• Hoi!
    Ik moet nog steeds een kerstcadeautje kopen voor mijn broer.. Maar ik weet echt niet wat! Het is altijd zo vreselijk moeilijk om iets te kopen voor een jongen. Ik dacht aan allemaal leuke kleine cadeautjes, zoals een deo douchefris en nog wat andere kleine cadeautjes die ik dan leuk verpak. Iemand een leuk idee?
    Ik wil in totaal rond de 20 euro uitgeven, dus wie heeft leuk idee?

    Ik heb zelf voor 20 euro en een das bij de c&a gekocht en een trui bij de h&m


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben iemand die wel grijpt naar meerdere kleine cadeautjes die hij kan gebruiken, zoals de deo douchefris die je opnoemt. Denk eens na over wat je broer graag doet of dagelijks/wekelijks kan gebruiken en probeer zo wat dingen te vinden?


    16 - 09 - '17

    Maar je zou misschien op vakantieveilingen kunnen kijken, daar hebben ze vaak leuke cadeautjes om te geven. Voor de rest zou je lekkere parfum kunnen halen, die zijn rond deze tijd altijd heel erg goedkoop.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik heb zelf voor 20 euro en een das bij de c&a gekocht en een trui bij de h&m



    Oe die is leuk zeg!

    irisjx schreef:
    (...)

    Oe die is leuk zeg!


    Ja en maar 10 euro bij de h&m! Momenteel wel online alleen verkrijgbaar in S en XS.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat vind je broer leuk dan? Wat zijn zijn hobbies?

    Is het een gamer? Geef hem een spel cadeau!
    Leest hij graag? Geef hem een boek of boekenbon.
    Is hij modebewust? Koop hem iets leuk van kleren ofso!
    Geen idee, ja wat vindt hij leuk? :p

    Bioscoopbon. Mijn broer krijgt er elk jaar een.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Speel je broer online games?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?