• Waarom vragen mensen het aan elk einde van een quiz, als je een goede quiz maakt verdien je het zelf, zonder er achter te vragen.
    & Menen een bitch of weet ik veel wat noemen omdat ze op "neen" duwen, daarmee maak je alleen jezelf een kinderachtige kleine bitch.
    Is het trouwens wel toegelaten om dat overal op achter te laten?


    I must be a mermaid... I have no fear of depths and a great fear of shallow living.

    Meh.
    Ik vind die vragen op zich niet zó verschrikkelijk (dan druk ik gewoon op nee, en kijk naar het antwoord). Ik word pas echt 'gefrustreerd' als ik niet op 'nee' kàn drukken... -.-
    Dan heb ik echt zoiets van: Waarom vraag je zoiets dan in vredesnaam?


    Deep inside, I've never felt alive

    LaJoie schreef:
    Oh dit is leuk, ga ik wel een kudo geven...
    'Mag ik een kudo?'
    ... Nevermind (krul)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik stop direct met het maken van quizzen als ik zo'n vraag voorbij zie komen.


    26 - 02 - '16

    Ik klik dan meteen de quiz weg.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik klik altijd op kudo en reactie en dan denk ik fuck you :) en geef ik ze beide niet :)
    Ik geef alleen kudo's of reacties als ik het zelf wil, schooiers dat ze zijn.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Square schreef:
    Het is volgens mij gewoon toegestaan om in je creatie zelf om kudo's te vragen, maar ik deel je irritatie. Ook verhalen die pas doorgaan bij een bepaald aantal kudo's, abo's of reacties kan ik niet uitstaan. Het kan nog zo'n goede story zijn, maar als er om zoiets wordt gevraagd stop ik meteen met lezen. (cat)


    Alleen maar tranen van geluk

    Daar erger ik me ook aan (niet dat ik het zelf niet heb gedaan ofzo) maar dan staat er bijv. Mag ik een kudo? [ ]Nee ; jij bent gemeen.
    Bij stories ook al : Mag ik in de top? Bij zoveel kudos krijgen jullie nieuw hoofdstukje. Die dingen zijn behoorlijk irritant.


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Cupidity schreef:
    Ze hebben gewoon feedback nodig, I guess.. Maar als ze het vragen, geef ik er nooit één.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Als ze erom vragen, doe ik het tegenovergestelde (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    het mag en ik deed het zelf ook toen ik mijn 2 quizzen aan het maken was, maar ik vind het irritant inderdaad. Als ik nu eentje gaat maken, zal ik het niet meer doen omdat ik het erg irritant vind om bij een ander te lezen. en bij stories vind ik het nog irritanter, die haat ik gewoonweg.


    -

    Ik doel meestal op ja klikken en nee doen, (lol)


    ©1998

    unions schreef:
    Geen idee, maar meestal geef ik dan expres geen kudo. Met verhalen heb ik dat eens zo erg vooral wanneer ze dan zeggen: Volgende deel binnen x aantal kudo's/reacties uh


    Precies.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Blanes schreef:
    Ik klik altijd op kudo en reactie en dan denk ik fuck you :) en geef ik ze beide niet :)
    Ik geef alleen kudo's of reacties als ik het zelf wil, schooiers dat ze zijn.


    Food.

    Square schreef:
    Het is volgens mij gewoon toegestaan om in je creatie zelf om kudo's te vragen, maar ik deel je irritatie. Ook verhalen die pas doorgaan bij een bepaald aantal kudo's, abo's of reacties kan ik niet uitstaan. Het kan nog zo'n goede story zijn, maar als er om zoiets wordt gevraagd stop ik meteen met lezen. (cat)


    Same. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Jep, ik ken het, en erger me er dood aan....
    Het ergste is dan ook nog dat het antwoord mbij nee, ook nog eens vaak een belediging is>.>


    'Sharon was here!'