• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:22 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Julio Martinéz
    "Au.." Zeg ik begrijpend. "Ik ken het gevoel" Verklaar ik dan. Als het me gelukt is om uit het bed te komen zonder Eleadora wakker te maken druk ik een kus op haar hoofd en loop dan achter het meisje aan. Ik ben terug voor Eleadora wakker is. Dat moet.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik ga nu echt! Douchen, spullen voor Londen pakken. Kom denk ik nog wel terug.. Byeee! Xxxx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Hebben ze jou ook al gestraft? Wanneer?" vroeg ik dan en leidde hem verder.
    Als er ondertussen maar niks met Sam was.
    Nee, vast niet. Maar je wist nooit...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    Mario 'Alex'
    Haar ogen hielden me in de ban. Ze waren anders dan die van Delilah, maar toch weer hetzelfde. De kleur was anders, maar ze schitterden op dezelfde prachtige manier. Ik beet even op mijn lip, terwijl ik mijn bewegingen wat groter maakte.
    Haar glimlach was ook iets speciaals. Hij was fantastisch en liet haar hele gezicht stralen. Ze was net ontvoerd en hier gedropt en toch leek ze zo goed gezind...
    Misschien was ze gewoon in het algemeen prachtig.


    Charlynn Cassidy Williams
    Hij maakt zijn bewegingen groter en al snel volg ik en blijf hem aankijken, zonder beide onze blikken ook maar af te wenden. Dan ga ik toch wat dichter bij hem staan tijdens de dans en blijf hem aankijken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Onbewust was ik dichter naar haar toe gekomen. Onze neuzen raakten elkaar bijna.
    Ons oogcontact had iets intens gekregen. Ik trok haar zachtjes wat dichter naar me toe.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Cassidy Williams

    We stonden dicht bij elkaar aan en Mario trok me nog iets dichter naar hem toe, waardoor we nu heel dicht bij elkaar staan terwijl de dans nog steeds voorzet en we kijken elkaar nog steeds diep in de ogen aan. Het was anders nu, intenser, maar toch fijn en op een bepaalde manier vertrouwd.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 19:50 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Voor ik het wist was het liedje gedaan. Ik bleef stil staan en mijn ogen bleven aan de hare gehaakt.
    Een ander liedje begon, maar ik deed geen aanstalten te dansen. Mijn hand trilde licht, terwijl ik hem ophief en tegen haar wang legde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Cassidy Williams

    Als de muziek langzaam tot zijn einde komt staan we beide stil. Als een nieuw nummer dan begint maken we beide geen ssnstalten om verder te dansen en kijken elkaar nog steeds aan. Dan legt hij zijn hand trillinet op mijn wang en ik kijk er even naar en kijk dan weer naar Mario en kijk hem weer aan en bijt zacht op mijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Josh pakt de spullen en loopt weer naar me toe. Ik kijk hem aan als hij praat. 'Op dat moment was ik het wel,' mompel ik koppig terug. En ik kijk naar de muur links van me. Er is niets interessants aan ofzo, maar ik kan anders zou weer boos worden. Hij verbind mijn hand en praat verder. Hi grijnst even, dat zie ik vanuit mijn ooghoek en ik kijk weer naar hem dan. 'Ik zal de vorige keer minder bloeden oke?' Stel ik dan voor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mario 'Alex'
    Ik streel zacht met mijn duim over haar wang.
    "M-mag ik je kussen?" fluisterde ik zacht. Ik bleef als gehypnotiseerd in haar ogen staren, terwijl ik begon te blozen door mijn vraag.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua Gayle

    Ik zucht weer en rol even met mijn ogen en doe dan de laatste dingen aan haar hand en ben dan al snel klaar. 'Dat zeg ik niet, maar gewoon geen glazen neersmijten zou wel fijn zijn.' zeg ik dan en zucht even geïrriteerd en leg dan weer de spullen terug.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Charlynn Cassidy Williams

    Even ben ik overdonderd door zijn vraag, maar op een of andere manier kan ik niet weigeren, geen nee zeggen, ik ben gevangen door zijn ogen en kan op geen enkele manier mijn ogen afwenden. 'Ja.' zeg ik dan heel zacht en bijt dan weer heel zacht op mijn onderlip terwijl ik toch even mijn ogen afwend naar zijn lippen, maar al snel kijk ik weer recht in zijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    'Oke, sorry,' mompel ik dan. En ik kijk weg van hem. Ik hoorde namelijk wel dat hij geïrriteerd was, zijn zucht. Hij is klaar en ik kijk nog steeds naar de grond. 'Dank je voor het verbinden,' zeg ik dan. Hij heeft de spullen weer weggelegd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mario 'Alex'
    Ik leg mijn andere hand op haar wang en laat mijn lippen teder op de hare neerdalen. Ik gaf haar de kans om zich terug te trekken. Omdat ik dit wou en omdat dit voor mij goed voelde, wilde niet zeggen dat dat hetzelfde voor haar was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua Gayle

    Ik draai me om naar Leslie ik glimlach even zwak. 'Maakt niet uit, maar ik bedoelde het alleen maar goed.' zeg ik dan zacht. 'En graaggedaan.' zeg ik dan en kijk weer even naar haar verbonden hand en kijk haar dan weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp