• Waarom vragen mensen het aan elk einde van een quiz, als je een goede quiz maakt verdien je het zelf, zonder er achter te vragen.
    & Menen een bitch of weet ik veel wat noemen omdat ze op "neen" duwen, daarmee maak je alleen jezelf een kinderachtige kleine bitch.
    Is het trouwens wel toegelaten om dat overal op achter te laten?


    I must be a mermaid... I have no fear of depths and a great fear of shallow living.

    Geen idee, maar meestal geef ik dan expres geen kudo. Met verhalen heb ik dat eens zo erg vooral wanneer ze dan zeggen: Volgende deel binnen x aantal kudo's/reacties uh


    The soul needs autumn.

    Het is volgens mij gewoon toegestaan om in je creatie zelf om kudo's te vragen, maar ik deel je irritatie. Ook verhalen die pas doorgaan bij een bepaald aantal kudo's, abo's of reacties kan ik niet uitstaan. Het kan nog zo'n goede story zijn, maar als er om zoiets wordt gevraagd stop ik meteen met lezen. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Cherish schreef:
    Geen idee, maar meestal geef ik dan expres geen kudo. Met verhalen heb ik dat eens zo erg vooral wanneer ze dan zeggen: Volgende deel binnen x aantal kudo's/reacties uh


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ze hebben gewoon feedback nodig, I guess.. Maar als ze het vragen, geef ik er nooit één.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Dat vraag ik me ook telkens af. Meestal wat ik op het einde van een quiz is vraag is wat je van de quiz vindt enzoverder.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Blijkbaar willen die mensen heel graag een kudo, ik ben er inmiddels al aan gewend. Als ik het een leuke quiz vond krijgen ze soms een kudo maar negen van de tien keer niet omdat ik het vergeet.

    Ik denk dat het wel mag want ik neem aan dat moderators ook quizzen doen en het hun dus ook op gevallen moet zijn.


    Physics is awesome

    Users mogen om kudo's vragen in eigen creaties. Maar op het forum ofzo niet.

    Nja, ik vind het ook maar dom. Maar jah, vroeger was dat ook al zo. Maar dan met nomineren. Dus er zal altijd wel iets zijn. Desnoods gewoon om reacties vragen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Maar als iedereen zich er aan ergert, en het expres niet doet als ze het vragen: waarom blijft het dan steeds door gaan?
    Urg.. Het frustreert me zo hard.


    I must be a mermaid... I have no fear of depths and a great fear of shallow living.

    Reclame

    Mag ik om kudo's vragen?

    Nee.
    Dit valt onder dezelfde categorie als reclame maken voor je story. Dit wordt dus ook met een reclamestraf bestraft.

    In je story zelf om kudo's vragen is toegestaan, maar er niet buiten.

    In een quiz mag dat ook, maar het staat er niet duidelijk bij.
    FAQ


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik geloof dat bijna alle 'Top' stories/quizzen dit doen? :')
    Ja, juist daarom erger ik me eraan.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    xMythology schreef:
    Ik geloof dat bijna alle 'Top' stories/quizzen dit doen? :')
    Ja, juist daarom erger ik me eraan.

    Ik heb het nooit gedaan, en toch hebben er al 6 quizen van mij in de top gestaan (;


    I must be a mermaid... I have no fear of depths and a great fear of shallow living.

    Gnomeo schreef:
    (...)
    Ik heb het nooit gedaan, en toch hebben er al 6 quizen van mij in de top gestaan (;


    Vandaar de bijna. Niet allemaal, maar wel veel. ;)


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Je komt er in een quiz niet eens achter wie en of er op "ja" wordt geklikt als je om een kudo vraagt. Of ik heb iets gemist.

    Als de quiz/story echt heel goed is, overweeg ik het wel als het wordt gevraagd, maar anders negeer ik het gewoon glashard.
    Toch blijft het irritant.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oh dit is leuk, ga ik wel een kudo geven...
    'Mag ik een kudo?'
    ... Nevermind (krul)


    Has no one told you she's not breathing?

    Niet zo zeuureee.