• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes

Ballet:
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

Hiphop:
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

[ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:22 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

[Jaimzzz? :Y)]

DreamWishes schreef:
    (...)

Joshua Gayle

Ik grijns weer. 'Met beide.' zeg ik dan lachend en druk een kusje op haar kruin als ze haar hoofd op mijn borstkas legt. 'En dankje ik voel me vereerd.' zeg ik dan lachend. 'Jij mag er ook wel zijn.' zeg ik dan zacht en glimlach weer. 'En het is ook fijn je in mijn armen te hebben.' zeg ik dan en leg mijn hoofd weer in het kussen en sluit even mijn ogen en heb een glimlach op mijn gezicht.

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

[Ik ga nu reageren :3 ik was naar een feestje ^^]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Leslie Day
    Hij heeft zijn ogen gesloten en glimlacht. Ik druk een langere kus op zijn lippen. Gewoon. Omdat het kan. En dan verbreek ik de kus en druk mijn lippen in zijn nek en ik lach zachtjes tegen zijn huid. En zuig dan zachtjes de huid omhoog. Ik bijt er en lik er dan langs. Precies zoals hij ook altijd bij mij doet. 'Josh, heb jij eigenlijk een zwak plekje?'

[OOOEEWWW, You go girl ^v^
    I mean.. Gooo Leslie :Y)]

Stop acting normal. It gets bored.

[Hahahha :')]

[xD Was dat grappig? XD
    Okaay, ik ga pitten, moet zondag super vroeg op voor drie intensieve Londen-dagen en ik ben gewoon moe.
    So.. Tschüss!]

[Je neemt de Duitse taal over :Y) Teehee. En ik vond het gewoon grappig klinken ;3 slaaaaappplekker! ^^]

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij heeft zijn ogen gesloten en glimlacht. Ik druk een langere kus op zijn lippen. Gewoon. Omdat het kan. En dan verbreek ik de kus en druk mijn lippen in zijn nek en ik lach zachtjes tegen zijn huid. En zuig dan zachtjes de huid omhoog. Ik bijt er en lik er dan langs. Precies zoals hij ook altijd bij mij doet. 'Josh, heb jij eigenlijk een zwak plekje?'

Joshua Gayle

Dan voel ik plots haar lippen op de mijne en zoen er terug, na een lange tijd haalt ze dan toch haar lippen van de mijne en ik kijk haar weer glimlachend aan. Dan druk ze haar lippen in mijn nek en ik sluit weer even mijn ogen en bijt op mijn onderlip. Ze doet precies wat ik altijd bij haar doe. Dan vraagt ze of ik ook een zwakke plek heb en ik oPen even 1 oog en grijns dan en kijk haar even aab en sluit dan weer grijnzend mijn oog en laat mijn hoofd weer in het kussen zakken. 'Misschien?' zeg ik dan en lach even en houd nog steeds mijn ogen gesloten en heb een grijns op mijn gezicht. Ik ga haar toch echt niet vertellen waar die plek zit, daar moet ze maar zelf zien achter te komen.

Leslie Day
    Hm. Hij zegt het dus niet. En ik breng mijn lippen naar zijn oor. 'Vertel het me,' fluister ik dan in zijn oor. En ik bijt dan in zijn oorlel. Dan druk ik een klein kusje vlak onder zijn oor. Ik wil het weten. Hij pest mij namelijk ook altijd met mijn zwakke plek. 'Dat is wel zo eerlijk, je weet ook die van mij.' En ik kijk hem aan. Hij heeft zijn ogen nog steeds gesloten. 'Of wil ontvoerder Josh dat niet vertellen zodat hij gegijzelde Leslie iets machtelozer houdt?'

[Morrrning.]

[Mean Josh :'D
    LES, LEEF JE UIT :Y)

Ok, ff eten XD]

Joshua Gayle

Ik grIjns weer en voel dan haar lippen vlak onder mijn oor en bijt dan hard op mijn onderlip om een kreun in te houden wat ook nog lukt. Daar zat mijn plekje, eigenlijk nog een heel klein stukje omlaag, maar toch, het was gevoelig, dan open ik even mijn ogen en kijk Leslie aan.'Ik zou je eigenlijk graag machtelozer houden, maar ik denk dat dat nu niet meer gaat.' zeg ik dan zacht en sluit mijn ogen weer en bijt op mijn onderlip. 'Ik denk dat je het bijna al gevonden hebt.'

[Morning. :Y)]

Leslie Day
    Door Josh' woorden weet ik dus waar zijn plek ongeveer moet zitten. 'Hij zit bij je oor!' Zeg ik met een lichte grijns. Ik zie dat hij zijn ogen gesloten heeft en op zijn lip bijt. 'Paybacktime,' fluister ik dan zwoel in zijn oor. En ik begin de exacte plaats van zijn zwakke plek te zoeken. En dan, wanneer ik die heb, druk ik er allemaal kusjes en lik er dan langs.

[Kmoet ook eten]

[goedemorgen]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[Morrrrning ^.^]