouw op me branden en ik kijk haar heel even aan. Ja, ze kijkt me strak aan. Ugh. Kan ze niet een andere kant op kijken ofzo. Dan spreekt de vrouw over een spanning. Dan begint die vrouw weer te spreken in het Oud-Grieks en ik kan het verstaan. Ik zie hoe de vrouw die Rachelle zo hartelijk begroette verstijfd als de oude vrouw spreekt over het kind van hemel en hel. Maar. Nee. Hoe kan die vrouw dat weten? Dat is onmogelijk. Ze nemen ons dit kwalijk. En dan draait de vrouw zich abrupt om en ik denk dat het iets van een oma is van Rachelle. Ze pakt Rachelle stevig bij haar pols en daardoor valt Rachelle. Ze roept Hoe kon je?! Maar Rachelle antwoord niet, ze huilt. Ik kniel gelijk bij haar neer en sla een arm om haar heen. 'Kunt u haar soms los laten?' Vraag ik dan. 'En dan wil ik graag geen hatelijke blikken meer van die ander. Niemand weet het verhaal, zelfs wij niet echt. En jullie, alle demonen, gaan zomaar ervan uit dat het slecht is wat wij doen.' Oke. Wat wij gedaan hebben is slecht. Een kind wat niet op de wereld hoort. 'Laat Rachelle los en dan leggen we het gewoon rustig uit.' Ik blijf gewoon al die tijd kalm. Want als ik boos word lost dat niets op. En daar heeft Rachelle ook geen ruk aan. Ik sus zachtjes Rachelle, dat ze niet hoeft te huilen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Wooowww. Hahaha je krigt zometeen een reactie ff opkmaken haar doen en dan onder hrt eten krijg je je reactie )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Hahaha ik vond ook al dat we lekker bezig waren :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet naar school dus na school reageer ik wil als je dan reageert hebt ^.^ baaayyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Jaimesss <3 ben je uit?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Juppooosss :3 heb jij al gestemd? :3 ik wel! ^.^ en je kan vast wel raden op wie :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik denk dat we op dezelfde hebben gestemd :3 Our little secret, zo goed van haar dat ze door is}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nadat ik het sms'je aan Jake had verstuurd heb ik mij mobiel weggelegd en loop met schone kleren naar de badkamer. In de badkamer kleed ik mezelf uit en ik zet de douche lekker warm. Ik kijk even naar mezelf in de spiegel en stap dan onder de douche. Het water is heerlijk warm en even vergeet ik dat ik nu zelf alles moet doen. Ik pak de douchefris en zeep mezelf dan in. Als ik daar mee klaar ben spoel ik me af en begin ook mijn haren te wassen. Na het uit wassen daarvan blijf ik gewoon nog even lekker onder de douche staan terwijl ik het nummer I was here zing van Beyoncé.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jaaa (: dan weet ik dat ze er nu al 3 heeft ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.