• Waarom vragen mensen het aan elk einde van een quiz, als je een goede quiz maakt verdien je het zelf, zonder er achter te vragen.
    & Menen een bitch of weet ik veel wat noemen omdat ze op "neen" duwen, daarmee maak je alleen jezelf een kinderachtige kleine bitch.
    Is het trouwens wel toegelaten om dat overal op achter te laten?


    I must be a mermaid... I have no fear of depths and a great fear of shallow living.

    Ghost schreef:
    Niet zo zeuureee.

    Haha, jij vraagt er dus achter (;
    Reageer hier dan ook niet.


    I must be a mermaid... I have no fear of depths and a great fear of shallow living.

    Gnomeo schreef:
    (...)
    Haha, jij vraagt er dus achter (;
    Reageer hier dan ook niet.


    Lol opeens conclusies trekken :'D

    Nee. Ik vind het gewoon gezeur van jou. Wat maakt het uit? lees eroverheen.
    Ik zelf doe het niet, omdat kudo's compleet onzin zijn. Je story komt toch alleen maar in de top als er een One directioner in zit, tenzij je valsspeelt.

    Ghost schreef:
    (...)

    Lol opeens conclusies trekken :'D

    Nee. Ik vind het gewoon gezeur van jou. Wat maakt het uit? lees eroverheen.
    Ik zelf doe het niet, omdat kudo's compleet onzin zijn. Je story komt toch alleen maar in de top als er een One directioner in zit, tenzij je valsspeelt.

    Ok, dan doe je het niet, en ik "zeur" omdat ik mijn mening geef..
    Wat maakt het uit? Ik zeg het hier gewoon en blijkbaar zijn veel mensen het met me eens.
    + Ik had het niet alleen over de stories, maar ook over de quizen, waarin ze je ook gaan uitschelden als je het niet wil doen.


    I must be a mermaid... I have no fear of depths and a great fear of shallow living.

    Gnomeo schreef:
    (...)
    Ok, dan doe je het niet, en ik "zeur" omdat ik mijn mening geef..
    Wat maakt het uit? Ik zeg het hier gewoon en blijkbaar zijn veel mensen het met me eens.
    + Ik had het niet alleen over de stories, maar ook over de quizen, waarin ze je ook gaan uitschelden als je het niet wil doen.


    Achja, het wordt niet verboden dus dit topic is best wel zinloos, of het nou zeuren is of niet, maarja wat fijn voor je dat veel mensen het met je eens zijn, als je dat wilde. Quizzen maak ik niet, dus als dat zo is, is het inderdaad vervelend en stom van de users, maar gelukkig kun je ze melden dan (:

    Ghost schreef:
    (...)

    Achja, het wordt niet verboden dus dit topic is best wel zinloos, of het nou zeuren is of niet, maarja wat fijn voor je dat veel mensen het met je eens zijn, als je dat wilde. Quizzen maak ik niet, dus als dat zo is, is het inderdaad vervelend en stom van de users, maar gelukkig kun je ze melden dan (:

    Misschien kan het verboden worden
    & Dankje (:


    I must be a mermaid... I have no fear of depths and a great fear of shallow living.

    Gnomeo schreef:
    (...)
    Misschien kan het verboden worden
    & Dankje (:

    Ik denk niet dat dat gebeurd. Dit vooral omdat het je eigen creatie's zijn en je daarin mag doen wat je wilt. Goed Pro-Ana is verboden en naakte plaatjes ook, maar dat is best logisch omdat hier jonge / gevoelige meisjes en eventueel jongens op Q zitten. Met kudo's vragen doe je op zich niks verkeerd, het is hooguit irritant. Je kunt het vergelijken met alle fanfics.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat dat gebeurd. Dit vooral omdat het je eigen creatie's zijn en je daarin mag doen wat je wilt. Goed Pro-Ana is verboden en naakte plaatjes ook, maar dat is best logisch omdat hier jonge / gevoelige meisjes en eventueel jongens op Q zitten. Met kudo's vragen doe je op zich niks verkeerd, het is hooguit irritant. Je kunt het vergelijken met alle fanfics.

    Verhalen in stories is ook verboden?


    I must be a mermaid... I have no fear of depths and a great fear of shallow living.

    Gnomeo schreef:
    (...)
    Verhalen in stories is ook verboden?

    Verhalen zijn stories. Ik snap niet wat je bedoeld?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Verhalen zijn stories. Ik snap niet wat je bedoeld?

    O, sorry, ik bedoel verhalen in Quizen.


    I must be a mermaid... I have no fear of depths and a great fear of shallow living.

    Gnomeo schreef:
    (...)
    O, sorry, ik bedoel verhalen in Quizen.

    Ja die zijn verboden, omdat je daarvoor Stories hebt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ja die zijn verboden, omdat je daarvoor Stories hebt.

    Dat is waar, maar als het van die korte verhaaltjes zijn, is het vrij dom om een groot verhaal te openen.
    Maar het is wel waar dat het om kudo's vragen bijna onmogelijk verboden zal worden. Ik wilde gewoon duidelijk maken hoe irritant het is.


    I must be a mermaid... I have no fear of depths and a great fear of shallow living.

    Cherish schreef:
    Geen idee, maar meestal geef ik dan expres geen kudo. Met verhalen heb ik dat eens zo erg vooral wanneer ze dan zeggen: Volgende deel binnen x aantal kudo's/reacties uh


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gnomeo schreef:
    (...)
    Dat is waar, maar als het van die korte verhaaltjes zijn, is het vrij dom om een groot verhaal te openen.
    Maar het is wel waar dat het om kudo's vragen bijna onmogelijk verboden zal worden. Ik wilde gewoon duidelijk maken hoe irritant het is.

    Daarvoor heb je zelfs nog blogs of je stopt het in een SA story. En ik snap dat het irritant is, maar er zijn telkens weer topic's over dit onderwerp waardoor het na een tijdje gaat vervelen. Niks tegen jou hoor! En ik vind het ook vervelend, de meeste mensen volgens mij wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Daarvoor heb je zelfs nog blogs of je stopt het in een SA story. En ik snap dat het irritant is, maar er zijn telkens weer topic's over dit onderwerp waardoor het na een tijdje gaat vervelen. Niks tegen jou hoor! En ik vind het ook vervelend, de meeste mensen volgens mij wel.

    Oei, ik zit normaal niet zoveel op het forum, daarmee dat ik niet heb gezien dat al zoveel mensen er een topic over hebben gemaakt. Maar het vreemde is dat mensen erom blijven vragen, ook al irriteren zoveel mensen zich eraan.


    I must be a mermaid... I have no fear of depths and a great fear of shallow living.

    Gnomeo schreef:
    (...)
    Oei, ik zit normaal niet zoveel op het forum, daarmee dat ik niet heb gezien dat al zoveel mensen er een topic over hebben gemaakt. Maar het vreemde is dat mensen erom blijven vragen, ook al irriteren zoveel mensen zich eraan.

    Tja, ik kan het wel snappen hoor. Ze willen gewoon reactie op wat ze gemaakt hebben en tijd in hebben gestopt. Dat wil ik ook wel op mijn gedichten of verhalen. Ik vraag alleen niet reacties of kudos. Het ergste wat ik erbij zet is dat reactie's welkom zijn. Meer niet ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.